• Hier is het RPG Topic! Zet het wel zo boven je post neer:

    Naam - element - plaats - gevoel


    May StarClan light your path.

    {Found --> Puzzel}


    Tijd voor koffie.

    Aryanta - Vuur - Vlakbij de Avatar, bij het meer in het bos - Wantrouwend
    "Je bent wel welkom. Ik ben een van de betere waterstuurders van onze stam. Als ik je vertrouw, doet het volk dat ook wel." Ik kijk haar aan met een vage glimlach. "Dat is erg nobel. De meeste dorpen waar ik kom word ik weggejaagd, ook door sterke stuurders. En de vuurnatie.." Ik val stil. Ik praat niet graag over mezelf. Ik heb al meer over mezelf prijsgegeven dan ik normaal doe.
    De vuurnatie. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is 'En de vuurnatie moet me ook niet meer', maar ik hou me in. Ik word als verrader beschouwd, en ben niet meer welkom. Mijn broertje begreep me, maar mijn moeder niet. Eigenlijk ben ik een vluchteling, en overgeleverd aan de genade van mensen die me níét als een monster zien. Precies wat ik wilde voorkomen. Ik zucht, en mijn schouders hangen.
    Aan de zon te zien, hebben we ongeveer een uur gelopen, moeten we in een boot stappen. Ik besef me ineens dat ik mijn naam niet aan de Avatar, noch aan Moon verteld heb. "Mijn naam is trouwens Aryanta," zeg ik, voor we in de boot stappen. "Aangenaam." Zeg ik daarna, maar half als grap bedoeld. De grote luchtbizon begint achter ons aan te zwemmen, en ik strijk met mijn vingers door het heldere water. Ik houvan water, bijna even veel als van vuur. Zwemmen kan ik de hele dag.


    Tijd voor koffie.

    Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nu al vast?


    Tijd voor koffie.

    [Nu loopt het dood ja...]


    May StarClan light your path.

    [ ik zal zo iets posten met Shou ^^]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    {Inmiddels, twee dagen later...}


    Tijd voor koffie.

    [Wat kan ik met Carmin doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tsja, het was in principe gewoon mijn post overschrijven zonder er iets aan toe te voegen. Daar kab ik niet heel veel mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [wanneer kom ik of mag ik al?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Allang]


    May StarClan light your path.

    [oké, ik wist er trouwens niks van dit, vandaar dat ik zo laat ben]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 7:38 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Hercos-Lucht-Boven de kano van de avatar-Blij/lol

    "Jeh." Zeg ik terwijl ik aan het windsurfen ben. "Kom op Fanner, wees niet zo bang voor Surcas(luchtbizon)." Zeg ik. Moby(maki) kwam naar me vliegen en wou op me nek gaan zitten nu we even zijn gestopt. "Jij bent niet zo bang voor Surcas, of wel Moby." Zeg ik en geef hem een aai. "Ik ben niet bang, maar Surcas luisterd haast alleen maar naar jou, ik heb liever Romas, maar hij is naar de oostelijke luchttempel om daar te trainen." Zegt Fanner. "Oké, ik kom dan wel." Zeg ik. Ik beland met een plof op Surcas en pak de teugels. "Kom op Surcas, jap jap." Zeg ik. En dan begint Surcas wat sneller te vliegen. "Zie je wel." Zegt Fanner. "Hij is gewoon bang omdat jij een vuurstuurder bent." Zeg ik. "Haha." Zegt Fanner geïrriteerd. "Geloof me met Surcas zijn we binnen de kortste keren bij de noordelijke waterstam." Zeg ik. "Ja, als jij Surcas bestuurt." Zegt Fanner. "Inderdaad als ik Surcas bestuur." Zeg ik. "En als die ons niet beschieten." Zegt Fanner. "Wat, wie ons niet beschieten?" Vraag ik. "Die in die kano." Zegt Fanner. "O, die." Zeg ik. "Hoezo ben je dan niet bang?" Vraagt Fanner. "Dat zijn zo te zien een luchtstuurder, een waterstuurder en een vuurstuurder die dan waarschijnlijk goed is, want die zit niet vast met touw ofzo." Zeg ik. "Misschien zijn het wel leuke stuurders." Zeg ik. "Ach we komen ze denk ik wel tegen in de noordelijke waterstam." Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 7:41 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [hier is het]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Heeft iemand anders dan nu wat?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)