• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.

    Blake Field High School is één van de twee scholen die stuurders leert om te gaan met hun krachten, de andere school, L'école spéciale, die in frankrijk ligt, geeft hen eens in de vijf jaar een bezoek, waar de vaardigheden van leerlingen van beide scholen worden getest in een tweegevecht tussen verschillende stuurders.

    Blake Field High School is voor de buitenstaanders een school voor speciale en zeer hoogbegaafde kinderen, aangezien ze vaak alleen de helderwaarnemende kinderen voor de school laten spreken. De school ligt dan ook diep verstopt in de bossen, zodat de leerlingen daar hun krachten goed kunnen oefenen.

    Er zijn verschillende krachten die men kan bezitten, ik zal ze hieronder allemaal opnoemen.

    Lucht en Wind
    Met de krachten lucht en wind kan je luchtsturen. Luchtsturing is een kracht die beter te gebruiken is voor defensie dan voor de aanval, vandaar dat de aanvallen vaak zwaarder zullen zijn dan de verdedigingen. Aanvallen kunnen veranderen van windvlagen en -bollen tot miniatuurtornado's en -cyclonen. Luchtstuurders kunnen door de lucht te gebruiken vaak sneller rennen en hoger springen, hierdoor is het makkelijker om je tegenstander te ontwijken.

    Aarde en Flora
    Met de krachten Aarde en Flora kun je aardsturen. Aardsturing kun je voor zowel de aanval als de defensie gebruiken, aangezien er een constante balans is tussen die twee. Aardstuurders zijn zo veel mogelijk in contact met de natuur en als ze sturen lopen ze dus ook vaak blootvoets. Aardsturing beperkt zich niet tot deze twee aspecten, je kunt er ook bloemen mee maken, tuinen mee opfleuren en huizen mee bouwen. Een erg handige kracht dus.

    Water en IJs
    Met de krachten Water en IJs kun je water sturen. Watersturing word vooral als verdediging gebruikt, de persoon met de waterkrachten past zich aan aan de krachten van de tegenstander, en probeert de krachten tegen hen te keren. Waterstuurders beginnen vaak heel laag maar als ze eenmaal groeien, groeien ze uit tot de beste meesters. Voor de watersturing is heel veel concentratie nodig, en de sturing vereist veel oefening. Met watersturing beschik je ook over de mogelijkheid om water te laten bevriezen, weer te laten smelten, te condenseren en vervolgens condens weer omzetten tot water.

    Vuur en Warmte
    Met de krachten Vuur en Warmte kun je vuursturen. Vuursturing word vooral als aanval gebruikt, en kent dus niet veel verdedigingen, met deze kracht ben je dus een beetje in het nadeel als het om verdedigen gaat. Een voordeel van vuurstuurders is vaak dat ze heel snel zijn en veel uithoudingsvermogen hebben. In tegenstelling tot andere elementenmeesters, is het voor vuurmeesters niet noodzakelijk om het element bij de hand te hebben, zij kunnen vuur onttrekken uit hun lichaam, dit kost ze echter wel veel energie.

    Muziek en Geluid
    Met de krachten Muziek en Geluid kun je geluidsturen. Geluidsturen woord vooral als verdediging gebruikt, aangezien er niet echt veel mee te doen is met de aanvallen. Muziek is vaak de passie van degenen die deze kracht bezitten. Ze kunnen vaak één of meerdere instrumenten bespelen en de meesten kunnen ook nog zingen.

    Leven en Emotie
    Met de Krachten Leven en Emotie kun je levenssturen. Dit kan zowel bij mensen als bij andere dingen zoals voorwerpen, planten of dieren. De Personen die kunnen levenssturen voelen al snel een anders emoties aan en kunnen die eventueel aanpassen als zij dit willen. Het leven geven aan een voorwerp kan gemakkelijker dan het bezitten van het leven van een dier, dit kost dan ook heel veel moeite.

    Verschijnselen en Levitatie
    Met de krachten Verschijnselen en Levitatie kun je Leviteren. Dit kan zowel bij jezelf als bij voorwerpen of andere mensen. Dit kan helaas alleen als je het voorwerp aanraakt of het in gedachten hebt. Je kunt ook anderen laten vliegen, dit kost alleen veel meer energie dan het laten vliegen van bijvoorbeeld een Kopje Thee.

    Energie en Tijd
    Met de Krachten energie en Tijd kun je Energie- en Tijdsturen. Je hebt dus overal alle tijd voor, aangezien je deze elk moment heen- en terug kan draaien. De meeste mensen die kunnen tijdsturen hebben dus ook het meeste geduld. Met Energiesturen kun je iemands energie overnemen, hierdoor komt die persoon in een coma te liggen. Je kunt hier geen mensen mee doden.

