• voor alle mensen die een beetje in de put zitten, zwaar depressief zijn, of het helemaal niet meer zien zitten

    Je bent geweldig, je hebt alle redenen om hier te zijn, en niemand wil dat je weg gaat.

    je vrienden houden van je, ookal denk je dat ze het niet doen, en ook je familie houdt van je!
    er is altijd iemand die voor je klaar staat, en anders, anders ben ik er voor je <3

    You're amazing! Never give up!

    (ik heb geen idee waar dit geplaast moet worden, dus ik koos voor stamcafé )

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:39 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    *Sits, eats popcorn and enjoys the show*

    Lief berichtje. Helaas werkt het niet voor iedereen. But it's still sweet of you, darling.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is lief bedoelt. :3

    Ik ga mij hier buiten houden, maar ik denk dat jij misschien wat rustiger moet doen. Je maakt nu het om niks een 'opstand'.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    notyourhero schreef:
    effe serieus , IK krijg een waarschuwing , k krijg zelf van 4 mensen shit terug en dat moet ik pikken ? of natuurlijk vriendjes politiek met je vriendinnetje alles oeehhh.. stoer, anyway ik ben mijn excuus voor niemand schuldig, ik meen wat ik zeg , ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c''' raakte mij alsin jullie doen allemaal maar alsof omdat jullie hier wél iets aan hebben. en klonk in mijn oren meer om een aandachtsschreeuw van kijk ik heb het erger als anderen mensen,

    verder heb ik te zeggen op mijn spelling en grammatica , ik heb dyslectie verklaring+ altijd al moeite daarmee gehad , je kent me niet dus wat kom je over mij huilen.
    ''Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.'' nog zo iets.. mijn reactie kan niet ? maar dit wel ,, logica is soms ver te zoeken bij mensen

    + daarnog bij ' De fak is jou probleem? Idioot.
    Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.' mijn probleem; mijn moeder is zowat al 6 jaar zwaar depressed en overspannen als fck, ga mij niet komen zeggen dat ik niet weet wat een depressie is, ik leef dr elke dag mee , achterbaks is gewoon dat wat ik hierboven net heb uitgelegd onder hoe ik cas haar reactie opvat.

    Vervolgens vriendjes politiek inschakelen is nog veel laffer, leer voor jezelf opkomen. en niet meteen mensen te gaan uitmaken voor vanalles zonder ook maar 1 ding over ze te weten.
    laat me trouwens Koud wat jullie van me vinden, of wat jullie proberen op me te plakken.

    @ mod darksaviour, zie datje pas nét mod bent, je hebt nog veel te leren gast. zoals neutraal blijven is je 1e fout, 2e fout , als mijn bericht zo 'niet kan' wat maakt de reacties onder mijn bericht meerwaardig dat ze wél blijven staan?

    JUSTICE FOR ALL

    Pardon, vriendjespolitiek? Ik volg de regels van het forum en die zegen duidelijk dat je een andere user niet mag kwetsen en jou reactie IS kwetsend. Daarvoor gaf ik je een waarschuwing. Je hoeft mij niet aan te wijzen op hoe ik mijn werk doe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    Some people, jezus..

    Wat een lief initiatief om dit topic te maken! Ik denk helaas wat te realistisch om er altijd in te kunnen geloven, maar voor nu maakt het me wel vrolijk. c:

    + Ik ga mij er maar buiten houden, maar ik vind je reactie nogal ongepast.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:40 ]


    •*• Lululu •*•

    Wat jij wilt ik houd verder mijn mond maar. Alleen ik begrijp niet dat als je met zo'n verklaring komt van:''je kent mij niet' en bladiebladiebla die simpele shit, dat je zo'n reactie al in eerste instantie schrijft terwijl je ons ook 0.0% kent.
    Vriendjespolitiek? asjemenou...

    En ondanks je dyslexie is je spelling niet al te best, spaties kunnen zelfs mijn hond nog typen en ''effe'' kan je ook gewoon even laten zijn hoor.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:47 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    notyourhero schreef:
    effe serieus , IK krijg een waarschuwing , k krijg zelf van 4 mensen shit terug en dat moet ik pikken ? of natuurlijk vriendjes politiek met je vriendinnetje alles oeehhh.. stoer, anyway ik ben mijn excuus voor niemand schuldig, ik meen wat ik zeg , ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c''' raakte mij alsin jullie doen allemaal maar alsof omdat jullie hier wél iets aan hebben. en klonk in mijn oren meer om een aandachtsschreeuw van kijk ik heb het erger als anderen mensen,

    verder heb ik te zeggen op mijn spelling en grammatica , ik heb dyslectie verklaring+ altijd al moeite daarmee gehad , je kent me niet dus wat kom je over mij huilen.
    ''Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.'' nog zo iets.. mijn reactie kan niet ? maar dit wel ,, logica is soms ver te zoeken bij mensen

    + daarnog bij ' De fak is jou probleem? Idioot.
    Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.' mijn probleem; mijn moeder is zowat al 6 jaar zwaar depressed en overspannen als fck, ga mij niet komen zeggen dat ik niet weet wat een depressie is, ik leef dr elke dag mee , achterbaks is gewoon dat wat ik hierboven net heb uitgelegd onder hoe ik cas haar reactie opvat.

