Uhm, geen idee, de meeste fanfics zijn met romantiek en vriendinnetjes, en ik vind dat er wel leuk in. Alleen er moet dan wel iets aan de hand zijn. Ik las ooit een 1D fanfic, een erg goede overigens, over een zangeres (OP) die met 1D optrad en anorexia had en een relatie met Styles. In deel twee zat ze in een kliniek en het eindigde met een happy end. Maar goed, iets als een psychische ziekte zoals anorexia of depressie zorgt wel voor de ernstige ondertoon, het gaat dan ook over iets meer dan alleen Justin Bieber en liefde. Maar het kan ook een trauma zijn of bindingsangst of een overleden ouder, broer, zus etc. of een overleden vriendje van het meisje en ze durft geen nieuwe relatie te nemen omdat ze niet durft hem in haar ogen te ,,vervangen''. Probeer scenario's die jou passen.
Maar het belangrijkste is dat je ZELF het verhaal leuk vind, er hoeven geen lezers te zijn per se te zijn. Als je een asylum fanfic wilt maken, moet je dat doen. c: Misschien doe je dat nu ook al, hoor, maar mijn vader zegt altijd dat je moet schrijven voor je plezier, al zijn er geen lezers.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife