• Hellu Quizlet gebruikertjes ...

    Zoals Julie kunnen zien ben ik een Tienermoeder... Ik krijg vaak kritiek ensow ... Maar ik denk van age is just a number ...

    Maar hoe denken jullie over teenmoms??

    :) xo


    Siara <3

    Androgyn schreef:
    (...)

    Nee. Ze zegt dat ze 17 is, maar Noor was al 18 toen ze beviel, dus die is nu al een jaar of 19/20.

    Hmm, ja dan is het fake of ze verteld haar ware leeftijd niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ze de verantwoordelijkheid kunnen dragen en goed voor het kind kunnen zorgen vind ik het opzich oké, al vind ik persoonlijk dat het een stuk slimmer is om een poos te wachten. Meer levenservaring is toch altijd beter in zo'n situatie. Daarbij ben je als tienermoeder zelf ook nog redelijk een kind en gewoon nog niet helemaal uitgegroeid/klaar voor zulke dingen. Nou zeg ik niet dat twintigers e.d. dat wel zijn, maar dan heb je toch meer levenservaring opgedaan en lijkt het me dat je toch meer klaar bent voor een kind dan wanneer je een tienermoeder bent. Maar als je het aan kan en alle verantwoordelijkheid kan dragen, ik houd je niet tegen.


    Bad decisions make good stories.

    Ik weet al hoe je dochter er volgend jaar uit komt te zien!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik weet al hoe je dochter er volgend jaar uit komt te zien!



    Hahaha dit dus.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:51 ]


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    (...)

    Hahaha.


    Was dat sarcastisch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik weet al hoe je dochter er volgend jaar uit komt te zien!


    ...

    Licet schreef:
    (...)

    Was dat sarcastisch?


    Dat lijkt me niet erg logisch aangezien zij aangaf dat dit profiel fake is, maar ik weet niks. ;x


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet erg logisch aangezien zij aangaf dat dit profiel fake is, maar ik weet niks. ;x


    Precies. Het was niet sarcastisch bedoelt, ik vond het gewoon een grappige reactie.


    Tell me about it, stud.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet erg logisch aangezien zij aangaf dat dit profiel fake is, maar ik weet niks. ;x


    Hahaha daarom vroeg ik het ook, maar als je er een punt achter zet wordt het al snel sarcastisch :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Merken jullie ook niet dat ze niet meer reageert sinds ze betrapt is ? Haha


    ...

    Lol, ze is off. :'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:56 ]


    26 - 02 - '16

    Ze is ook niet meer actief opeens. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ze is ook niet meer actief opeens. :')


    Ach ja ... Fakers he.. Verwijderden meteen ;p fakerbuster power hihi ^^


    ...

    Itami schreef:
    Ze is ook niet meer actief opeens. :')


    El oh el.


    26 - 02 - '16

    Dan ga ik dit topic ook op slot doen ;)


    Life is hard and then we die