• Ik zoek dus leuke stories, deze moeten wel aan enkele eisen voldoen:

    -ORIGINELE VERHAALLIJN is een MUST dus je hoeft niet aan te komen met afgeraffelde meisje ontmoet jongen, krijgen relatie en word zwanger verhalen.
    - Harry Potter/DM/Perciver, One Direction/Larry, Justin Bieber, Twilight (Vampires, wolves,ect), The Hunger Games, House of Nights.
    -Grammaticaal correct geschreven.
    -Er word regelmatig gepost.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    Magie. (krul) En ik heb bij de hoofdstukken gekeken of je bij de lezers staat. Als je ze dus wel hebt gelezen, heb je of hoofdstukken overgeslagen, of dat gedaan terwijl je op een ander account ingelogd/helemaal uitgelogd was. Betrapt. :'D


    Nee hoor ik geef het toe; ik heb ze niet gelezen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mag het ook over onbekende personen gaan? Anders heb ik hier wel een story:

    The Uncommon


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hey,
    Zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn nieuwe story?
    Some Events || One Direction
    Ik schrijf hem samen met Caleo.
    Geen idee of je het wat vind, maar proberen kan altijd toch?
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Misschien is mijn verhaal wel iets voor jou, ik let zéér erg op mijn grammatica en spelling, maar soms kan er toch wel een foutje insluipen, ik denk dat mijn verhaal niet zo heel standaard is, mijn hoofdpersonage is ook niet het stereotiep van een hoofdpersonage, ze is zwaar getraumatiseerd en heeft eigenlijk totaal andere ideeën over vriendschap en liefde dan andere mensen.
    You can call me a famous slut, but you don't know the person behind te fame ~ Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het misschien leest, als het je niet interesseert hoef je dat uiteraard niet, dat vind ik niet erg...

    X Tiffany


    I'm your worst nightmare, but your best fantasy...




    “I will never give up on you, because the love you once felt for me was real. I'll fight for you, until my heart stops beating.” He said, he took her hand and placed it on his chest, the place where she felt his heart pounding.
    “Can you love me again?” he asked, he doubted about her answer.
    “I don't know...” she wiped away a tear. “I'm so tired of disappointing you.” She said, while she fought against the tears. Could she ever love him again?



    • Gebaseerd op de films: The Vow & The Twilight Saga.
    • Bijna alle personages behoren toe tot Stephenie Meyer.
    • Nederlands geschreven.


    To love is to destroy.


    Shae A Game Of Thrones

    Inhoud
    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.

    <<>>
    --Avontuur
    --Horror
    --Fantasy
    --Fanfiction, A Game Of Thrones.

    Engels Geschreven. Bevat Geen Spoilers

    Ik weet niet of je A Game Of Thrones kent, maar dit is een fanfic :)


    Whut

    Is OP ook goed? Want dan heb ik wel een story die nog niet zo ver is van mij. Hij is wel in het Engels.

    Ik heb geen idee of je m'n verhaal iets vind, maar ik dacht, ik kan het allicht plaatsen aangezien er in je topic twilight staat, met tussenhaakjes vampires, wolves etc. Over m'n grammatica durf ik nog best ronduit te zeggen dat het goed is - stoef stoef :'D - en met regelmatig posten... ik probeer zeker 1 x in de week te posten, maar ik verkies kwaliteit nu eenmaal boven kwantiteit, dus het kan voorvallen dat er soms iets langer tussen zit - al probeer ik dat dus echt te voorkomen.
    Nahja, vind je m'n verhaal niks, no hard feelings en zeg het me gerust (K)

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama

         

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:24 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    er zijn nog maar 3 korte hoofdstukjes maar morgen komt normaal de 4e :)

    http://www.quizlet.nl/stories/117585/deserve-the-love--one-direction/


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3



    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken families,
    One helpful girl,
    And a new future.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.