• Ik zoek stories en ik heb wat eisen:
    - Onbekende Personen, geen Fanfics.
    - PRETTY LITTLE LIARS FANFICS MOGEN WEL. HET LIEFST MET MONA (IN EEN ASYLUM)
    - Goede grammatica, spelling, leestekens en geen smileys. Geen gekke lettertypes en kleurtjes, links etc. (Om het principe duidelijk te maken dat je leesbaar moet schrijven, ik maak zelf soms ook taalfoutjes, dus neem het niet te leterlijk. Sorry, mijn fout.)
    - Zowel Nederlandstalige als Engelstalige stories
    - 16+ mag
    - Géén horror
    - Ik vind asylum, vreemde, melangolische en mindcrapstories leuk, maar plaats dje story gewoon want er zijn héél vaak dingen die ik leuk vind uit een genre die ik minder vind.

    Bring it on, cyborgs!

    Zoek je naar een korte, weirde story? Bekijk dit dan als je wilt: http://www.quizlet.nl/stories/115241/the-odd-teaparties-from-atypical-mrs-johnson/

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De plaatjes zijn aanklikbaar.



    Een fictief land wordt bestuurd door De Raad. Deze Raad bestaat uit negen leden, waarvan één de Spreker is, en één Voorzitter.
    Zorg ervoor dat je weet wat de Raad is, en zorg er vooral voor dat De Raad niet weet wie jij bent.
    Haar wraak overtreft al je nachtmerries.


    &


    Ik laat mijn blik nog eens over Nicks lichaam glijden en merk dat hij me aankijkt. Zijn ogen staan vol haat en zijn bebloede lippen vormen woorden die ik niet kan verstaan – ik weet echter precies wat hij wil zeggen.
    Je gaat eraan.


    I just killed my boyfriend is een psychologisch verhaal dat al een paar jaar af is, en Stad des doods is een thriller waar elke dag minstens één hoofdstuk bij komt.


    Nothing tastes better than a good story


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie dat je al een abo hebt op mijn story 'Fake Smile' maar niks en niemand houdt me tegen om jou even mijn profiel aan te raden. Je ziet vanzelf wel story's daarbij staan!


    Some people are art and do art at the same time




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hej, ik heb een verhaal die je misschien wel leuk vindt. Het is een fantasy met onbekende personen en ik probeer zo origineel mogelijk te zijn en het onverwachte erin te krijgen

    [url=(link http://www.quizlet.nl/chapters/1039302/enter-my-thoughts/)] Inleiding My Eternity [/url]

    Als je het hebt gelezen zou ik een reactie wel leuk vinden, ook als je besluit geen abbo te nemen misschien met verbeterpunten zodat ik daaraan kan werken
    X

    Misschien is mijn story iets voor jou?



    Extreem korte inhoud:
    Melissa is een normaal zestienjarig meisje, met de nodige probleempjes. Ze heeft een perfect leven: perfect gezin, goede vrienden en haar familie is niet arm dus ze heeft alles wat haar hartje begeert. Je zou ook kunnen zeggen dat ze gewoon verwend is.
    Maar langzaam begint alles haar tegen te werken, niks gaat meer zoals zij het wil of hoe het hoort te gaan. Alle kleine dingen escaleren tot iets groters, ze raakt alles kwijt. Uiteindelijk herkent ze zichzelf niet eens meer terug...

    Alles zit erin, spanning, leuke dialogen, drama, seks, en verder de nodige dingetjes die een jongere allemaal kan meemaken...

    Ik hoop dat je het een kans geeft! ;)

    X

    Yakira

    "Zijn donkere ogen namen mij peilend op en zijn lippen krulden lichtjes, geamuseerd en tevens ook vol ironie. 'Het is misschien moeilijk om te geloven - vooral voor jou - dat je hier niet de enige bent.'
    Ik glimlachte om zijn woorden. 'Ach, dat je dat niet weet... Ik ben nooit de enige geweest, lieverd.'
    Hij boog zich naar me toe, niet in de verste verte van zijn stuk gebracht. Ik vroeg me af of je hem überhaupt kon raken met wat dan ook. Niemand was zoals Zivah, iedereen had een zwakke plek. Ik kende de mijne maar al te goed. Hij bracht zijn lippen dicht bij mijn oor en fluisterde: 'Blijf uit mijn buurt.'
    Emotieloos keek ik weer in zijn ogen. 'Nee.'
    "


    Na het overlijden van hun vader verhuizen de drie zusjes Chaia, Yakira en Zivah, naar het Franse platteland. Ze trekken in bij hun tante Pelonite, die woont op het landgoed van Charleroi. Het landhuis is een huis vol geheimen, mystiek en duisternis. Het houdt je gevangen binnen zijn muren, probeert je kapot te maken, laat je dingen zien en horen die er niet zijn. Het tij keert en alle logica laat Yakira in de steek. Ze sluit vriendschap met mensen die te tot voorkort niet uit kon staan, pendelt elke dag met tegenzin heen en weer tussen school en het huis van haar tante, zoekt in haar vrije tijd naar een uitweg uit het landhuis en probeert ze te achterhalen wie de jongen en het meisje zijn die absoluut niets met haar te maken willen hebben... Hoe dieper ze verstrikt raakt in het spinnenweb dat zich haar nieuwe leven noemt, hoe meer ze verlangt naar de mogelijkheid zich los te knippen.

    Phantasticae Productions | 12+ | Urban-fantasy | Soundtrack


    "Beauty is an illusion."


    _____________________________________________________________________________________________________________

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje

    ________________________________________________________________________________________________________________




    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit
    niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 4 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror (gematigd het draait meer om nadenken en ze komen af en toe in een lastige situatie, meer drama dan horror)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Klik voor OP storie
    en mag ik even een originele OP storie promoten? niet van mij, maar echt zo mooi: Zomerhitte

    Ik heb hier 2 fantasystories, mocht je dat wat vinden

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb geen idee of je het leuk vindt, maar ik schrijf een OP met fantasy
    Het heet: And then I met you

    De proloog
    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het versc
    hijnsel.




    Neem gerust een kijkje als het je iets lijkt


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...


    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Neemt deel aan SOTY







    Link


    26 - 02 - '16

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/