• [ bericht aangepast op 21 okt 2020 - 23:02 ]

    Valentino schreef:
    (...)

    Negerzoenen mogen niet meer, maar als we het dan toch over discriminatie hebben, waarom mag blanke vla en magere yoghurt en dergelijke, wel dan?
    Omdat deze overheid veel te veel rekening houdt met andere rassen en het eigen volk vergeet. (No offense, maar elke neger die ik ken vind het ook bullshit en die mag ik ook gewoon neger noemen)


    En dat is dus precies wat ik bedoel!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serah schreef:
    (...)

    En dat is dus precies wat ik bedoel!


    Joh, onze hele overheid slaat nergens op. Maar dat komt omdat zij niet meemaken wat er in het dagelijks leven gebeurd, en hoe en in zijn gang gaat.
    Wij stemmen op mensen die ons moeten vertegenwoordigen terwijl ze geen idee hebben hoe het werkelijk is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Joh, onze hele overheid slaat nergens op. Maar dat komt omdat zij niet meemaken wat er in het dagelijks leven gebeurd, en hoe en in zijn gang gaat.
    Wij stemmen op mensen die ons moeten vertegenwoordigen terwijl ze geen idee hebben hoe het werkelijk is.


    Nou, het klopt dat de overheid nergens opslaat maar niet om de reden wie jij geeft, want de overheid heeft ook gewoon een dagelijks leven en denken ook na over hoe ze dingen kunnen verbeteren. Het probleem is dat ze met nogal idiote voorstellen komen om dingen bijvoorbeeld minder vaak te laten voorkomen. Een goed voorbeeld is dat in Nederland een boete staat op zelfmoord. Ja, het is een goede maatregel als het gaat om verkeersboetes, maar die wie zelfmoord pleegt zou het wss een zorg zijn.

    maar ja, de mensen wie eigenlijk het meest geschikt zijn of slim zijn die gaan niet in de overheid, omdat het gewoon één grote slangenkuil daar is. Er is echt een hoop wat mis daar is, maar ja, ik geef ook weer toe dat we het weleens slechter hebben gehad.

    Maar dit is mijn persoonlijke mening erover.

    P.s.
    Haaii!! Daar ben ik weer! Ken je me nog! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, het klopt dat de overheid nergens opslaat maar niet om de reden wie jij geeft, want de overheid heeft ook gewoon een dagelijks leven en denken ook na over hoe ze dingen kunnen verbeteren. Het probleem is dat ze met nogal idiote voorstellen komen om dingen bijvoorbeeld minder vaak te laten voorkomen. Een goed voorbeeld is dat in Nederland een boete staat op zelfmoord. Ja, het is een goede maatregel als het gaat om verkeersboetes, maar die wie zelfmoord pleegt zou het wss een zorg zijn.

    maar ja, de mensen wie eigenlijk het meest geschikt zijn of slim zijn die gaan niet in de overheid, omdat het gewoon één grote slangenkuil daar is. Er is echt een hoop wat mis daar is, maar ja, ik geef ook weer toe dat we het weleens slechter hebben gehad.

    Maar dit is mijn persoonlijke mening erover.