    Helderwaarnemend
    Met Helderwaarnemende krachten kun je niet alleen supergoed horen, ruiken, zien en proeven, je kunt ook dingen horen, ruiken, zien en proeven die een normale mens niet ziet. Als je heel sterk bent kun je dus niet alleen met dieren communiceren, maar ook met geesten, je kunt vooruit kijken en je weet opeens heel veel.

    Beeld en Gedachte
    Bet Beeld en Gedachtekrachten kun je iemand ander valse beelden doorgeven of jouw gedachten aan een ander laten zien in de vorm van beeld. Je hebt ook de gave om iemands geheugen te wissen of zijn gedachten te manipuleren zodat diegene niet precies meer weet wat er precies is gebeurd, dit kan echter pas in een van de hogere levels.

    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Met de Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisselingskrachten kun je, zoals je al merkt, onzichtbaar worden en maken, en andere dingen, of jezelf of anderen, van gedaante laten verwisselen. Doe dit echter wel goed, anders kan het niet meer teruggedraaid worden. Dit is heel handig in een gevecht, zo kun je een tak bijvoorbeeld verwisselen tot een zwaard. Met deze krachten zijn de levels echter anders, je hebt meer levels, maar je hebt geen aanvallen of verdedigingen.

    De krachten bezit men natuurlijk niet vanaf het begin. Ze worden aangeleerd op Blake Field High.

    INVULLEN;
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Leerjaar:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto moet!)
    Extra:
    Door:

    Leerlingen:

    Naam: Ricardo Drake Aiden Haglesbury (Drake)
    Leeftijd: 17
    Kracht: Vuur en Warmte
    Leerjaar: 3
    Innerlijk: Drake is een heel sociaal persoon en kan je dus zomaar uit het niets aanspreken en een heel gesprek met je beginnen.Als je hem eenmaal goed kent is hij heel aardig en houd ervan om grappen te maken waar zijn vrienden om lachen, al lukt hem dat soms niet helemaal. Soms kan hij iets te hard praten of de versterker van zijn gitaar te hard hebben staan, af en toe maakt dat hem niet uit, maar vaak verontschuldigd hij zich en zet het geluid dan wat zachter. Hij is ook nooit te beroerd om te helpen met het organiseren van feestjes en evenementen, want hij is een echte party-animal, het maakt hem dus ook echt niet uit om een paar regels aan zijn laars te lappen, en hij komt vaak ook wel weer goed onder zijn straf uit. Als er iets om de een of andere reden niet kan doorgaan, bedenkt hij een betere, en soms nog leukere oplossing om met z’n allen te doen. Hij doet aan American Football en traint elke donderdag, hij speelt eens in de 2 weken een wedstrijd en loopt elke ochtend een half uur hard, dus hij doet er ook alles aan om goed in vorm te blijven, hij is heel snel en kan mensen goed onderuithalen. Hij is altijd wel in voor een wedstrijdje of een weddenschap en doet er alles aan om te winnen. Hij is vaak bij zijn vrienden te vinden en is vaak erg luid. Als hij heel depri is door een breakup ofzo zal hij zich vaak opsluiten op z'n kamer met z'n gitaar en een break-up song schrijven.
    Uiterlijk: Foto.
    Extra: -
    Door: x Destine

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 15:30 ]

    Ik wil wel 1 of 2 rollen :) ik zit alleen nog te wijfelen welke krachten

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:48 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Ik wil graag een meisje reserveren.(:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:21 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam:
    June Alison Morrinson.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar.
    Kracht:
    Muziek en geluid.
    Leerjaar:
    Leerjaar drie.
    Innerlijk:
    June is niet het type meelopertje. Ze volgt liever haar eigen weg. June is ook een heel spontaan meisje, dat vaak aan een stuk door praat. Ze probeert van het leven te genieten zolang het duurt. Ook heeft ze haar minder leuke kanten. Ze raakt namelijk snel geirriteerd. En als mensen op haar zenuwen werken zegt ze er wat van, en dat kan er soms wat botter uitkomen dan had gemoeten. June kan ook niet stil zitten, ze is echt een actief meisje. Ze heeft altijd wat doen en verveelt zich bijna nooit. Als ze zich verveeld is ze vaak ook wat chagerijniger en kan ze mensen snel op hun zenuwen werken. Ook heeft June een gesloten kant. Ze heeft het niet graag over haar zelf en al helemaal niet over haar familie of over haar verleden. Ze moet je echt vertrouwen al praat ze er met je over. Zelfs dan heeft ze het er liever niet over.
    Uiterlijk:


