• [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    "Everyone could see there was no sweetness in the victory."

    Oké, dus ofwel krijg ik ruige seks ofwel raakt mijn hart erdoor gebroken. Heeft nog iemand andere opvattingen? :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Carlisle schreef:
    (...)Mijn boek ook hoor HAHAHA


    Hahaha, lekker stel zijn we toch ook >_<

    *pakt ander boek*

    De engelenmaker:

    "Alle drie waren ze weliswaar moeilijk te verstaan, niet alleen omdat ze nog peuters waren, maar ook omdat ze, net als hun vader, door hun hazenlip moeite hadden om sommige klanken te vormen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha, lekker stel zijn we toch ook >_<

    *pakt ander boek*

    De engelenmaker:

    "Alle drie waren ze weliswaar moeilijk te verstaan, niet alleen omdat ze nog peuters waren, maar ook omdat ze, net als hun vader, door hun hazenlip moeite hadden om sommige klanken te vormen."


    pedo (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    'Een wild paard tam je om het te kunnen berijden niet om er een tamme ouwe knol van te maken.' Mindfulness - Edel Maex

    Haha, dat klinkt niet slecht.


    You are beautiful, you are love.

    Er liggen twee Harry Potter boeken op elkaar;

    “Er viel een ongemakkelijke stilte.” - Harry Potter en de vuurbeker.

    “Gegil en groene lichtflitsen.” - Harry Potter en de relieken van de dood.

    Dat betekent dus eerst een awkward stilte en daarna vindt er een halve verkrachting plaats, denk ik.

    "The route chosen for the railway does not cut across India in a straight line."

    Lol dus ik ga niet rechtuit ofzo??
    Bedankt Jules Verne voor dit verhelderende inzicht =P


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    "And they fled before the wrath of Isildur, and did not dare to go forth to war on Sauron's part; and they hid themselves in secret places in the mountains and had no dealings with other men, but slowly dwindled in the barren hills."

    Uit The Lord of the Rings: The Return of the King. Ik denk niet dat er snel iets gaat gebeuren :Y)


    Caution first, always.

    Theodora schreef:
    (...)

    pedo (cat)


    Sorry (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    "I won't talk to you until you give me pie."

    Yesh.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    "Veel gebruikte uitdrukkingen in een sollicitatiebrief." uit: Examenbundel Duits.

    "Hij wordt wel steeds nat... misschien blijft hij niet zo lang meer heel,' antwoorde hij, met een spoortje oprechte angst in zijn stem." (het gaat over een foto) uit: Een alledaags verhaal over een allesomvattende liefde.

    Hmm dan klinkt die twee toch wel wat leuker.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:37 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    'Oom Pablo was een trouwe bondgenoot van zijn zuster, hij stopte stiekem bankbiljetten in haar portefeuille, hij hielp mee aan het onderhoud van haar kinderen en verdedigde haar tegen lasterpraat en andere vijandigheden."

    Zeer intressant..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    'Rosa ploft neer op haar bed, buiten klinkt het opgewonden geschreeuw van de jongens'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:06 ]


    26 - 02 - '16

    "Dat is altijd mijn favoriete beroep geweest," voegde hij eraan toe


    It's never gonna happen, Guys.

    'Cyprus is voorgoed verloren gegaan.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Several other Hounds dispersed throughout the crowd.

    Humz..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'