• Ik ben nog nooit zo blij geweest met school!
    Na een half jaar stage (wat superleuk was) en een periode van bijna alleen maar saaie theorievakken zoals rekenen, talen etc. hebben we nu eindelijk periode 4 met weer allemaal kunstgeschiedenis, kleurlessen, auteursrechten van muziek en hebben we EIN-DE-LIJK weer leuke opdrachten voor deze periode!

    Zo moeten we onder de wapuren (zelfstandig werken wat wij elke dag zo 4 uur hebben ofzo) onze eigen opdrachten kiezen en nu hebben ze eindelijk leuke opdrachten erop gegooid zoals: CD hoesjes ontwerpen, Boekcovers maken, Videoclip opnemen, Intro van een bestaande film ontwerpen, Film maken (waarmee je duizend euro kan winnen), je eigen animatie maken, iets over je idool maken (poster, flyer, filmpje, fotoserie, tekenserie, presentatie eigenlijk mag daar van alles) en ga zo maar door! :D

    Ook hebben we voor een vak de opdracht gekregen om voor het fractiehuis in Zwolle de ramen te verzinnen (schildering, posters etc) en de leukste 9 worden uitgevoerd en mogen we exposeren in het fractiehuis! ;3

    Gosh ik heb gelijk weer een enorme motivatieboost terwijl mijn motivatie ver onder het 0 punt zat! x'D

    dit moest ik gewoon ff melden ;3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 14:49 ]


    dream, dare, fly!

    Ik ben blij voor jou *O*


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wauw, jullie doen bijna exact hetzelfde als wij :'D Al met After Effects moeten werken? Echt, das zo awesome :o


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Wauw, jullie doen bijna exact hetzelfde als wij :'D Al met After Effects moeten werken? Echt, das zo awesome :o


    De filmkant wel ja, ik doe de grafische/kunst kant maar daar hebben we nog geen After Effects bij x'd

    wat voor opleiding doe jij dan? ;3


    dream, dare, fly!

    OMG DAT WIL IK OOK! ik zit op speciale soort van school waarmee ik 7 uur per week creatieve vakken heb met 3D en 2D (tekenen, gebouwtjes maken enz :p) maar dat is gewoon veel cooler :c ik ben echt super jaloers en blij voor je :D

    NewADance schreef:
    OMG DAT WIL IK OOK! ik zit op speciale soort van school waarmee ik 7 uur per week creatieve vakken heb met 3D en 2D (tekenen, gebouwtjes maken enz :p) maar dat is gewoon veel cooler :c ik ben echt super jaloers en blij voor je :D


    Ik weet niet of jij nog op middelbaar zit maar ik doe dus MBO en heb mijn richting Grafisch/Art & Design gekozen dus als je ook zoiets wilt doen moet je daar naar zoeken ;3


    dream, dare, fly!

    Dat klinkt echt vet cool :Y) -jaloers-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja hoor maak er ook nog maar weer een topic van. (no_chears)
    Hihi nee, ik vind het echt super cool en ik ben ontzettend jaloers op je :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tsja, het moet je ding maar zijn :')
    Mijn ding is het iig niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mavado schreef:
    Ik ben blij voor jou *O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leuk voor je!
    Deed mijn school maar iets leuks, oh wacht doen ook alleen ik ben nog gwn een eerstejaars!;p

    Valley schreef:
    Ja hoor maak er ook nog maar weer een topic van. (no_chears)
    Hihi nee, ik vind het echt super cool en ik ben ontzettend jaloers op je :3


    Sorry Doriennn (A)
    Maar jij komt toch bij mij in de klas dus :9~


    dream, dare, fly!