• Dit betekent in normaal Nederlands dat ze haar borsten heeft laten verwijderen. Ze heeft hier bewust voor gekozen als preventieve maatregel omdat ze 87% kans had op borstkanker. Die kans is nu teruggedrongen tot minder dan 5%. (Bron.) Ze had dit geheim kunnen houden, maar ze heeft ervoor gekozen om er erg open over te zijn in de hoop zo het taboe dat op spreken over dit soort dingen ligt op te heffen. Dit is, in mijn ogen, enorm dapper, want dit zal sowieso al geen gemakkelijke tijd zijn.

    En de reacties van mensen op Twitter?



    O nee toch, die arme Brad Pitt. Wat is Angelina toch vreselijk zelfzuchtig en stom dat ze het enige waar ze ook maar enige waardering voor verdient laat verwijderen om het risico op kanker te verkleinen.
    En dan deze nog, de allermooiste:


    Goh, kun je je dat voorstellen? Ze was niet eens bereid het risico te nemen voor haar man, maar nam zomaar 'zijn' plezier weg! Want duh, natuurlijk zijn Angelina Jolie's borsten eigendom van Brad Pitt. En natuuuurlijk heeft hij geen enkele reden meer om nog van haar te houden na deze operatie. Duh.
    Hier staan nog meer geweldige uitspraken van een heleboel enorm intelligente mensen die natuurlijk volkomen gelijk hebben in alles wat ze zeggen en totaal geen blijk geven van misogynie.


    Echt, ik word hier gewoon misselijk van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het heel dapper van haar!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Deze reacties sloegen echt alles:




    Now I'm like:



    Ik kan zulk soort mensen gewoon niet uitstaan. Het zijn zelf aandachtsgeile mensen die niet meer weten wat echte liefde is. Alles draait immers om tieten en niks anders. Die meiden die reageerden waren trouwens ook geen haar beter. Wáár de fuck slaat het op dat het karma is dat je kanker kunt krijgen je borsten moet laten amputeren. What the fuck is wrong with people nowadays?! Ik moet echt stoppen met hiernaar te gaan kijken, want ik krijg hier echt moordneigingen van.


    26 - 02 - '16



    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:


    Dit... dit is gewoon geniaal.


    Life is hard and then we die

    Itami schreef:
    Ik bewonder haar er wel voor, erg dapper.
    Wat hebben we toch weer intelligente mensen op de wereld.

    ^Dit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind het erg dapper van haar.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb heel veel respect voor Angelina.


    Alleen maar tranen van geluk

    Die dingen op die site zijn best erg :l Ik vind het wel dapper, om dat te doen.

    Megaera schreef:
    Ik vind het juist heel dapper van haar dat ze het heeft gedaan, want het getuigd toch van de moed om het te doen. Borsten zijn ook een soort waarde voor de vrouw, en zij heeft ze weg laten halen. Ik heb niets meer dan respect voor haar, en de opmerkingen erover laten weer eens zien hoe dom de wereld zo nu en dan kan zijn. Kom op zeg, als jij het hebt, piep je vast anders. Ik bedoel maar te zeggen; ze had al een verhoogde kans om het te krijgen en dat ze dit nu ook met de wereld deelt.. Ik vind het echt super sterk van haar! Respect.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind het dapper van haar dat ze er zo open over is. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Spotgaai schreef:
    Ik vind het dapper van haar. En ze heeft groot gelijk dat ze dat gedaan heeft!


    Ex astris, sciencia

    Blazerer schreef:




    Hah, dat is geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okammy schreef:
    (...)

    Hm, afhankelijk van de operatie en de vrouw en de behandeling kan er toch enige tijd voorbijgaan tot reconstructie wordt gedaan, en ook dan is het nooit helemaal hetzelfde (plus je zit met littekens) Onderschat niet wat voor een gigantische impact dat heeft!


    Ik zeg toch juist dat ik het heel stoer vind omdat ik het een hele grote stap vind? ^^


    Bad decisions make good stories.

    omg die reacties.....

    Ik vind het dapper dat ze dit heeft gedaan en het is goed dat ze er open over is want als je af en toe hoort of leest hoe sommige op borstloze vrouwen reageren. Ik vind het echt knap, het lijkt mij echt een moeilijke en zware keuze maarja ik zou ze dan ook liever weg hebben dan kanker krijgen.
    Respect voor haar zeg. en al die shit over dat zijn speeltjes weg zijn is pech voor hem, ik denk dath ij haar liever zonder borsten en gezond ziet, dan doodziek met borsten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een rare mensen, het gaat er toch om dat Angelina gezond blijft :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.