• voor alle mensen die een beetje in de put zitten, zwaar depressief zijn, of het helemaal niet meer zien zitten

    Je bent geweldig, je hebt alle redenen om hier te zijn, en niemand wil dat je weg gaat.

    je vrienden houden van je, ookal denk je dat ze het niet doen, en ook je familie houdt van je!
    er is altijd iemand die voor je klaar staat, en anders, anders ben ik er voor je <3

    You're amazing! Never give up!

    (ik heb geen idee waar dit geplaast moet worden, dus ik koos voor stamcafé )

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:39 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Moderator edit door DarkSavior:
    Bericht weg gehaald, want dit kan echt niet.


    Kei lief bedoelt ^-^

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 juni 2013 - 17:18 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    deze reactie slaat nergens op sorry datk t zeg maareh, ga huilen dan ..en niet hierop andere mensen achterbaks ligge doen.. jeezz!


    Punt 1: Verbeter in vredesnaam je Nederlands.
    Punt 2: Dan vraag ik me op mijn beurt af van er achterbaks aan deze reactie is?
    Punt 3: Ooit echt depressief geweest? nee? shut up.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    notyourhero schreef:
    (...)

    deze reactie slaat nergens op sorry datk t zeg maareh, ga huilen dan ..en niet hierop andere mensen achterbaks ligge doen.. jeezz!
    ga maar acteur worden ofzo

    ot; kei lief bedoelt ^-^

    O ja, want een depressie is sooooo easy om mee te dealen. Ga zelf huilen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    notyourhero schreef:
    (...)

    deze reactie slaat nergens op sorry datk t zeg maareh, ga huilen dan ..en niet hierop andere mensen achterbaks ligge doen.. jeezz!
    ga maar acteur worden ofzo

    ot; kei lief bedoelt ^-^

    Hierbij krijg jij een waarschuwing. Cas heeft een bewezen depressie en zoiets zeggen kan echt niet.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    (...)

    deze reactie slaat nergens op sorry datk t zeg maareh, ga huilen dan ..en niet hierop andere mensen achterbaks ligge doen.. jeezz!
    ga maar acteur worden ofzo

    ot; kei lief bedoelt ^-^


    Ik dacht eerder van jou reactie, dat slaat nergens op. Maar aangezien dit een positief en lief bedoelt topic is, hou ik het hierbij.


    Physics is awesome

    notyourhero schreef:
    (...)

    deze reactie slaat nergens op sorry datk t zeg maareh, ga huilen dan ..en niet hierop andere mensen achterbaks ligge doen.. jeezz!
    ga maar acteur worden ofzo

    ot; kei lief bedoelt ^-^

    De fak is jou probleem? Idioot.
    Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.


    ars moriendi

    notyourhero schreef:
    (...)

    ot; kei lief bedoelt ^-^

    Ja, beetje laat om nu nog je reactie te veranderen nu iedereen 'em al gequote heeft, hè? Some people..


    ars moriendi

    notyourhero schreef:
    (...)

    ot; kei lief bedoelt ^-^


    Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Oooo sweet Lord. People are too stupid nowadays. Let them burn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ribery schreef:
    (...)
    Ja, beetje laat om nu nog je reactie te veranderen nu iedereen 'em al gequote heeft, hè? Some people..

    Dat was ik. Zo'n bericht kan ik niet laten staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^^Oh oke.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    Believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat was ik. Zo'n bericht kan ik niet laten staan.

    Aah, oke, prima Mitch. Ga mijn reactie er niet op aanpassen, tho. Wat heb je toch ignorant mensen op de wereld, zeg..


    ars moriendi

    effe serieus , IK krijg een waarschuwing , k krijg zelf van 4 mensen shit terug en dat moet ik pikken ? of natuurlijk vriendjes politiek met je vriendinnetje alles oeehhh.. stoer, anyway ik ben mijn excuus voor niemand schuldig, ik meen wat ik zeg , ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c''' raakte mij alsin jullie doen allemaal maar alsof omdat jullie hier wél iets aan hebben. en klonk in mijn oren meer om een aandachtsschreeuw van kijk ik heb het erger als anderen mensen,

    verder heb ik te zeggen op mijn spelling en grammatica , ik heb dyslectie verklaring+ altijd al moeite daarmee gehad , je kent me niet dus wat kom je over mij huilen.
    ''Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.'' nog zo iets.. mijn reactie kan niet ? maar dit wel ,, logica is soms ver te zoeken bij mensen

    + daarnog bij ' De fak is jou probleem? Idioot.
    Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.' mijn probleem; mijn moeder is zowat al 6 jaar zwaar depressed en overspannen als fck, ga mij niet komen zeggen dat ik niet weet wat een depressie is, ik leef dr elke dag mee , achterbaks is gewoon dat wat ik hierboven net heb uitgelegd onder hoe ik cas haar reactie opvat.

    Vervolgens vriendjes politiek inschakelen is nog veel laffer, leer voor jezelf opkomen. en niet meteen mensen te gaan uitmaken voor vanalles zonder ook maar 1 ding over ze te weten.
    laat me trouwens Koud wat jullie van me vinden, of wat jullie proberen op me te plakken.

    @ mod darksaviour, zie datje pas nét mod bent, je hebt nog veel te leren gast. zoals neutraal blijven is je 1e fout, 2e fout , als mijn bericht zo 'niet kan' wat maakt de reacties onder mijn bericht meerwaardig dat ze wél blijven staan?

    JUSTICE FOR ALL


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Some people, jezus..

    Wat een lief initiatief om dit topic te maken! Ik denk helaas wat te realistisch om er altijd in te kunnen geloven, maar voor nu maakt het me wel vrolijk. c:


    You are beautiful, you are love.