• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Judy is also in the room (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [What happened darling? Weer met Robin iets? :/]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hoe raad je het --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    zullen we Drew en Mich even inroepen? Verveel me xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Verwijder me maar van de lijst.
    @Cancelled: I'm sorry. |


    kindness is never a burden.

    [Sure, we can do that, maar ik lees wel een boek dus reageer wat slomer ^^ en ik raad het doordat het de vorige keer ook Robin was...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha jah... sorry maar soms is hij zo... jeweetwel...]

    Drew (achternaam vergeten) Demon
    Ik loop naar de kamer en hoop dat Mich er al is. Het is het eerste jaar na 17 jaar dat we hier terug zijn, de vorige jaren zijn we naar andere scholen gegaan omdat het een beetje zou opvallen als je 17 jaar buist en er hetzelfde uit blijft zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Je mag best over hem klagen hoor! <3 wat was het deze keer?]

    Michelle Fox - demon
    Ik heb een kamer ingenomen waar nog niemand op lag en ook de vrouw achter de balie mij laten gehoorzamen door mijn demonen gave te gebruiken. Nu zorg ik ervoor dat niemand anders bij ons op de kamer komt. Alleen Drew en ik samen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kodaline schreef:
    | Verwijder me maar van de lijst.
    @Cancelled: I'm sorry. |

    [Waarom? Je mag niet weggaan! (huil)]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 11:57 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Hij was weer onredelijk, alle slechte dingen waren mijn fout, ik zou hem zogezegd bedriegen met ne gast diek gisteren ontmoet heb en hij vind dat hij alles mag en ik niets.]

    Drew
    Ik open de deur en zie Mich staan met haar rug naar me toe. ik sluip naar haar en sla mijn armen om haar middel en druk mijn lippen in haar hals.
    'Ik heb je gemist.' fluister ik tegen haar huid aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik hoor hoe de deur achter me open gaat, maar ik geef er geen teken van. Aan de ademhaling en voetstappen kan ik horen dat het Drew is. Een glimlach staat op mijn gezicht. "Ik heb jou ook gemist," zeg ik dan en draai me naar hem toe. Ik sla mijn armen om zijn nek. "Hey."

    [Jaloers en ouderwets ><]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [tsteekt echt tegen en khad vanmorge ne kwade reactie op fb gezet en khad em er ni eens in vermeld en zijne beste vriend stuurt direct al een bericht nr me dak aan Robins gevoelens moe denken en zo, ma denkt meneer aan mijn gevoelens? NEE.]

    Drew
    'Hi beauty.' glimlach ik en ga met mijn hand even door haar prachtige zijdezachte haren. Ik ga op een bed zitten en trek haar op mijn schoot.
    Zachtjes druk ik liefdevol mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Drew trekt me gelijk weer mee in een kus en ik kus hem zachtjes terug. "Mm, ik moet me als een scholier gedragen Drew," mompel ik tegen zijn lippen. "Ik moet m'n koffer uitpakken." Toch kus ik hem weer zachtjes voordat ik de kus weer verbreek en hem aan kijk.

    Judy Faith
    Mijn handen trillen licht als ik in de badkamer mezelf opgesloten en als ik dan naar de tijd kijk, zie ik dat ik ook al te laat ben met mijn medicijnen in te nemen. Snel pak ik het doosje en ik vloek als ik die ook nog eens uit mijn handen laat vallen. "Verdomme." Ik raap het op en pak er dan een pil uit. Ik vul een glas met water en laat het tablet daar dan in opbruisen. Na een diepe teug adem gehaald te hebben, knijp ik mijn neus dicht en giet het water naar binnen. Zo proef ik minder van de ranzige smaak, maar de reden dat ik het op deze manier doe, is omdat ik anders moet overgeven wanneer ik een tablet inneem. Het glas zet ik terug en dan haal ik de badkamer van het slot af en loop die uit. Hopelijk werken de medicijnen snel. Antidepressiva.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik mopper eventjes en laat haar dan los. Ik sta dan op om mijn koffer ook uit te pakken en mijn kleren op stapeltjes te leggen;
    Ik neurie zachtjes een liedje en probeer het zo snel mogelijk te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'