• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    mijn topics.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Casey Rose Hazel
    Ik kijk het meisje Judy na en haal dan mijn schouders op, raar. Ik laat dan mijn blik weer naar Lucas aan en kijk hem even vragend aan. 'Volgensmij vond ze ons niet zo aardig.' mompel ik. 'En daar gaat mijn goede humeur.' mompel ik zacht en laat mezelf achterover op mijn bed vallen en adem even diep in en uit. Mijn hele humeur kon zo omslaan, maar dat meisje was zo depressief dat ik zelf ook een wat slechter humeur kreeg. Ik sluit even mijn ogen en open ze dan weer en draai mijn hoofd richting Lucas en kijk hem aan. 'Dit gaat nog wat worden met haar op de kamer.' zeg ik dan toch met een klein lachje.



    Traitor schreef:
    (...)

    Caritate Mansue May
    Ik stop met zingen en ik kijk opzij, Er komt iemand hier naartoe.
    Ik sta op en kijk hem aan. Ik besloot een gesprek te beginnen.
    Ik kende Viderian hier, dus vond ik dat ik best wel wat mensen moest leren kennen.
    'Eh...Hallo?' vraag ik wat onzeker.


    Joshua Christopher Gayle
    Nu pas valt het me op dat er een meisje voor me staat en ik schiet uit mijn gedachten en stop net op tijd voor ik tegen haar opbots. 'Ik had je niet gezien.' mompel ik en kijk het meisje met een schuin hoofd even goed aan. 'Hallo.' zeg ik dan ook met een stalen gezicht. Er was iets aan dit meisje, iets niet menselijk, ik kon het voelen. Maar ik besluit er nu gewoon geen aandacht aan te besteden en mijn gezichtsuitdrukking verzacht wat, ik zou er later nog wel achter gekomen. 'Ik ben Josh.' stel ik me dan toch voor en steek mijn hand naar haar uit met een klein glimlachje rond mijn lippen, alsof er niks aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    Ik glimlach geruststellend naar Casey. 'Ze draait wel bij, waarschijnlijk een slechte dag of zo, daar heeft iedereen wel eens last van.' Ik grijns dan naar Casey. 'Knuffel!' zeg ik lachend en pak mijn kussen. 'Of wacht, mijn fout ik bedoelde... Kussengevecht!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    Mijn ogen glijden over zijn gezicht. Ik zie dat hij weet dat ik niet menselijk ben.
    Hij steekt zijn hand uit terwijl zijn gelaatsuitdrukking verzacht. Hij besloot het waarschijnlijk te laten.
    'Ik ben Josh.' zegt hij en glimlacht licht.
    'Ik ben Caritate, maar ik heb liever als je me Cari noemt.' glimlach kleintjes ik terug
    Hij was duidelijk geen mens. Het moest of een Engel of een Demon zijn.
    Ik ging weer tegen de boom aanzitten. Ik keek naar hem op en klopte met mijn hand op de plek naast me.
    Ik besloot wat minder verlegen te zijn. Wat spontaner.
    'Kom er bijzitten.' zei met een glimlach rond mijn lippen.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Het ziet er niet al te prettig uit, Alexi haar arm. "Jake, jij bent hier degene die het meeste verstand heeft van verzorgende en helende dingen," mompel ik dan. Ik denk even na. Ik heb redelijk wat rondgezworven over de aarde. "Misschien is het een schaduw die zich vervormd heeft en ook je gedachten kon lezen. Dacht je aan de herinnering van het verbranding? Dan kan de schaduw je daarop gepakt hebben." Ik hoor dan een geklop op de deur en ik kijk even op. Wie kan dat zijn? Ik loop naar de deur toe en open die dan. "Hal-" midden in de hallo stop ik en valt mijn mond open. "Damon?" gelijk verschijnen er tranen in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [iemand voor Scarletta?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexi Parker
    Ik wil haar net zeggen dat ik de stem herkende, de stem van de schaduw maar gewoon niet meer weet van waar, als er op de deur geklopt word en ze opstaat om die open te doen. Ik hoor haar Damon zeggen en weet direct al hoe de vork in de steel zit. Jake komt naast me zitten en kijkt naar mijn arm. 'Je zou misschien een engel moeten zoeken.' zucht Jake en ik schud mijn hoofd. 'Je weet de regels.' zucht ik en hij knikt. Hij staat op en loopt naar zijn tas. Hij haalt er een potje uit en loopt dan terug. 'Je weet die heks nog die je verandering heeft ingekort? Zij heeft ooit eens een potje zalf voor me gemaakt die elke pijn verzacht en het helingsproces versnelt. Dit moet wel werken.' Hij doet wat op zijn hand en smeert die over de wonde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik wil Scarletta wel meeten! Alleen ik zit midden in het meeten van Josh (: Sta klaar!]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [WAHAHAHHA. Is goed. Scarletta is nog bij het meer - ze heeft haar kamer nog niet XD]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    [WAHAHAHHA. Is goed. Scarletta is nog bij het meer - ze heeft haar kamer nog niet XD]


    [Ze zou bij ons kunnen als het niet overvol was XD Cari is het enige meisje. Ze zit met 3 jongens waarvan ze alleen 1 naam kent! Te erg gewoon. Misschien kan ze bij May of Liss?]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Het ziet er niet al te prettig uit, Alexi haar arm. "Jake, jij bent hier degene die het meeste verstand heeft van verzorgende en helende dingen," mompel ik dan. Ik denk even na. Ik heb redelijk wat rondgezworven over de aarde. "Misschien is het een schaduw die zich vervormd heeft en ook je gedachten kon lezen. Dacht je aan de herinnering van het verbranding? Dan kan de schaduw je daarop gepakt hebben." Ik hoor dan een geklop op de deur en ik kijk even op. Wie kan dat zijn? Ik loop naar de deur toe en open die dan. "Hal-" midden in de hallo stop ik en valt mijn mond open. "Damon?" gelijk verschijnen er tranen in mijn ogen.


    Damon
    Wanneer de deur opengaat staat Leslie voor me, wanneerbze halverwege haar Hallo is valt haar mond open waardoor ik zeker weet dat ze me herkend. 'Damon?' Vraag ze en ik zie tranen in haar ogen verschijnen, ik knik en kan het niet laten haar mee te trekken in een knuffel. Eventjes later houd uk haar zo dat ik haar gezicht kan zien waar nu een paar tranen over heen rollen, ik veeg ze met mijn hand weg, 'ik hoop dat dat betent dat je blij bent om me te zie n'


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Traitor May of Liss? Wie zijn da?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Twee meisjes XD Ze hebben volgens mij nog geen kamergenoten.
    May
    Liss]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Trusten GC ! Ik ga nog wat lezen.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Ik ben gewoon helemaal overrompeld door het feit dat Damon ineens voor me staat, want dat smsje geloofde ik nog steeds niet echt. Hij maakt me alleen maar verbaasder als hij me knuffelt en daarom knuffel ik hem niet gelijk terug. Dan sla ik voorzichtig mijn armen ook hem heen. Hij veegt mijn tranen weg, maar er komen alleen maar meer. "Ik dacht dat je dood was," mijn stem breekt op het einde en er staat een klein glimlachje op mijn gezicht om zijn woorden. "Ja sukkel, ik ben blij, maar ook overrompelt en het voelt aan alsof dit zo weer weg kan zijn...alsof jij zo weer weg kan zijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.