Ik ben ontzettend eigenwijs en ik kan er absoluut niet tegen als ik geen gelijk heb. Daarnaast ben ik ontzettend goed in dingen uitstellen, en dan natuurlijk met name dingen waar ik tegenop zie, waardoor ze zich ophopen en ik uiteindelijk al die vervelende dingen tegelijk moet doen. En ik ben bang om de controle over dingen te verliezen; ik moet alles zelf in de hand houden. En ik ben soms een tikkeltje arrogant.
“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel
Jouw*
Feit dat ik niet tegen stomme spelfouten kan en het feit dat zoveel mensen moeite hebben met werkwoordspelling. Ik vind dat gewoon zo gek.
En ik kan soms snel uit mijn slof schieten en ben niet super ondernemend, maar daar valt denk ik nog wel mee te leven ;p
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
Eigenwijs, slecht in keuzes maken, snel van stemming wisselen, soms veel te nieuwsgierig, praat niet graag over dingen, perfectionistisch, kan niet werken onder druk/deadline:Y)
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.