• Hallo allemaal. Ik wilde jullie graag vertellen over de mensen die mij volgens Facebook inspireren. Ik presenteer U het rijtje:

    John Lennon, Freddie Mercury, Arjen Robben & Taylor Lautner.

    Really Facebook.

    Really.

    Ik heb per ongeluk op die Twilightdude geklikt omdat hij bij suggesties stond, en nu krijg ik hem dus gewoon niet meer weg. :'D Heb overal op internet gezocht hoe dat moet, maar het schijnt dat FB daar nog geen functie voor heeft. Well, fuck my life. <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Het kan altijd erger. Stel dat Facebook opeens zou besluiten dat je ontzettend geïnspireerd wordt door Hitler. Dan toch liever Taylor Lautner. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het kan altijd erger. Stel dat Facebook opeens zou besluiten dat je ontzettend geïnspireerd wordt door Hitler. Dan toch liever Taylor Lautner. (cat)

    Hahaha, true, maar zouden ze die bij suggesties zetten? Dat zou best wel ziek zijn. (cat)


    ars moriendi

    Dat gevoel ken ik héél erg goed. Ik heb een keer zalando bezocht, vervolgens kon ik een half jaar niet van de reclame afkomen D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha, true, maar zouden ze die bij suggesties zetten? Dat zou best wel ziek zijn. (cat)



    Er was vanochtend een man in het nieuws die in Amerika woont en hij is voorstander van Adolf Hitler. Hij heeft tattoo's van hakenkruizen en meer van dat soort dingen en heeft zijn zoon Adolf Hitler genoemd, nog eentje iets van Heimlich, maar allemaal hadden ze ermee te maken, de drie kinderen. Dus sommigen zijn wél zo gestoord en Facebook is ook raar, dus....


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pythias schreef:
    Dat gevoel ken ik héél erg goed. Ik heb een keer zalando bezocht, vervolgens kon ik een half jaar niet van de reclame afkomen D:

    Ughh, zo vervelend, als je die shit gewoon niet kan verwijderen!
    Jaimes schreef:
    (...)


    Er was vanochtend een man in het nieuws die in Amerika woont en hij is voorstander van Adolf Hitler. Hij heeft tattoo's van hakenkruizen en meer van dat soort dingen en heeft zijn zoon Adolf Hitler genoemd, nog eentje iets van Heimlich, maar allemaal hadden ze ermee te maken, de drie kinderen. Dus sommigen zijn wél zo gestoord en Facebook is ook raar, dus....

    Neonazi's zijn eng. Zo'n types zijn er akelig genoeg nog meer dan je in eerste instantie zou denken..


    ars moriendi

    Ik heb dat soort dingen allemaal verborgen :'D Zoveel beter!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb dat soort dingen allemaal verborgen :'D Zoveel beter!

    Scheelt een hoop imagoschade, lolol. _O_


    ars moriendi

    Sinds wanneer is 'Naai' een bijvoeglijk naamwoord geworden? :P
    Ik dacht dat het heel iets anders was.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Sinds wanneer is 'Naai' een bijvoeglijk naamwoord geworden? :P
    Ik dacht dat het heel iets anders was.

    Oh, wist je dat nog niet? Dat is sinds Claire er een bijvoeglijk naamwoord van heeft gemaakt. (:


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)

    Oh, wist je dat nog niet? Dat is sinds Claire er een bijvoeglijk naamwoord van heeft gemaakt. (:

    Ahh okeey :P
    Dan moet ik dat even aanpassen in mijn woordenboekje, want daar staat het nog niet.
    Pff, Nederland toch met die nieuwe spelling en grammatica steeds.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, Claire dat had ik nooit achter je gezocht :'D Maar kan je dat niet verwijderen? Vreemd?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je kan het wel bijwerken. Je moet naar jouw profiel gaan, daar naar informatie bijwerken, dan helemaal naar beneden scrollen tot de 'vind-ik-leuks' en daar naar mensen die je inspireren. Daar kan je ze gewoon verwijderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb een paar jaar geleden Miley Cyrus geliked. Nu kom ik ook niet meer van dat mens af. (cat)

    Ik presenteer u de oplossing....: addblocker.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mebarak schreef:
    Je kan het wel bijwerken. Je moet naar jouw profiel gaan, daar naar informatie bijwerken, dan helemaal naar beneden scrollen tot de 'vind-ik-leuks' en daar naar mensen die je inspireren. Daar kan je ze gewoon verwijderen.

    Dank. c: