• Wat vinden jullie van Mbo en Hbo scholen ??
    Ik vind zelf persoonlijk dat er te veel tussen uren zijn en te lange pauzes waardoor je veel langer op school zit en je eigenlijk in de helf van de dag ongeveer niks doet O.O bijvoorbeeld dat zit je van 8:45 tot 16:45 op school en daar van 1 uur pauze en 3 tussen uren. Nog als iritant hebben jullie die ervaring ook op je Mbo of Hbo ??


    Kawaii ^w^

    ja vooral die pauzes, om het blok (twee x drie kwartier) sowieso een kwartier pauze en de tweede pauze is een kwartier. En nog zitten een paar van die luie leerlingen van mij om elk uur (drie kwartier) te zeiken dat ze pauze willen om te roken. Nou zijn de meeste leraren van de softies die ons dan nog 5 minuten pauze tussendoor geeft ook. Wtf man, ik wil terug naar de middelbare haha. Vorige school had ik gewoon diehard 3 uur les achter elkaar, kwartier pauze, 2 uur les, halfuur pauze en de laatste 4 uur weer achter elkaar. Hoewel ze daar vorig jaar dan 10 minuutjes pauze tussen hebben gepropt. Vind ik stukken beter. ugh. Ik doe mbo bytheway

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 11:14 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    verschilt per school. vorig jaar waren mijn tussenuren mijn pauzes. dus was ik er wel blij mee. dit jaar zit ik op een andere school en is het eigenlijk heel goed geregeld.
    de ene periode is kutten dan de andere. vaak zat ik tot 17:15 op school en dan moet ik ook om 9:15 beginnen. zonder tussenuren.
    maar deze periode is goed te doen. zit bijna elke dag van 10;15 to 15;15. en heb alleen vandaag een tussenuur.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn eigenlijke rooster voor vandaag was dat ik anderhalf uur pauze had en dan 3 uur lang AV, waardoor ik om half 5 uit ben... Dat zegt al genoeg. -_-'


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ja, zulke dingen gebeuren altijd omdat scholen niet goed geregeld zijn. Denk je dat middelbare scholen prut zijn, maar de vervolgopleidingen zijn nog veel slechter.


    Your make-up is terrible

    Hahaha. Mijn HBO school is echt crap. Heb je woensdag vrij en dan op donderdag vanaf 8.30 tot half 6 les. Fuck logic :W

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 12:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ja ehm ik had dat ook, maar nu doe ik een avond opleiding mbo, eerste paar maanden 3 avonden school 2 dagen stage vanaf januari 2 avonden school 3 dagen stage, probleem is als je vakken heb afgerond kom je maar voor 1 of 2 lessen verspreid over een week op school, geukkig hebben we maar een kwartier pauze


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nee , ik had nooit tussenuren :') Mijn school was niks mis mee, als het om tussenuren gaat dan.


    -

    Bij mij is het ook best kut geregeld met de tussenuren. Ik heb nu elke donderdag eerst twee uur labsessies, dan drie uur niets en dan studie begeleiding. Oftewel, ik ga bijna nooit naar de labsessies.
    En in de eerste periode had ik wel eens van 8:45 tot 18:00 les zonder pauze/tussenuur :/


    As travars

    Bij ons is het allemaal wel goed geregeld. Als we vrij zijn het eerste uur, dan word dit door gemaild en dan kunnen we thuis blijven. Tussenuren hebben we bijna niet, de meeste uren die we over de rest van de dag hebben worden verplaatst naar voren,zodat we eerder uit zijn ;)
    De lessen zijn op woensdag en donderdag van haf 9 tot half 4 =D
    Ideaal ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik heb geeneens pauzes (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Hahaha. Mijn HBO school is echt crap. Heb je woensdag vrij en dan op donderdag vanaf 8.30 tot half 6 les. Fuck logic :W


    Jij zit toch op het Saxion in Enschede als ik dat een keer goed gelezen had? Mijn vader geeft daar Marketing, haha (:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Jij zit toch op het Saxion in Enschede als ik dat een keer goed gelezen had? Mijn vader geeft daar Marketing, haha (:

    Jep zit ik :Y) En dat vak heb ik, gelukkig, niet. Lijkt me echt dood saai. :x

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep zit ik :Y) En dat vak heb ik, gelukkig, niet. Lijkt me echt dood saai. :x


    Haha, ik heb geen idee wat het vak Marketing doet, oops.


    Pretty is just a pretty word.

    *Irritant
    *Nogal
    'zelf persoonlijk' = tautologie
    'in de helf van de dag ongeveer niks doet' = contaminatie

    Dit is voor het zeuren over je opleiding :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tussenuren? Hoe kom je daar nou bij!
    *kuch* 1 uur les en dan 7 tussenuren om dan weer 1 uur les te hebben *kuch*

    Of ze plannen bij mij ALTIJD midden in de dag in. Dus je kan niet uitslapen en in de middag ook geen leuke dingen doen. Ze plannen altijd lessen in tussen 11;00 uur en 14;00 uur bij mij. *__*

    Lessen tot 18:00 uur vind ik trouwens ook absurd. Ik heb er weken bij zitten dat ik meer uren draai als m'n ouders en dat ik gewoon later thuis kom als zij. En dat allemaal onbetaald en ik heb het idee dat ik geen ene **** leer. Ik denk dat 3/4 van de vakken echt onzin is, vooral als er verteld word: "Dit hoef je bij jouw beroep niet te weten, maar ik ga deze twee uur er wel aan besteden omdat het interessant is." ARE. YOU. KIDDING. ME.


    Chaos is a ladder.