• Ik loop al eeuwen rond met ontzettend veel ideeën maar ik kom er nooit echt aan toe op er nou daadwerkelijk voor te gaan zitten en te schrijven, daarom zoek ik een Co-Writer omdat ik dan wel schrijf: het is een soort verantwoording om te schrijven zodat de ander ook verder kan, daarvoor moet de Co natuurlijk wel enthousiast zijn en voldoende tijd hebben!:) Verder moet hij of zij een schrijfstijl hebben die een beetje aansluit op de mijne, als je benieuwd bent naar mijn verhalen kun je het beste naar mijn verhaal Playing with memories - June Snow kijken waaraan ik binnenkort misschien weer verder ga, dit is het meest recent en ook met een Co geschreven.

    Het Harry Potter verhaal zelf wat ik graag wil schrijven gaat over Fred&George en een meisje, het zal zich af spelen rond de tijd van The battle of Hogwarts meer info is alleen voor degene waarmee ik ga schrijven.:)

    Geïnteresseerd? Laat een berichtje achter.:)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Meh.=') Nou ja het is een Larry maar daar heb ik ook al twee kandidaten voor een is goedgekeurd de ander twijfel ik nog over maar die heeft geen recente stukjes...=\


    Je komt er wel uit (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Je komt er wel uit (:


    en dan zoek ik ook nog iemand voor een twilight verhaal.^-^


    You were born original, don't die as a copy.

    ik wil heel graag met je schrijven, ik heb nog maar een verhaal online staan maar ben bezig met een dm story die nog niet online staat dus als je daar een stuk van wilt lezen moet je het even zeggen


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Kilgarrah schreef:
    ik wil heel graag met je schrijven, ik heb nog maar een verhaal online staan maar ben bezig met een dm story die nog niet online staat dus als je daar een stuk van wilt lezen moet je het even zeggen


    Oew aantrekkelijk.....sneak-peek.;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hé, ik weet niet of je nog een co-auteur zoekt ?
    Zo ja, ik wil me ook wel opgeven (: Maar er staat enkel nog geen verhaal van me online (ben wel aan een HP berhaal aan het schrijven maar wil het pas posten als ik wat heb herleid en aangepast) Anders wil ik je wel een stukje sturen ?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:11 ]


    ~ Memento Mori ~