    June heeft 'vuil' blond haar. Het krult in pijpen krullen van nature en ze heeft het vaak los of in een hoge paarden staart. Ze heeft vel blauwe ogen die soms een beetje groen lijken, omring door een zwart lijntje. Haar ogen zijn omlijst met mooie zwarte lange wimpers. Verder heeft ze een vrij klein gezicht. June is ook klein en smal gebouwd. Ze is ook zo licht als een veertje. Maar onderschat haar niet, ze kan er dan wel zo klein en breekbaar uitzien maar slap is ze zeker niet.
    Extra:
    Vroeger werd June gepest en haar ouders deden er nooit wat aan. Ze heeft zichzelf gesneden en daarom zie je nog littekens op haar armen. Ze praat er niet graag over en houd daarom haar verleden graag voor zichzelf. June woont vanaf haar zestiende al alleen in een flatje. Ze is uit huis gegaan omdat ze het er niet leuk vond en haar ouders haar altijd van alles de schuld gaven. Ze trok het niet meer een is uit huis gegaan. June speelt gitaar, piano en drum. Ook danst en zingt ze graag. Ze wil graag een danscarriere beginnen. June danst vooral hip hop.
    Door:
    Sourire.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 15:40 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam: Chloedette "Chloe" Libby Morgan
    Leeftijd: Achttien, jarig op 5 november.
    Kracht: Beeld en gedachte -als meerderen mogelijk zijn, leven en emotie-
    Leerjaar: Leerjaar 3
    Innerlijk: Chloe is een vriendelijk en opgewekt meisje, ze zit vaak in haar gedachten verzonken en houdt ervan om mensen blij te maken, ze is ook altijd vrolijk en probeert om iedereen van haar vrolijkheid te laten proeven, ze praat ook zeer veel, wat sommigen vervelend vinden, maar dat vind ze niet zo erg, daarbij is ze niet echt verlegen en zeer luid. Ze kan best jaloers zijn.
    Uiterlijk: (foto moet!)



    Chachi Gonzales
    Extra: Ze heeft een hondje, Maxie.
    Door: AppleBottom


    The artist is the kid that survived.

    Zal ik nu meteen een speeltopic aanmaken zodat AppleBottom en ik meteen kunnen beginnen of moet ik nog even wachten...

    xDestine schreef:
    Zal ik nu meteen een speeltopic aanmaken zodat AppleBottom en ik meteen kunnen beginnen of moet ik nog even wachten...


    Misschien best eventjes wachten tot je meer rollen hebt? (:


    The artist is the kid that survived.

    Misschien best eventjes wachten tot je meer rollen hebt? (:


    Dat is een goed idee, ik speel al langer RPG's maar ben nieuw met het systeem op Q, ik moet er dus even aan wennen.

    xDestine schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee, ik speel al langer RPG's maar ben nieuw met het systeem op Q, ik moet er dus even aan wennen.


    Haha, ik gebruik meestal tumblr voor rpg's, dat is dan ook meestal tussen twee personen, of kik, dat kan al met meerderen (:


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Haha, ik gebruik meestal tumblr voor rpg's, dat is dan ook meestal tussen twee personen, of kik, dat kan al met meerderen (:


    Hoe kan je RPG'en op KIK? Zelf heb ik het ook, dus ben benieuwd, cuchura (:

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe kan je RPG'en op KIK? Zelf heb ik het ook, dus ben benieuwd, cuchura (:


    Ik huil, Berry! Um wel, op tumblr is letterlijk zoals hier, maar op kik gaat het meer zo van "*touches your butt* hi"


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Ik huil, Berry! Um wel, op tumblr is letterlijk zoals hier, maar op kik gaat het meer zo van "*touches your butt* hi"


    Haha (: en hoe kom je dan in zo'n rpg?

    Sempra schreef:
    (...)

    Haha (: en hoe kom je dan in zo'n rpg?


    Well, je gaat naar tumblr en je maakt een role play blog aan en dan leer je mensen kennen en dan wissel je je kik uit en dan kun je een role play beginnen (:
    Ik ben nu bijvoorbeeld Harry Styles en ik ben getrouwd met Louis Tomlinson en we hebben kinderen. En zo kan je letterlijk het dagelijkse leven spelen, het is raar in het begin maar na een tijdje went het wel (:


    The artist is the kid that survived.

    Anyway, we need more people, people!!

    Ik wil wel nog eventjes melden dat ik van volgende week vrijdag tot zondag hoogst waarschijnlijk niet veel of zelfs helemaal niet online kan komen. Family weekend.


    The artist is the kid that survived.

    mag ik een meisje met energie en tijd reserveren?


    Happy Birthday my Potter!