• Okey guys help me out here.

    Ik heb dus nu twee jaar op rij dezelfde mentor gehad en hij is tevens al twee jaar mijn wiskunde leraar, sinds ik hem heb zijn mijn punten voor wiskunde echt beter geworden en hij neemt de tijd voor bijleseen in zijn tussen uren en eerste vrije uren. Hier ben ik hem ontzettend dankbaar voor en dus wil ik hem een leuk cadeau geven bij de diploma uitrijking wat niet al te duur is.
    Het probleen is echter dat hij niet drinkt of snoept en het enigste wat ik weet is dat hij wielrennen leuk vind.....

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 23:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Todd schreef:
    Geef gewoon een bos bloemen. :Y)



    Aan een vent die nog thuis woont?(cat) zijn huis is na vier jaar bijna af.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Escritura schreef:
    (...)

    ... This is where I'm useless :'D Google it?


    Ga ik zeket doen maar nu eerst: slapen!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aan een vent die nog thuis woont?(cat) zijn huis is na vier jaar bijna af.c:

    Alle volwassenen smijten met bossen bloemen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Alle volwassenen smijten met bossen bloemen. (cat)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou voor een mooie brief gaan, daar zijn leraren echt het meest blij mee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een lapdance?:Y)
    Nee, dat zou best vreemd zijn...Beter niet doen.
    Ehm, ik heb eigenlijk echt geen idee wat je aan zo iemand kan geven eigenlijk.
    Ik geef nooit echt iets aan een mentor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Parachutes schreef:
    Ik zou voor een mooie brief gaan, daar zijn leraren echt het meest blij mee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een flesje wijn natuurlijk, dat doet het altijd goed en anders een bos bloemen :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Een flesje wijn natuurlijk, dat doet het altijd goed en anders een bos bloemen :P

    Hij drinkt toch niet ;p UUhm, ik zou het echt niet weten. Misschien dat je ergens iets goedkoops kunt vinden dat gerelateerd is aan wielrennen? Een kalender of zo samen met een bosje bloemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had mijn mentor/wiskundeleraar een boekje gegeven óver leraren.
    Hij was bij ons net nieuw en wist niet hoe en wat, en toen gaf ik hem dat - met allerlei tips en weetjes.
    Ik sprak hem een jaar later, toen hij naar een andere school was gegaan, en had het hem heel erg geholpen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb iets leuks en goedkoops bedacht: ik maak een soort tijdschriten ouder die er van buiten uitziet als een rekenmachine en binnenin stop ik een tijdschrift over wielrennen!:3

    Heb ik alleen een doos nodig die ik al heb wat verf en papier, ect en natuurlijk een tijdschrift.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Er bestaan van die soort wiskundige spelletjes. Altijd leuk om aan een wiskundeleraar te geven (:


    We need a bigger boat.

    SPECS schreef:
    Ik heb iets leuks en goedkoops bedacht: ik maak een soort tijdschriten ouder die er van buiten uitziet als een rekenmachine en binnenin stop ik een tijdschrift over wielrennen!:3

    Heb ik alleen een doos nodig die ik al heb wat verf en papier, ect en natuurlijk een tijdschrift.c:


    Leuk idee! Denk dat hij er vast erg blij mee is. Waarschijnlijk is ie al heel erg verrast dat hij überhaupt iets krijgt!

    Feliiicia schreef:
    (...)

    Leuk idee! Denk dat hij er vast erg blij mee is. Waarschijnlijk is ie al heel erg verrast dat hij überhaupt iets krijgt!


    Ik had hem vorig jaar een tijdschrift over mountainbiken gegeven...bleek achteraf dat hij van wielrennen hield....tja een bevriende leraar zei 'fietsen' dus ja.=') blunder.x) Dit jaar ben ik beter voorbereid!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Geef een boekje over wielrennen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife