• Zoals jullie misschien al weten heb ik al vaker een oog getekend. Ik probeerde er een beetje vaardigheid in te krijgen. Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik een oog teken. :p Wat vinden jullie ervan? ^^

Ik heb 'm aangepast!

[ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 14:22 ]

The sun will rise and we will try again.

Licet schreef:
    (...)

Vet! But still, katten ogen zijn geweldig. Ik ben nu aan deze tekening aan het werken.

Wow, die is echt mooi!

Cherbourg schreef:
    (...)
    Ik kon dat ook niet in één dag, hoor. Veel oefenen! Je hebt er wel gevoel voor (:

Haha okee, dankje (:

030513 schreef:
    (...)

Wow, die is echt mooi!

Dank! *Kijkt naar oude tekeningen* gewoon blijven oefenen ghehe

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:07 ]

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Dit was m'n eerste oogtekening

Licet schreef:
    (...)

Dank! *Kijkt naar oude tekeningen* gewoon blijven oefenen ghehe

Mooi!! Ik kan totaal geen portretten tekenen. Wel is eentje can Ariana Grande die ik niet heel slecht vind maar ook niet super. Maae hij was beter dan die anderen die ik ooit had gemaakt. :p

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:16 ]

030513 schreef:
    (...)

Mooi!! Ik kan totaal geen portretten tekenen. Wel is eentje can Ariana Grande die ik niet heel slecht vind maar ook niet super. Maae hij was beter dan die anderen die ik ooit had gemaakt. :p

Ben je gek! De verhoudingen kloppen misschien niet helemaal maar hij ziet er goed uit! Voor portretten geld; meten is weten. Ik print plaatjes altijd uit om ze vervolgens met een liniaal uit de meten of een raster te tekenen.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Licet schreef:
    (...)

Ben je gek! De verhoudingen kloppen misschien niet helemaal maar hij ziet er goed uit! Voor portretten geld; meten is weten. Ik print plaatjes altijd uit om ze vervolgens met een liniaal uit de meten of een raster te tekenen.

Haha echt? Dankje (: En oja, dat kan ik natuurlijk ook doen!

- Oeps verkeerde topic

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:13 ]

Evigilavi schreef:
    Waauw, ik doe het je niet na.

+ en dan kom ik aan, ik kan niet eens 'goed' perspectief tekenen (cat) ik ben gewoon niet kunstzinnig aangelegd.

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:19 ]

Wat mooi

I'm a girl in the world

Bubblefun schreef:
    Wat mooi

Dankjewel!

Heel mooi! Misschien kun je het een keer met kleur proberen, dat zou heel gaaf zijn denk ik (:

ST0RMY schreef:
    Heel mooi! Misschien kun je het een keer met kleur proberen, dat zou heel gaaf zijn denk ik (:

Dankjewel! (: Jaa dat was ik inderdaad wel van plan ja (:

@ST0RMY je hebt me denk ik toch op een idee gebracht ja, ik dacht dat ik het hierbij zou laten (met ogen tekenen), maar jwt kan geen kwaad om het eens in kleur te tekenen, al is dat niet zeker of het daadwerkelijk zal lukken ^^

Licet schreef:
    (...)

NEEN! Ik heb een keer een oog geschilderd, dat gaan we dus niet meer doen :Y)

Howard Wolowitz?

Als ik jullie tekeningen zie,voel ik me echt nutteloos. Ik zou mijn voet geven om zo te kunnen tekenen. :/

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.