• Klik hier voor video.

    Een man in London, die net een man midden op straat bruut vermoorde, reageert gelijk voor de camera. Hij heeft zijn wapens nog vast en zijn handen zitten nog onder het bloed.

    Wat is dit dan? Er wordt helemaal niks gedaan... De mensen lopen rond alsof alles compleet normaal is, en waar is de politie?
    Dit moet toch niet kunnen?

    Dit is de reactie van de regering:
    Klik.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Best wel dom van die man om voor de camera te gaan staan. Zo wordt 'ie wel makkelijker opgespoord en opgepakt.


    26 - 02 - '16

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ze staan er bij te kijken alsof het een flashmob is. Niemand zie je bellen, en de twee meisjes op het laatst gaan ook gewoon rustig naar het lichaam toe terwijl de daders nog gewoon in de buurt zijn...

    Misschien zijn ze gewoon heel erg geschokt? En die meisjes nemen even 'n kijkje, tja. Zou 't zelf niet doen, maar mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind jullie wel heel hard hoor. Jullie hebben geen idee hoe ze zich gevoeld hebben etc.


    I am an idiot, I move.

    Het verbaasd me niet als de wereld na enkele jaren later een grote moord-wereldbol word. Damn. Run and save your life now you can.
    The world has gone crazy. :}

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cyborg schreef:
    Best wel dom van die man om voor de camera te gaan staan. Zo wordt 'ie wel makkelijker opgespoord en opgepakt.

    Ze zijn beide opgenomen in 'n ziekenhuis, waarvan één ernstig gewond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Ze zijn beide opgenomen in 'n ziekenhuis, waarvan één ernstig gewond.


    Van mij mogen ze een flinke straf krijgen.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Van mij mogen ze een flinke straf krijgen.

    Denk dat dat wel goed komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cyborg schreef:
    Best wel dom van die man om voor de camera te gaan staan. Zo wordt 'ie wel makkelijker opgespoord en opgepakt.

    Het was hun bedoeling om aandacht te krijgen. Hij nam het op voor zijn land, waarvan hij zegt dat dit soort dingen daar dagelijks gebeuren...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Genius schreef:
    Nou als ik op straat zou lopen en er zou iemand vermoord worden dan zou ik geschokt zijn. Kan me niet voorstellen dat ik dan actie zou ondernemen. Zou doodsbang zijn dat die kerel achter mij aan zou komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Feed the media :'D whoohoo, seriously.. ik wil wel ns weten wat die 'ex-militair' gedaan had, de reactie van mensen dr omheen zijn wel n beetje zovan 'oh vet normaal hij had het verdient ' maargoed dat kan ik dus nergens vinden ? reactie van overheid is sowieso bs, allahoe akbar ??, klinkt naar mijn oren niet echt als een islamiet op dat filmpje, 'er wordt gedacht aan terreur' government is het enige terreur dat bestaat, verder is het zoeken naar redenen om oorlogen te starten voor geld en olie, ik kijk nergens meer van op vandaag de dag C: same as boston,
    achja

    dr blijven zieke mensen bestaan :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    Feed the media :'D whoohoo, seriously.. ik wil wel ns weten wat die 'ex-militair' gedaan had, de reactie van mensen dr omheen zijn wel n beetje zovan 'oh vet normaal hij had het verdient ' maargoed dat kan ik dus nergens vinden ? reactie van overheid is sowieso bs, allahoe akbar ??, klinkt naar mijn oren niet echt als een islamiet op dat filmpje, 'er wordt gedacht aan terreur' government is het enige terreur dat bestaat, verder is het zoeken naar redenen om oorlogen te starten voor geld en olie, ik kijk nergens meer van op vandaag de dag C: same as boston,
    achja

    dr blijven zieke mensen bestaan :')

    Dit is overduidelijk geen terreuraanslag, dan hadden ze de rest ook wel aangevallen en vervolgens zichzelf.
    Gewoon een kleine poging tot aandacht.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Danosaur schreef:
    oke, ik word hier echt een beetje naar van.
    het lijkt net alsof dat meisje, dat naast het slachtoffer gaat liggen, er mee op de foto gaat o.O

    Dat dacht ik dus ook.
    Wat ik alleen niet snap is dat iedereen zo rustig blijft en niets heeft gedaan om het slachtoffer te helpen.
    Ik denk dat ik zou proberen om het slachtoffer te helpen moest ik zoiets zien gebeuren...Maar ja, dat zeg ik nu.
    Als ik er zou staan zou ik het niet meteen weten vrees ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyborg schreef:
    Best wel dom van die man om voor de camera te gaan staan. Zo wordt 'ie wel makkelijker opgespoord en opgepakt.


    Loollled' als je het 'stiekem/ sneaky' zou willen doen zou je het volgens mij niet klaar lichte dag midden op straat met omstanders doen hé :p


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Tyrion schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook.
    Wat ik alleen niet snap is dat iedereen zo rustig blijft en niets heeft gedaan om het slachtoffer te helpen.
    Ik denk dat ik zou proberen om het slachtoffer te helpen moest ik zoiets zien gebeuren...Maar ja, dat zeg ik nu.
    Als ik er zou staan zou ik het niet meteen weten vrees ik.


    Ik zou gewoon heel hard wegrennen. dag. ramptoerist of niet. als er iemand neer word doodgestoken en de dader er nog even doodleuk met zijn mes bij blijft staan zwaaien, ga ik echt niet naar het slachtoffer toe. en er al helemaal niet naast liggen.
    die vrouw ook in het begin, die de straat over komt steken en langs die man wil lopen. ik zou wel 10x uitkijken. dan maar 5 blokken om.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''