• Hellu Quizlet gebruikertjes ...

    Zoals Julie kunnen zien ben ik een Tienermoeder... Ik krijg vaak kritiek ensow ... Maar ik denk van age is just a number ...

    Maar hoe denken jullie over teenmoms??

    :) xo


    Siara <3

    Ik vind dat het ligt aan de situatie; waar je woont, vaste relatie, werk en inkomen etc. Plus toch ook een beetje de leeftijd, een tiener van 15 hoort nog geen kinderen te krijgen.
    Verder kan ik er niet zo heel veel over zeggen, gezien ik zelf een tienermoeder was/ben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bedankt voor de reacties ! Ach ja ieder zo z'n mening .. Maar mijn kind komt gelukkig niks te kort :) en tja ik hou van Siara en ben 24/7 bij der en zorg en doe alles voor haar . Eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een slecht moeder ben ofzo want ik verdien me eigen money en pas zelf op me kind en over een jaar kan ik ook met siara verhuizen en hoef ik me moeder helemaal niet meer lastig te vallen :) en voor de mensen die zeiden dat ik niet volwassen over kwam .. Ik blijf 17 en heb zo m'n taalkgebruik


    Siara <3

    Siarasmommy schreef:
    Bedankt voor de reacties ! Ach ja ieder zo z'n mening .. Maar mijn kind komt gelukkig niks te kort :) en tja ik hou van Siara en ben 24/7 bij der en zorg en doe alles voor haar . Eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een slecht moeder ben ofzo want ik verdien me eigen money en pas zelf op me kind en over een jaar kan ik ook met siara verhuizen en hoef ik me moeder helemaal niet meer lastig te vallen :) en voor de mensen die zeiden dat ik niet volwassen over kwam .. Ik blijf 17 en heb zo m'n taalkgebruik


    Ik sprak zo al niet meer toen ik 14 was geloof ik. Toch wel beter om je taalgebruik te verbeteren ten voordele van je dochter hoor.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik sprak zo al niet meer toen ik 14 was geloof ik. Toch wel beter om je taalgebruik te verbeteren ten voordele van je dochter hoor.


    Siara <3

    Siarasmommy schreef:
    Bedankt voor de reacties ! Ach ja ieder zo z'n mening .. Maar mijn kind komt gelukkig niks te kort :) en tja ik hou van Siara en ben 24/7 bij der en zorg en doe alles voor haar . Eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een slecht moeder ben ofzo want ik verdien me eigen money en pas zelf op me kind en over een jaar kan ik ook met siara verhuizen en hoef ik me moeder helemaal niet meer lastig te vallen :) en voor de mensen die zeiden dat ik niet volwassen over kwam .. Ik blijf 17 en heb zo m'n taalkgebruik


    Knap hoe je 24/7 bij je dochter kunt zijn en toch je eigen geld verdienen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    (...)

    Ik sprak zo al niet meer toen ik 14 was geloof ik. Toch wel beter om je taalgebruik te verbeteren ten voordele van je dochter hoor.


    I agree with this^^Het is gewoon niet serieus als je zo praat, bij mij op school noemen ze je dan een leeghoofd:X.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:40 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik sprak zo al niet meer toen ik 14 was geloof ik. Toch wel beter om je taalgebruik te verbeteren ten voordele van je dochter hoor.

    Wat is er mis mee dan? Mijn kind hoef niet kakkerig ofzo te leren praten en ik scheld niet so Whats the point?


    Siara <3

    Licet schreef:
    (...)

    Knap hoe je 24/7 bij je dochter kunt zijn en toch je eigen geld verdienen.


    Exactly my thoughts


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    (...)

    Knap hoe je 24/7 bij je dochter kunt zijn en toch je eigen geld verdienen.


    Je hoeft niet zo letterlijk te nemen hoor ik bedoel hier gewoon mee dat ik wel op haar pas en alles zelf doe natuurlijk gaat ze naar de kinderopvang


    Siara <3

    Dit is een fake profiel. Die foto's zijn van Siara, de dochter van ene Noor Neels die populair was op hyves toen dat nog in was.
    Dit is haar facebook: https://www.facebook.com/noor.neels .
    Ze heeft al haar foto's openbaar.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:43 ]


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    Dit is een fake profiel. Die foto's zijn van Siara, de dochter van ene Noor Neels die populair was op hyves toen dat nog in was.
    Dit is haar facebook: https://www.facebook.com/noor.neels .
    Ze heeft al haar foto's openbaar.

    Zij kan het toch zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zij kan het toch zijn?


    Nee. Ze zegt dat ze 17 is, maar Noor was al 18 toen ze beviel, dus die is nu al een jaar of 19/20.


    Tell me about it, stud.

    Siarasmommy schreef:
    (...)
    Wat is er mis mee dan? Mijn kind hoef niet kakkerig ofzo te leren praten en ik scheld niet so Whats the point?


    Wil je niet dat je kind behoorlijk Nederlands leert dan?
    Je bent volgens mij net iets te eigenwijs en puberaal om een kind op te kunnen voeden in mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Androgyn schreef:
    Dit is een fake profiel. Die foto's zijn van Siara, de dochter van ene Noor Neels die populair was op hyves toen dat nog in was.
    Dit is haar facebook: https://www.facebook.com/noor.neels .
    Ze heeft al haar foto's openbaar.


    Wat een ophef, ik bemoei me al nergens meer mee:Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Guys! Dit is weer ene faker van Noor neels een Belgische sitemodel ! Ze gebruikt foto's van haar dochter siara Elani neels en ze is geen 17 maar word 21!


    ...