    Vervolgens vriendjes politiek inschakelen is nog veel laffer, leer voor jezelf opkomen. en niet meteen mensen te gaan uitmaken voor vanalles zonder ook maar 1 ding over ze te weten.
    laat me trouwens Koud wat jullie van me vinden, of wat jullie proberen op me te plakken.

    @ mod darksaviour, zie datje pas nét mod bent, je hebt nog veel te leren gast. zoals neutraal blijven is je 1e fout, 2e fout , als mijn bericht zo 'niet kan' wat maakt de reacties onder mijn bericht meerwaardig dat ze wél blijven staan?

    JUSTICE FOR ALL


    En jij kent Nikki niet. Als anderen hun mond over jou moeten houden, dan moet je wel hetzelfde doen. Je kan niet verwachten dat mensen dat gaan doen als je het zelf niet eens doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daarbij hebben meerdere personen aangegeven dat het niet zal helpen bij hen. Maar nee, natuurlijk pik jij Cas eruit want zij en jou vriendinnetje hebben wat spanning. En dan zeg jij wat tegen mij over vriendjespolitiek? Grow up.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dit echt een hele lieve actie van je
    en ookal helpt het voor sommige mensen niet,
    voor de anderen misschien wel

    (H)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dat berichtje vrolijkte me wel op, ook al heb ik het absoluut niet nodig! Het is een heel lief gebaar. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Pabiloso schreef:
    Wat een lief en opbeurend bericht! c:


    Some people are art and do art at the same time

    notyourhero schreef:
    effe serieus , IK krijg een waarschuwing , k krijg zelf van 4 mensen shit terug en dat moet ik pikken ? of natuurlijk vriendjes politiek met je vriendinnetje alles oeehhh.. stoer, anyway ik ben mijn excuus voor niemand schuldig, ik meen wat ik zeg , ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c''' raakte mij alsin jullie doen allemaal maar alsof omdat jullie hier wél iets aan hebben. en klonk in mijn oren meer om een aandachtsschreeuw van kijk ik heb het erger als anderen mensen,

    verder heb ik te zeggen op mijn spelling en grammatica , ik heb dyslectie verklaring+ altijd al moeite daarmee gehad , je kent me niet dus wat kom je over mij huilen.
    ''Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.'' nog zo iets.. mijn reactie kan niet ? maar dit wel ,, logica is soms ver te zoeken bij mensen

    + daarnog bij ' De fak is jou probleem? Idioot.
    Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.' mijn probleem; mijn moeder is zowat al 6 jaar zwaar depressed en overspannen als fck, ga mij niet komen zeggen dat ik niet weet wat een depressie is, ik leef dr elke dag mee , achterbaks is gewoon dat wat ik hierboven net heb uitgelegd onder hoe ik cas haar reactie opvat.

    Vervolgens vriendjes politiek inschakelen is nog veel laffer, leer voor jezelf opkomen. en niet meteen mensen te gaan uitmaken voor vanalles zonder ook maar 1 ding over ze te weten.
    laat me trouwens Koud wat jullie van me vinden, of wat jullie proberen op me te plakken.

    @ mod darksaviour, zie datje pas nét mod bent, je hebt nog veel te leren gast. zoals neutraal blijven is je 1e fout, 2e fout , als mijn bericht zo 'niet kan' wat maakt de reacties onder mijn bericht meerwaardig dat ze wél blijven staan?

    JUSTICE FOR ALL

    When a regular facepalm just doesn't cover it.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    When a regular facepalm just doesn't cover it.



    ^^This made my day :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Goed mensen. Nu weer on-topic!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leviosae schreef:
    (...)

    ^^This made my day :Y)

    Holger Badstuber gifs suit ever occasion! :Y)

    @Mitchell: Yes sir. :Y)


    ars moriendi

    Folklore schreef:
    Some people, jezus..

    Wat een lief initiatief om dit topic te maken! Ik denk helaas wat te realistisch om er altijd in te kunnen geloven, maar voor nu maakt het me wel vrolijk. c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood