• Hallo!
    Ik denk er al een tijdje over om eens te leren longboardskaten, het ziet er namelijk echt heel tof uit, maar ik ken niet echt iemand die dit doet of hier iets over weet. Ik vroeg me dus af of er Q'ers waren die misschien longboardskaten doen of iemand kennen? Ik zou namelijk willen weten hoe je je board moet kiezen enzovoort, en ook of er misschien een winkel in de buurt van Brussel/Leuven is waar je ze kan kopen (dan zou ik daar eventueel ook informatie kunnen krijgen). Maargoed, iemand die ervaring hiermee heeft en mij toevallig wilt helpen? (:

    Ik heb er totaal geen verstand van, maar volgens mij was er laatst iemand met bijna dezelfde vragen. Even kijken of ik het kan vinden...

    Hier. Misschien kun je de persoon die dat topic opende eens vragen of ze inmiddels meer weet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, had er niet aan gedacht om eens te gaan zoeken op Q, wat lui van me. (: Dankjewel!

    mijn naam is cool ;p

    Mijn vriend doet dat. Hij heeft de zijne compleet gekocht, van marktplaats. Op sickboards.nl kan je ze kopen, maar je moet uitkijken dat je niet een plank koopt (had een collega gedaan, voor 300 euro, mafkees) maar een compleet longboard, wat ook al duur genoeg is. Je kan ook alles los kopen en ze dan in elkaar zetten, maar ik weet niet precies hoe dat werkt :'D Mijn vriend zit wel altijd te klungelen met zijn wielen, die kan je dus ook losser draaien en vaster en zo kijken wat het beste werkt. In elk geval, het is meer gedoe dan je zou verwachten :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken redelijk veel mensen die longboarden, wel board je moet kiezen hangt af van wat je er mee wil kunnen. Ik zou als ik jou was eens langs gaan bij zo'n winkel en je daar laten informeren c:


    Let it come and let it be

    Ik heb er één :3 -Ik ben Ardina


    Let it come and let it be