• Yeah ik ben echt goed bezig nu ik eindelijk vrije tijd heb na mijn examens, ben elke dag mintens een uur in de fitness geweest en minder gegeten.
    Summer, I am getting ready for you.<3


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    lisanneeeeee schreef:
    Good job! :)


    Yeah, ty.x3


    You were born original, don't die as a copy.

    Fuck fitness! En ik eet wat ik wiiiiiilll

    *is nog steeds gigantisch te licht en slap uitziend ondanks het vele eten en fysiek zwaar werk waardoor ik veel sterker ben geworden*
    None of it workies :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Fuck fitness! En ik eet wat ik wiiiiiilll

    *is nog steeds gigantisch te licht en slap uitziend ondanks het vele eten en fysiek zwaar werk waardoor ik veel sterker ben geworden*
    None of it workies :C


    Hmmm ja dat is ook vervelend ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Tempesta schreef:
    Hm, ik ben niet goed in dat soort dingen, dus ik probeer het niet eens. (:

    Hier totaal hetzelfde. In het begin was ik nog wel gemotiveerd maar sinds een jaar of zo kan het me echt he-le-maal niks meer schelen en eet ik echt gewoon wat ik lekker vind en doe ik niet aan sporten omdat ik dat verschrikkelijk vind.


    Chaos is a ladder.

    Okammy schreef:
    Fuck fitness! En ik eet wat ik wiiiiiilll

    *is nog steeds gigantisch te licht en slap uitziend ondanks het vele eten en fysiek zwaar werk waardoor ik veel sterker ben geworden*
    None of it workies :C

    Fysiek zwaar werk? Hmm (cat)

    Same here! Minus het zware werk :'D Al dat eten lijkt in een zwart gat te belanden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil een poging doen tot 3x per week te gaan hardlopen, maar ik waardeer mijn slaap heel erg. Ik ga denk ik zodag beginnen, als dat me lukt...haha :')

    Bieberen schreef:
    Ik wil een poging doen tot 3x per week te gaan hardlopen, maar ik waardeer mijn slaap heel erg. Ik ga denk ik zodag beginnen, als dat me lukt...haha :')


    Als je eenmaal begint dan is het goed.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je eenmaal begint dan is het goed.<3

    Ik moet dinsdag voor gym weer 2 km lopen aangezien ik de vorige keer een tijd van 13.35 had en met 13.00 heb je een zes (cat) Ik moet en zal het gewoon kunnen halen!

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik moet dinsdag voor gym weer 2 km lopen aangezien ik de vorige keer een tijd van 13.35 had en met 13.00 heb je een zes (cat) Ik moet en zal het gewoon kunnen halen!


    Dan vrees ik dat je wat eerder had moeten beginnen met oefenen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan vrees ik dat je wat eerder had moeten beginnen met oefenen.x)

    Dat is m'n punt nou juist: ik wíl wel eerder beginnen, maar het komt er steeds niet van. Het eerste trimester heb ik 'm gehaald, maar omdat ik vorige week 35 seconden te laat was moet ik 'm weer doen. (cat)

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik moet dinsdag voor gym weer 2 km lopen aangezien ik de vorige keer een tijd van 13.35 had en met 13.00 heb je een zes (cat) Ik moet en zal het gewoon kunnen halen!

    Wij moesten ook zoiets aan het begin van het jaar; de Karpendonkse plasloop. JESUS CHRIST I was so exhausted I nearly threw up, en ben uiteindelijk als laatste geëindigd. :"D Twee rondjes er omheen, één rondje ca. 2 tot 2,5 km.

    Ik had een 4,6. Als ik een jongen was had ik een 3 gehad.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 22:55 ]

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha awh, naja het is dat mijn moeder meegaat maar anders zou ik er nooit komen omdat ik dan eerst een half uur moet lopen heen en dan nog eens terug.x)


    Je kan toch ook op de fiets gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wou dat ik daar ook meer discipline voor had. Dan niet om af te vallen, maar gewoon voor een goed gevoel. Want gelukkig heb ik dan nog een awesome snelle spijsvertering (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wij moesten ook zoiets aan het begin van het jaar; de Karpendonkse plasloop. JESUS CHRIST I was so exhausted I nearly threw up, en ben uiteindelijk als laatste geëindigd. :"D Twee rondjes er omheen, één rondje ca. 2 tot 2,5 km.

    Ik had een 4,6. Als ik een jongen was had ik een 3 gehad.


    Dat heet de parkloop bij ons, vreselijk. 2 rondjes is 2 km, dus één rondje is 1 km. Het eerste trimester had ik er een 6 voor, nu wil ik een 6.5 of een 7. Aangezien ze gewoon geen 5.5 kan/wil opschrijven moet ik hem dus opnieuw doen dinsdag...

    Mja, ik neem het me elke dag voor, maar tot op heden is er nog niets van gekomen...


    Bad decisions make good stories.