    P.s.
    Haaii!! Daar ben ik weer! Ken je me nog! :P


    Serieus?
    Nou dan zal ik mijn mening geven.
    Ja, die hebben ook een dagelijks leven, maar wel even op een andere manier zoals wij dat beleven. Bijvoorbeeld: Het bezuinigen.
    Zij hebben genoeg geld, dus dat bezuinigen zal hun een rotzorg zijn. Maar voor mensen met een nominaal inkomen, zoals het merendeel van Nederland, en de mensen in de bijstand/schulden/werkloos, wat ook een steeds groter deel van de bevolking word, kunnen niet bezuinigen. Het zou veel verstandiger zijn om te investeren en hierdoor de economie weer omhoog te helpen. Maar zo denken zij niet, want zij hebben toch een inkomen van zo'n ruim 2 ton per jaar.
    Het investeren moet hier van twee kanten komen. Gooi de lonen omhoog, dan kunnen mensen meer kopen, meer kopen betekend meer geld in de kas van BTW en allerlei andere belastingen, de mensen hebben steeds weer meer geld te besteden ook op die manier, en de economie zou er met sprongen op vooruit gaan.
    Dus nee, inderdaad, de overheid slaat nergens op, maar ik vind jouw mening ook niet helemaal correct en dit is mijn visie erop. Want als jij een royaal inkomen zou hebben, zou het voor jou niet uitmaken of je nou investeert of bezuinigd, maar aangezien ze alleen aan het geld denken gaan ze het bezuinigen, in plaats van daadwerkelijk naar het volk te luisteren of het vanaf de kant te bekijken van de meeste Nederlanders.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Serieus?
    Nou dan zal ik mijn mening geven.
    Ja, die hebben ook een dagelijks leven, maar wel even op een andere manier zoals wij dat beleven. Bijvoorbeeld: Het bezuinigen.
    Zij hebben genoeg geld, dus dat bezuinigen zal hun een rotzorg zijn. Maar voor mensen met een nominaal inkomen, zoals het merendeel van Nederland, en de mensen in de bijstand/schulden/werkloos, wat ook een steeds groter deel van de bevolking word, kunnen niet bezuinigen. Het zou veel verstandiger zijn om te investeren en hierdoor de economie weer omhoog te helpen. Maar zo denken zij niet, want zij hebben toch een inkomen van zo'n ruim 2 ton per jaar.
    Het investeren moet hier van twee kanten komen. Gooi de lonen omhoog, dan kunnen mensen meer kopen, meer kopen betekend meer geld in de kas van BTW en allerlei andere belastingen, de mensen hebben steeds weer meer geld te besteden ook op die manier, en de economie zou er met sprongen op vooruit gaan.
    Dus nee, inderdaad, de overheid slaat nergens op, maar ik vind jouw mening ook niet helemaal correct en dit is mijn visie erop. Want als jij een royaal inkomen zou hebben, zou het voor jou niet uitmaken of je nou investeert of bezuinigd, maar aangezien ze alleen aan het geld denken gaan ze het bezuinigen, in plaats van daadwerkelijk naar het volk te luisteren of het vanaf de kant te bekijken van de meeste Nederlanders.


    Nou, eigenlijk zijn wij als Nederland economisch gezien een van de beste landen van Europa en ik snap jouw mening wel dat je graag de lonen wilt laten stijgen, zodat de werkloosheid en tevredenheid van mensen omhoog gaat. Wat jij zegt lijkt heel veel op de eerste New Deal van president Franklin D. Roosevelt, maar zelfs met zijn New deal plan had hij zijn land nog niet uit de economisch crisis kunnen trekken en natuurlijk is iets doen beter dan niets doen, maar ik denk niet dat de overheid het zich nog kan permitteren om de lonen te laten stijgen. Ze moeten al ontzettend veel geld uitgeven aan allerlei andere dingen en Nederland geeft het gelukkig groot en deels goed uit (in tegenstelling tot Amerika :X), maar als je alle lonen omhoog wilt halen dan kun je je voorstellen dat er eerst ontzettend veel geld nodig is of anders moet de overheid zich in de schuld steken, kunnen we die weer afbetalen met rente en zijn we nog verder van huis. Ik denk toch dat het antwoord wat complexer ligt dan de lonen verhogen, hoewel ik wel vind dat het een goed plan is.

    Punt blijft ook dat bezuinigen niets helpt, want door bezuinigen komt de economie niet opgang, gaan mensen minder kopen en komt er ook minder geld binnen. Als overheid moeten ze juist voor zorgen dat economie opgang komt, want als het opgang is, dan hebben ze weer een beetje speelruimte. Probleem is dat de economie opgang brengen ontzettend veel kost en tja, Nederland heeft dat geld niet echt denk ik.

