• Ik zoek dus leuke stories, deze moeten wel aan enkele eisen voldoen:

    -ORIGINELE VERHAALLIJN is een MUST dus je hoeft niet aan te komen met afgeraffelde meisje ontmoet jongen, krijgen relatie en word zwanger verhalen.
    - Harry Potter/DM/Perciver, One Direction/Larry, Justin Bieber, Twilight (Vampires, wolves,ect), The Hunger Games, House of Nights.
    -Grammaticaal correct geschreven.
    -Er word regelmatig gepost.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja het was teveel drama en te weinig details en toen haakte ik af, gewoon zoals ik het zeg.=p


    Ik snap de weinig-details part niet. :0


    Searching heavens for another earth

    Ik en girl98 hebben best veel twilight story's


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ik snap de weinig-details part niet. :0


    Nou ja je kunt zeggen: "Hij staarde me aan."
    maar je kunt ook zeggen, "Zijn helderblauwe ogen die in het donker van de nacht leken op te lichten staarde me vol pure kilte aan."
    Niet om het een of ander maar het eerste is in Rathed H for Horan meer aan de orde dan het tweede.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja je kunt zeggen: "Hij staarde me aan."
    maar je kunt ook zeggen, "Zijn helderblauwe ogen die in het donker van de nacht leken op te lichten staarde me vol pure kilte aan."
    Niet om het een of ander maar het eerste is in Rathed H for Horan meer aan de orde dan het tweede.


    Dat is toch veel te langdradig? Ik vind dat niet prettig lezen. Net alsof je een hoop onzin in een verhaal stopt die er eigenlijk niet eens toe doet om de alinea wat langer te maken..


    Searching heavens for another earth

    SPECS schreef:
    (...)

    Geloof me allerliefste Square, ik ben je grootste fan, alles wat je de afgelopen tijd hebt geschreven heb ik gelezen en laat ik wel wezen: je eerste verhaal is niet echt iets voor mij.x) Fireflies heb ik ook vanaf het begin gevolgd dus tja.xD


    Mijn eerste verhaal zou ik ook niemand aan willen raden, eigenlijk. :')
    Maar ik ben zelf eens op onderzoek uitgegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat je in ieder geval deze DM fanfic, Ladies, Bugs and Ladybugs en Catch me if you can nog niet hebt gelezen. Niet dat je dat per se hoeft te doen, maar ik had dus gelijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Dat is toch veel te langdradig? Ik vind dat niet prettig lezen. Net alsof je een hoop onzin in een verhaal stopt die er eigenlijk niet eens toe doet om de alinea wat langer te maken..


    Ik vind dat juist mooi, dat getuigt van het feit dat er moeite in is gestopt en niet even snel in elkaar geflanst.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vind dat juist mooi, dat getuigt van het feit dat er moeite in is gestopt en niet even snel in elkaar geflanst.


    Maar het doet er niet toe. En als het er niet toe doet, kun je het, naar mijn mening, beter niet schrijven en vervangen door iets wat korter is. En ik weet niet of je de A/N's weleens hebt gelezen, maar ik heb er behoorlijk wat tijd in gestoken.


    Searching heavens for another earth

    Square schreef:
    (...)

    Mijn eerste verhaal zou ik ook niemand aan willen raden, eigenlijk. :')
    Maar ik ben zelf eens op onderzoek uitgegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat je in ieder geval deze DM fanfic, Ladies, Bugs and Ladybugs en Catch me if you can nog niet hebt gelezen. Niet dat je dat per se hoeft te doen, maar ik had dus gelijk. :Y)


    Hoe weet jij dat ik die niet gelezen heb eh??xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Maar het doet er niet toe. En als het er niet toe doet, kun je het, naar mijn mening, beter niet schrijven en vervangen door iets wat korter is. En ik weet niet of je de A/N's weleens hebt gelezen, maar ik heb er behoorlijk wat tijd in gestoken.


    A/N's?x) En ik vind wel dat het er tot doet.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    A/N's?x) En ik vind wel dat het er tot doet.x)


    Author's note. Nou, ik vind het behoorlijk in de weg zitten als ik twintig keer over helderblauwe ogen en oplichten en weet ik veel wat moet lezen. Ik vind het gewoon te lang. En daarbij hou ik meer van metaforen, niet het blauwe-sprankeltjes-gedeelte. Maar ja, meningen verschillen.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Author's note. Nou, ik vind het behoorlijk in de weg zitten als ik twintig keer over helderblauwe ogen en oplichten en weet ik veel wat moet lezen. Ik vind het gewoon te lang. En daarbij hou ik meer van metaforen, niet het blauwe-sprankeltjes-gedeelte. Maar ja, meningen verschillen.


    Je hoeft niet elke keer dezelfde details te gebruiken maar elke keer andere dat is juist de truc. Je moet je lezer meenemen in de wereld waarin de hoofdpersoon zich bevind, hiervoor moet je zoveel mogelijk alles beschrijven. en ja meningsverschillen ja.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je hoeft niet elke keer dezelfde details te gebruiken maar elke keer andere dat is juist de truc. Je moet je lezer meenemen in de wereld waarin de hoofdpersoon zich bevind, hiervoor moet je zoveel mogelijk alles beschrijven. en ja meningsverschillen ja.=')


    Je moet dingen beschrijven, ja. Maar dat hoeft niet met honderdduizend zinnen over de windkracht of de kleur blauw. Je kunt dat ook kort en krachtig doen. En zoiets als staren, waarom zou je dat zo lang moeten maken? In mijn ogen gaat het erom dat het makkelijk weg leest, niet dat er zoveel mogelijk puntjes op de I staan.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Je moet dingen beschrijven, ja. Maar dat hoeft niet met honderdduizend zinnen over de windkracht of de kleur blauw. Je kunt dat ook kort en krachtig doen. En zoiets als staren, waarom zou je dat zo lang moeten maken? In mijn ogen gaat het erom dat het makkelijk weg leest, niet dat er zoveel mogelijk puntjes op de I staan.


    Geen discussie met jou mogelijk zo te horen, maar ik blijf bij mijn standpunt en daarbij....dit is een verhaal zoek topic geen discussie topic, verdere discussiepunten mogen in mijn gastenboek gedropt worden, thank you.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Geen discussie met jou mogelijk zo te horen, maar ik blijf bij mijn standpunt en daarbij....dit is een verhaal zoek topic geen discussie topic, verdere discussiepunten mogen in mijn gastenboek gedropt worden, thank you.(cat)


    (Y)


    Searching heavens for another earth

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoe weet jij dat ik die niet gelezen heb eh??xD


    Magie. (krul) En ik heb bij de hoofdstukken gekeken of je bij de lezers staat. Als je ze dus wel hebt gelezen, heb je of hoofdstukken overgeslagen, of dat gedaan terwijl je op een ander account ingelogd/helemaal uitgelogd was. Betrapt. :'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan