effe serieus , IK krijg een waarschuwing , k krijg zelf van 4 mensen shit terug en dat moet ik pikken ? of natuurlijk vriendjes politiek met je vriendinnetje alles oeehhh.. stoer, anyway ik ben mijn excuus voor niemand schuldig, ik meen wat ik zeg , ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c''' raakte mij alsin jullie doen allemaal maar alsof omdat jullie hier wél iets aan hebben. en klonk in mijn oren meer om een aandachtsschreeuw van kijk ik heb het erger als anderen mensen,
verder heb ik te zeggen op mijn spelling en grammatica , ik heb dyslectie verklaring+ altijd al moeite daarmee gehad , je kent me niet dus wat kom je over mij huilen.
''Kruip maar terug in je hol, natuurlijk. Sommige mensen zijn gewoon zielig.'' nog zo iets.. mijn reactie kan niet ? maar dit wel ,, logica is soms ver te zoeken bij mensen
+ daarnog bij ' De fak is jou probleem? Idioot.
Daarbij weet je volgens mij niet helemaal wat het woord "achterbaks" betekent. Ga terug naar school ofzo, kun je gelijk leren wat depressies inhouden.' mijn probleem; mijn moeder is zowat al 6 jaar zwaar depressed en overspannen als fck, ga mij niet komen zeggen dat ik niet weet wat een depressie is, ik leef dr elke dag mee , achterbaks is gewoon dat wat ik hierboven net heb uitgelegd onder hoe ik cas haar reactie opvat.
Vervolgens vriendjes politiek inschakelen is nog veel laffer, leer voor jezelf opkomen. en niet meteen mensen te gaan uitmaken voor vanalles zonder ook maar 1 ding over ze te weten.
laat me trouwens Koud wat jullie van me vinden, of wat jullie proberen op me te plakken.
@ mod darksaviour, zie datje pas nét mod bent, je hebt nog veel te leren gast. zoals neutraal blijven is je 1e fout, 2e fout , als mijn bericht zo 'niet kan' wat maakt de reacties onder mijn bericht meerwaardig dat ze wél blijven staan?
JUSTICE FOR ALL
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·