Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Ik wil gewoon echt dat ze me niet volgt op tumblr, het boeit me dat het dat ze van school is, aangezien ik me dan beperkter voel in dingen die ik kan plaatsen of rebloggen zonder dat ik er iets van vragen or so ever van krijg.
Jaimes schreef:
Ik wil gewoon echt dat ze me niet volgt op tumblr, het boeit me dat het dat ze van school is, aangezien ik me dan beperkter voel in dingen die ik kan plaatsen of rebloggen zonder dat ik er iets van vragen or so ever van krijg.
Dit ken ik.
Uiteindelijk heb ik gewoon verdergeblogd zoals anders, en ze zegt er niets van ^^
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Genius schreef:
En ik heb het idee dat niemand begrijpt hoe ik me voel. Ze zeggen allemaal ''Het komt goed, postitief blijven''.. ROT OP MET JE POSITIEF BLIJVEN. Mijn leven gaat echt kut momenteel, dus sorry als ik niet positief kan zijn.
Soms moet je je gewoon even flink klote voelen om je weer goed te kunnen voelen.
Wat ik altijd wel probeer is bij elk nadeel aan een voordeel te denken - helped me through a lot of shit.
Sterkte :].