• Okey guys help me out here.

    Ik heb dus nu twee jaar op rij dezelfde mentor gehad en hij is tevens al twee jaar mijn wiskunde leraar, sinds ik hem heb zijn mijn punten voor wiskunde echt beter geworden en hij neemt de tijd voor bijleseen in zijn tussen uren en eerste vrije uren. Hier ben ik hem ontzettend dankbaar voor en dus wil ik hem een leuk cadeau geven bij de diploma uitrijking wat niet al te duur is.
    Het probleen is echter dat hij niet drinkt of snoept en het enigste wat ik weet is dat hij wielrennen leuk vind.....

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 23:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Geef hem doping? :'D
    Sorry daar is het eerste waar ik bij op kan komen als ik denk aan wielrennen


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hij snoept niet? Wat een rare leraar. (cat)

    Maar eh, een leuke mok? Een ingelijste klassenfoto? Een bos bloemen? Die verwelken alleen wel altijd zo snel weer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    meestal doet een gigantische chocola tablet van Roussou wonderen:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    Hij snoept niet? Wat een rare leraar. (cat)

    Maar eh, een leuke mok? Een ingelijste klassenfoto? Een bos bloemen? Die verwelken alleen wel altijd zo snel weer.


    Hij is 26/27 en komt altijd met de fiets...gezondheidstik ofzo....xd

    Dat is allemaal.zo onorigineel.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    KittyChan schreef:
    meestal doet een gigantische chocola tablet van Roussou wonderen:Y)


    Lees: hij snoept niet: no choclate.


    You were born original, don't die as a copy.

    Flesje wijn en een leuke bedank brief :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een appel. Well, it's healthy...

    Like mentioned, een leuke mok, of zo'n 'Best Mentor' nep-trofee... Er zijn een ton dingen.

    Oh, of een wielren shirt. Met handtekeningen van de hele klas.
    Geen idee, ik ben moe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Een appel. Well, it's healthy...

    Like mentioned, een leuke mok, of zo'n 'Best Mentor' nep-trofee... Er zijn een ton dingen.

    Oh, of een wielren shirt. Met handtekeningen van de hele klas.
    Geen idee, ik ben moe.


    Dat zijn echt leuke ideeën!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Escritura schreef:
    Een appel. Well, it's healthy...

    Like mentioned, een leuke mok, of zo'n 'Best Mentor' nep-trofee... Er zijn een ton dingen.

    Oh, of een wielren shirt. Met handtekeningen van de hele klas.
    Geen idee, ik ben moe.


    Dat laatste is leuk maar ik heb zeg maar een niet zo goede band met mijn klas en ze gaan daar echt niet aan meewerken.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat laatste is leuk maar ik heb zeg maar een niet zo goede band met mijn klas en ze gaan daar echt niet aan meewerken.xd


    Fair enough, een wielrenshirt met zijn naam er op? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat laatste is leuk maar ik heb zeg maar een niet zo goede band met mijn klas en ze gaan daar echt niet aan meewerken.xd


    Een dank-brief zou ik wel echt aanraden, je wil niet weten hoe goed docenten zich voelen als ze leerlingen op die manier helpen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Geef gewoon een bos bloemen. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Escritura schreef:
    (...)

    Fair enough, een wielrenshirt met zijn naam er op? ^^
    .

    Dat kan maar waar haal ik die vandaan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...).

    Dat kan maar waar haal ik die vandaan?


    ... This is where I'm useless :'D Google it?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Licet schreef:
    (...)

    Een dank-brief zou ik wel echt aanraden, je wil niet weten hoe goed docenten zich voelen als ze leerlingen op die manier helpen


    Hmmm ja dat kan zeker.:)


    You were born original, don't die as a copy.