• Zoals jullie misschien al weten heb ik al vaker een oog getekend. Ik probeerde er een beetje vaardigheid in te krijgen. Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik een oog teken. :p Wat vinden jullie ervan? ^^



    Ik heb 'm aangepast!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 14:22 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Licet schreef:
    (...)



    Ik heb hem geprobeerd te geteken, wat moeilijk is zonder voorbeeld. Maar hier zijn wat punten waar je op kunt letten.

    Die traanbuis is huge D: Ik geloof dat die niet goed in verhouding is. Die iris is trouwens goed getekend, heel natuurlijk, mooi lichtval :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Licet schreef:
    (...)

    In eerste instantie wel maar daarna heb ik de belangrijkste lijnen overgetrokken met fine-liner, maar dit maakt voor het principe niet uit.


    Maar ik bedoel het ingekleurde deel. Hoe krijg je dat zo donker?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het goed gelukt. Zelf doe ik het je niet na. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het goed gelukt. Zelf doe ik het je niet na. :Y)


    Heb je het over Licet of mij haha?


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Maar ik bedoel het ingekleurde deel. Hoe krijg je dat zo donker?


    DRUKKEN haha, nee ik heb heb voor het donkere deel een B3 potlood gebruik volgensmij.. Ze liggen hier in een bakje dus ik pak gewoon willekeurige potloten


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Die traanbuis is huge D: Ik geloof dat die niet goed in verhouding is. Die iris is trouwens goed getekend, heel natuurlijk, mooi lichtval :Y)


    Haha Iknow, mijn verhoudingen zijn vreselijk als ik geen concreet voorbeeld heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    DRUKKEN haha, nee ik heb heb voor het donkere deel een B3 potlood gebruik volgensmij.. Ze liggen hier in een bakje dus ik pak gewoon willekeurige potloten


    Ik had volgens mij een B5(?) potlood en toen kreeg ik het niet zo :o Dat kan ook eraan liggen dat ik die punt moet slijpen en dat ik niet hard genoeg drukte haha.


    The sun will rise and we will try again.

    Licet schreef:
    (...)

    Haha Iknow, mijn verhoudingen zijn vreselijk als ik geen concreet voorbeeld heb.

    Wel, ja. Praat me er niet over :'D En sowieso ben ik ook niet goed in ogen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    030513 schreef:
    (...)

    Ik had volgens mij een B5(?) potlood en toen kreeg ik het niet zo :o Dat kan ook eraan liggen dat ik die punt moet slijpen en dat ik niet hard genoeg drukte haha.


    Tjah uh, de mijne is ook ingescand dat kan ook schelen. Laat maar weten als ik je ooit nog van dienst kan zijn ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Tjah uh, de mijne is ook ingescand dat kan ook schelen. Laat maar weten als ik je ooit nog van dienst kan zijn ;)


    Haha, ist gut


    The sun will rise and we will try again.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Wel, ja. Praat me er niet over :'D En sowieso ben ik ook niet goed in ogen (cat)


    Ogen lukken alleen als je willekeurig aan het krabbelen bent. Maargoed

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 14:12 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    030513 schreef:
    (...)

    Haha, ist gut


    Heb je Deviantart trouwens?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Heb je Deviantart trouwens?


    Nee, heb ik niet. Hoe werkt dat ook alweer precies?


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Nee, heb ik niet. Hoe werkt dat ook alweer precies?


    Een beetje facebook voor creatievelingen - erg leuk als je het mij vraagt. Stuur maar een link al je je ooit aanmeld dan volg ik je :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ogen lukken alleen als je willekeurig aan het krabbelen bent. Maargoed

    Zelfs dan nog niet. Ik moet zeggen dat het schilderen van ogen me beter afgaat :'D


    "I shut my eyes in order to see.'