• Zoals jullie misschien al weten heb ik al vaker een oog getekend. Ik probeerde er een beetje vaardigheid in te krijgen. Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik een oog teken. :p Wat vinden jullie ervan? ^^



    Ik heb 'm aangepast!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 14:22 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Iets prittie.

    Gosh, ik teken echt overal ogen. Mijn schriften staan er vol van. :') het is gewoon zo leuk om te doen, alleen de wimpers willen bij mij nooit lukken. :/

    Ohen een hele kleine opmerking, niet grof bedoeld ofzo, maar je moet ietsje opletten met het uitvegen van potlood. Het is een beetje vlekkerig op sommige plaatsen. :x

    Nonetheless, it's awesome. (:


    help

    Rydel schreef:
    Iets prittie.

    Gosh, ik teken echt overal ogen. Mijn schriften staan er vol van. :') het is gewoon zo leuk om te doen, alleen de wimpers willen bij mij nooit lukken. :/

    Ohen een hele kleine opmerking, niet grof bedoeld ofzo, maar je moet ietsje opletten met het uitvegen van potlood. Het is een beetje vlekkerig op sommige plaatsen. :x

    Nonetheless, it's awesome. (:


    Haha ik ook hoor alleen ze lukken zelden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Haha ik ook hoor alleen ze lukken zelden :Y)


    Practise. (: ik moet ietsje meer op de irissen en de wimpers letten, de rest lukt bijna vanzelf. Als je het veel tekent gaat het of course ook veel makkelijker en ik oefen er al twee jaar op. :'D

    Plus ik had vorig jaar de meest fantabulous teacher in de kunstacademie ooit. Imisshim.

    Ik wil handen kunnen tekenen. :/


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Practise. (: ik moet ietsje meer op de irissen en de wimpers letten, de rest lukt bijna vanzelf. Als je het veel tekent gaat het of course ook veel makkelijker en ik oefen er al twee jaar op. :'D

    Plus ik had vorig jaar de meest fantabulous teacher in de kunstacademie ooit. Imisshim.

    Ik wil handen kunnen tekenen. :/


    Handen lukken wel aardig bij me, maar zit je op de academie?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Handen lukken wel aardig bij me, maar zit je op de academie?


    Half dit jaar ben ik gestopt omdat mijn leerkracht een idioot was. Volgend jaar begin ik aan mijn achtste jaar academie als je dit jaar meetelt.

    Ik vind gewoon geen goeie techniek om handen te tekenen.


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Half dit jaar ben ik gestopt omdat mijn leerkracht een idioot was. Volgend jaar begin ik aan mijn achtste jaar academie als je dit jaar meetelt.

    Ik vind gewoon geen goeie techniek om handen te tekenen.


    Gaaf! Heb je een DA account?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Gaaf! Heb je een DA account?


    Yep, maar er staat niets op wat recent is en alleen maar slechte dingen. :'D

    It's Heavensbee. Heb jij DA?


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Yep, maar er staat niets op wat recent is en alleen maar slechte dingen. :'D

    It's Heavensbee. Heb jij DA?


    FennaB - ik zit in de Quizlet DA groep. Ik zal eens kijken of ik je vind :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Als ik eerlijk ben vind ik sommige dingen een beetje slordig, maar overal ziet het er goed uit :Y)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nice! Ik vind 'm echt mooi. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I just finished my 137634e eye today. :Y)


    help

    Lolicia schreef:
    Nice! Ik vind 'm echt mooi. :Y)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa