• Een jaar geleden had ik ruzie met twee "vriendinnen" en ik was daarnaast altijd het derde wiel.
    En sinds een paar maanden ging het weer goed, was vriendin 1 helemaal klaar met vriendin 2 en hadden ze geen contact omdat vriendin 2 alles aan elkaar loog en je iedere keer kon kwetsen met pijnlijke dingen.
    Dus vriendin 1 had weer contact met mij, waren we allebei klaar met vriendin 2 en zo ging het een tijdje goed.

    Tot dat ze elkaar opeens weer op facebook hadden en weer met elkaar omgingen alsof er niks is gebeurt. Ik heb dus al maanden niks meer van haar gehoord, ik dacht laat zij maar eens een keer contact opnemen.
    Nu voel ik me daarbij heel erg gebruikt, in de tussen tijd dat vriendin 1 en 2 ruzie hadden en nu opeens weer dikke vrienden zijn en ik weer aan de kant sta.

    En ik had ze van de week verwijderd van facebook en geblokt op whatsapp; ik praat toch nooit meer met ze, vraagt vriendin 1 opeens waarom ik haar heb verwijderd op facebook.

    Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, en ik kan heel moeilijk 'nee' zeggen en wat ik vind omdat zij nogal een grote bek kan hebben en ik ben meer het stille persoon.
    Ik ben nu echt gewoon in de war.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik begrijp dat ze nu vraagt wat er aan de hand is, misschien had ze helemaal niet in de gaten waar ze precies mee bezig was. Neemt niet weg dat je alle recht hebt om boos te zijn. Ik zou zeggen, vertel haar precies wat je hier nu neer dropt. Met openheid kom je het verst.


    ars moriendi

    Vertel haar wat je ons nu vertelt. Het is de waarheid dus je moet er geen doekjes om winden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Vertel haar wat je ons nu vertelt. Het is de waarheid dus je moet er geen doekjes om winden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ribery schreef:
    Ik begrijp dat ze nu vraagt wat er aan de hand is, misschien had ze helemaal niet in de gaten waar ze precies mee bezig was. Neemt niet weg dat je alle recht hebt om boos te zijn. Ik zou zeggen, vertel haar precies wat je hier nu neer dropt. Met openheid kom je het verst.


    Ik heb daar moeite mee, als ik iets vertel dan krijg ik altijd een grote bek van haar terug en meteen terug vallen tegen haar kan ik niet, ook niet tegen anderen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    (...)

    Ik heb daar moeite mee, als ik iets vertel dan krijg ik altijd een grote bek van haar terug en meteen terug vallen tegen haar kan ik niet, ook niet tegen anderen.


    Als zij niet normaal kan luisteren en meteen een grote mond teruggeeft is ze het niet waard, geloof me.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je bent gebruikt, tenminste, dat is het eerste wat in me op komt. Twee vriendinnen zijn de hoofdpersonen hier en jij bent als het ware het hulpmiddel voor als het tussen de twee weer even moeilijk gaat, dan kunnen ze naar jou toe vluchten. Ik snap dat je het fijn zou vinden als je twee vriendinnen hebt en je het met z'n drieën dan vervolgens leuk kunt hebben, maar op zo'n manier is het héél moeilijk om het leuk te houden. Je kan haar/hun vertellen wat je nu voelt en hoe je je voelt, maar ik betwijfel of dat zin heeft en je moet jezelf ook afvragen of je zo in een vriendschap wilt staan.

    In ieder geval; veel succes!
    <3


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Je bent gebruikt, tenminste, dat is het eerste wat in me op komt. Twee vriendinnen zijn de hoofdpersonen hier en jij bent als het ware het hulpmiddel voor als het tussen de twee weer even moeilijk gaat, dan kunnen ze naar jou toe vluchten. Ik snap dat je het fijn zou vinden als je twee vriendinnen hebt en je het met z'n drieën dan vervolgens leuk kunt hebben, maar op zo'n manier is het héél moeilijk om het leuk te houden. Je kan haar/hun vertellen wat je nu voelt en hoe je je voelt, maar ik betwijfel of dat zin heeft en je moet jezelf ook afvragen of je zo in een vriendschap wilt staan.

    In ieder geval; veel succes!
    <3


    Ik heb sowieso geen zin meer om zo nog langer door te gaan met haar, en dan ken ik haar al vanaf de peuterspeelzaal. Ik ben er gewoon klaar mee, en ze kan wel reageren wanneer ik haar verwijder maar anders neemt ze ook geen contact op.

    Ze had een app gestuurd met een nieuw nummer en zelfs dat wist ik niet eens...

    En dank je Kim c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    (...)

    Ik heb sowieso geen zin meer om zo nog langer door te gaan met haar, en dan ken ik haar al vanaf de peuterspeelzaal. Ik ben er gewoon klaar mee, en ze kan wel reageren wanneer ik haar verwijder maar anders neemt ze ook geen contact op.

    Ze had een app gestuurd met een nieuw nummer en zelfs dat wist ik niet eens...

    En dank je Kim c:

    In dat geval gewoon lekker laten varen en nieuwe vriendinnen (op)zoeken.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    In dat geval gewoon lekker laten varen en nieuwe vriendinnen (op)zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het spijt me zeer, maar dat klinken niet als echte vriendinnen. Als ze zo tegen jou doen, zijn ze niet vriendinwaardig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik begrijp dat het moeilijk is, maar met deze openheid kom je het verst. Anders krop je het op, en ontplof je op een, hoogstwaarschijnlijk, vervelend moment.
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Lexus schreef:
    Het spijt me zeer, maar dat klinken niet als echte vriendinnen. Als ze zo tegen jou doen, zijn ze niet vriendinwaardig.


    Nee, dat klinken ze inderdaad niet meer. Daarom negeer ik haar nu ook en mag ze lekker verder gaan zonder mij. Ze komt er vanzelf wel weer achter hoe kwetsend en arrogant die andere is, en als die tijd aanbreekt hoeft ze niet meer bij mij aan te kloppen.
    Want dat is letterlijk gebeurt de vorige keer, en nu zijn ze weer twee dikke vrienden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En dat soort mensen heb je niks. Ik zou ze eens goed de waarheid vertellen en je niet gek laten maken. Iets dat ik ook al veel eerder had moeten doen tegen mijn ouders.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het zo direct mogelijk zeggen, zeg ze de waarheid. Veel succes!


    •*• Lululu •*•

    Sigyn schreef:
    (...)

    Nee, dat klinken ze inderdaad niet meer. Daarom negeer ik haar nu ook en mag ze lekker verder gaan zonder mij. Ze komt er vanzelf wel weer achter hoe kwetsend en arrogant die andere is, en als die tijd aanbreekt hoeft ze niet meer bij mij aan te kloppen.
    Want dat is letterlijk gebeurt de vorige keer, en nu zijn ze weer twee dikke vrienden.


    Goedzo ;3


    Aan niets denken is ook denken.