• [ bericht aangepast op 21 okt 2020 - 23:02 ]

    Mega dun is ook niet mooi. En dan heb ik het over dat je botten eruit steken en je echt een klein mager lichaampje hebt.
    Dat vind ik lelijk. Maar dat betekend niet dat de mens zelf lelijk is, gewoon het figuur. Daarom kan er nog wel een heel mooi koppie opzitten, of een super lieve binnekant. En de binnekant is toch wel iets wat de mens mooi maakt. Je kan alsnog zo mooi zijn kwa uiterlijk, maar als je innerlijk gewoon gemeen is vind ik die hele persoon al lelijk.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 0:19 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik weet het niet, dikke mensen worden de laatste tijd heel erg onder bescherming genomen. Ik vind dat je van elk lichaamstype moet houden, al vind ik niet dat je te dik op moet hemelen zoals ze wel vaak doen. Het is gewoon ongezond voor jezelf, niet eens perse lelijk of minder mooi.


    Your make-up is terrible

    Ik denk omdat dun over het algemeen als perfectie wordt gezien in de westerse cultuur. Dikke mensen wijken hier vanaf en het is dus meer beledigend om tegen hen te zeggen dat ze lelijk zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik denk dat men er al snel vanuit gaat dat dikke mensen al weinig zelfvertrouwen hebben en dat dunne mensen dat wel hebben. Daarom vinden veel mensen het zielig als dikke mensen gepest worden en denken dat dunne mensen het wel kunnen hebben, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Het is slechts een theorie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ben het compleet met je eens. Ik zeg ook gewoon over dikke mensen dat ze lelijk zijn, als ik dat vind, daar niet van. Wat ik ook raar vind, is dat mensen er soms wel wat van zeggen wanneer een roker een sigaret opsteekt, maar niet wanneer een fat ass een hamburger naar binnen werkt.


    The odds are néver in our favor.

    De rede dat dikkere mensen vaak in bescherming worden genomen is misschien omdat dik soms wordt gezien als een handicap. En af en toe hebben ze daar ook gelijk in, de meeste stevige mensen die ik ken eten veel minder als ik.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 0:24 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Voor mij is het heel duidelijk: niemand is lelijk. Je noemt niemand lelijk.
    Even vanuit hun standpunt bekeken, ik let nooit op iemands lichaam om die persoon mooi te noemen, ik ken veel mooie meisjes met iets meer volume, maar er zijn er ook mindere en hier lieg ik ook niet over.
    Het probleem in jouw vraag zit hem bij waarom mag je hen niet lelijk noemen, omdat dik in hun belediging voor lelijk staat of niet. Daar zit je clou...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Er word weer teveel nagedacht in dit topic door een zekere persoon.

    On-topic. Ik vind dat hele magere modellen net zo lelijk zijn als mensen met obesitas. Ja, ik vind het lelijk en ik zeg het gewoon.
    Een vriend van mij is nog geen 18 en hij weegt al 200 kilo. Hij voelt zich prima en hij doet er ook niets aan. Nou mooi toch.
    Kom op zeg, het gaat altijd om het innerlijk wat iemand tot een mooi mens maakt, maar té is nooit goed. Te dun en te dik dus ook niet. Maar iedereen heeft zijn eigen impressie van wat te dun en te dik is, waardoor hier altijd discussie's over ontstaan omdat dit niet objectief te bekijken is. Er zijn geen feiten die het zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dunne mensen lelijk en dikke mensen ook. Beide kunnen niet voor zichzelf zorgen, dus waarom zouden ze wel voor mij kunnen zorgen? :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dunne mensen lelijk en dikke mensen ook. Beide kunnen niet voor zichzelf zorgen, dus waarom zouden ze wel voor mij kunnen zorgen? :W


    ... Mitchell, soms hé. Sommige mensen kunnen er gewoon niks aan doen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik weet het niet, dikke mensen worden de laatste tijd heel erg onder bescherming genomen. Ik vind dat je van elk lichaamstype moet houden, al vind ik niet dat je te dik op moet hemelen zoals ze wel vaak doen. Het is gewoon ongezond voor jezelf, niet eens perse lelijk of minder mooi.


    +ik kijk eigenlijk niet naar iemand zijn/haar lichaamsgewicht maar naar hele andere dingen & the beauty is inside not outside.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cas schreef:
    (...)

    ... Mitchell, soms hé. Sommige mensen kunnen er gewoon niks aan doen.

    Die bedoelde ik ook niet. Ik had het over de mensen die er wel wat aan kunnen doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hetzelfde als dat donkere mensen niet gediscrimineerd mogen worden, maar blanke mensen wel. Dat niemand daar iets van zegt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serah schreef:
    Hetzelfde als dat donkere mensen niet gediscrimineerd mogen worden, maar blanke mensen wel. Dat niemand daar iets van zegt.

    Negers noemen elkaar ook negers. Waarom mogen wij dat dan niet? Stelletje aanstellers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Negers noemen elkaar ook negers. Waarom mogen wij dat dan niet? Stelletje aanstellers.


    Negerzoenen mogen niet meer, maar als we het dan toch over discriminatie hebben, waarom mag blanke vla en magere yoghurt en dergelijke, wel dan?
    Omdat deze overheid veel te veel rekening houdt met andere rassen en het eigen volk vergeet. (No offense, maar elke neger die ik ken vind het ook bullshit en die mag ik ook gewoon neger noemen)


    We'll still love each other, forever and always. <3