• Hoihoi,

    Aangezien ik nu een lang weekend heb, ben ik wel eens toe aan wat ontspanning.
    Ik ben dus op zoek naar wat leuke stories. Als jij wat, hebt hoor ik het graag.
    - Liever geen fanfiction
    - Aardig veel hoofdstukken of al afgelopen
    - Goed geschreven

    Ciao.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Is dit wat voor je? Het is al een oud verhaal, allang afgelopen, en het heeft geen enkele negatieve reactie gekregen.


    Nothing tastes better than a good story

    Dit is mijn story. Is nog bezig.
    Het is gebaseerd op Lord of the Rings, maar dan helemaal mijn wereld, mijn personages, mijn verhaal. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Tears of illusion heeft al aardig wat hoofdstukken en op mijn profiel staan meer afgelopen verhalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Het Doolhof is afgelopen en er is een deel twee lopend. (: Kijk maar of je het iets vindt. ^^
    Verder wil ik je de story Tears of Illusion, van de reactie boven mij ook aanraden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator

    Written by IanOshea

    (wel nog maar pas begonnen )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De eerste is af, de tweede heeft aardig wat hoofdstukken en de laatste heel veel. ;)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    It's the destiny & Oh dear Melody & I'll let you say you love me..
    Ze zijn alledrie afgelopen en van mijn lievelingsschrijfster op Q (':



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    heej ik vind Who run the world?!... Girls! [OP]
    een hele leuke storie
    het is leuke geschreven spannend en er komt goede seks in voor xD
    het is geschreven door Alptraum
    en is echt het lezen waard.

    Link : http://www.quizlet.nl/stories/106368/who-run-the-world-girls


    op/

    ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt
    en zo ja veel leesplezier

    xxjes


    Beautiful flowers have thorns.

    Mijn nieuwe 1D story misschien iets voor you ??
    http://www.quizlet.nl/stories/115596/just-one-wish-one-direction/


    Kawaii ^w^

    MenmaxLove schreef:
    Mijn nieuwe 1D story misschien iets voor you ??
    http://www.quizlet.nl/stories/115596/just-one-wish-one-direction/


    Kan je lezen? Ze geeft aan dat ze geen fanficties wil


    26 - 02 - '16

    Assassins Creed ~ The Rise Of The Assassin ~


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack



    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Heb nog niet veel hoofdstukken maar ben er mee bezig. Misschien kan je een kijkje nemen? (:





    Wanneer Victoria een oude dagboek vind in haar eigen betrouwbare huis veranderd haar hele leven. Antwoorden krijgen op al haar vragen is haar eerste prioriteit. Waarom ligt het dagboek in haar huis? Waarom heeft haar moeder het dagboek? Waarom word er zo schuw over gedaan? Wat heeft dit allemaal te betekenen? Het 19 jarige meisje zoekt dit tot op het bodem uit. Tenminste, zover het haar lukt en ze het aankan. Hoe meer ze haar best zou doen om er achter te komen, des te meer spijt ze zou krijgen. Is dit de moeite waard? Wat als alles wat zo betrouwbaar lijkt helemaal niet zo betrouwbaar is?
    Don't trust your mind, it only plays evil games with you.

    __________________________________________________________________________________________________

    - Kan 18+ en horror bevatten
    - Neem Abbo, ik meld het niet
    - Een mysterieus verhaal met veel fantasy
    - Nederlands gesproken
    - Nederlands geschreven
    - Het kan zijn dat ik er nog beroemdheden in gooi maar daar ben ik nog niet zeker over. (Geen JB/1D)
    - Ik heb totaal geen problemen met reacties =3





    Link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/114745/old-memories/[/url]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:50 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.