    Geloof me politici moeten ook meer dan genoeg inleveren aan belastingen en zo, natuurlijk houden ze alsnog een royaal loon over en dat vind ik ook een beetje schandalig, want dat loon kun je nog makkelijk eens halveren en dan leven ze nog goed. Maar ja, dat zijn wss ook maar klein beetje en alle beetjes helpen natuurlijk wel, maar we hebben echt veel geld nodig om al die lonen omhoog te krijgen.

    Gaan we niet een beetje off-topic?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het is mij nog niet echt opgevallen dat mensen het minder erg vinden als dunne mensen lelijk genoemd worden. Misschien leef ik onder een steen?
    Ik vind dat je beide niet lelijk kan noemen, want je kan beide groepen kwetsen. Maar ik denk dat dikke mensen sneller in bescherming worden genomen omdat mensen zich 'goed' willen voelen. Het komt vaak voor dat dikke mensen wel eens lelijk genoemd worden en dan willen andere mensen daar tegenin gaan, want dan zijn ze zogezegd goede mensen. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind dun en dik allebei niet mooi, er tussenin wel.


    26 - 02 - '16

    @ Destined & Valentino, jullie gingen zwaar off-topic. Niet meer doen ^^


    I am an idiot, I move.

    ik vind dat je wel gelijk hebt, ik ben ook nogal mager( mijn ribben komen er ook wat door en mijn sleutelbeen zie je ook hard), maar ik at wel normaal maar toch bekeken mensen me als een anorexiapatient, en moest ik dat constant aanhoren, maar ik ben blij met mijn lichaam en eigenlijk vind ik dat best wel mooi, iemand die echt mager is.

    Reactie aangepast: gewichten zijn absoluut niet toegestaan op deze site

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 mei 2013 - 15:35 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik denk dat het per mening verschilt. Extreem dun vind ik zeker niet mooi, maar dik ook niet. Maar je kan er niet zo veel aan doen. Ik denk niet dat de perfecte lichaam bestaat. En zoals mama altijd zegt, "wat de een niet lust, vreet de andere zich dik in."


    Alleen maar tranen van geluk

    Eerlijk gezegd vind ik dat mensen beide (dik en dun) niet lelijk zouden moeten noemen. Het is al triest genoeg voor de mensen die het zijn, ze hebben er niet veel aan om van jan en alleman te horen hoe lelijk ze zijn. Natuurlijk is het niet mooi, maar diegene moet zelf willen veranderen (afvallen/aankomen).


    You are beautiful, you are love.

    Ik benook lang offline geweest, maar ik heb dit nog nooit gehoord. Ik vind dit nogal een ethische kwestie, omdat dit in mijn ogen verschilt per persoon en in mijn ogen "lelijk" niet bestaat, in een soort onbegrijpelijke redenering.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eigenlijk heb je wel gelijk. Maar ik vind niet dat dikke/dunne mensen meteen lelijk genoemd mogen worden, alleen maar vanwege hun gewicht of lichaam. Vooral als ze er niks aan kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 14:01 ]


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dunne mensen lelijk en dikke mensen ook. Beide kunnen niet voor zichzelf zorgen, dus waarom zouden ze wel voor mij kunnen zorgen? :W


    1. Wat heeft dun zijn met ongezond zijn te maken? Volgens mij verwar je het met mager. Dun wordt juist als gezond beschouwd.
    2. Wat heeft of iemand voor jou kan zorgen nou weer te maken met of ze mooi of lelijk zijn?


    i put the fun in funeral

    Je hebt mooie stevigere mensen, mooie dunnere mensen en mooie mensen met een normaal postuur. Of iemand net wat te dik of te dun is hoeft helemaal niet af te doen aan het label "mooi", al vind ik extreem dunne of dikke mensen nooit mooi.


    ars moriendi