• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

Users die Perciver shippen
    Square
    ColouredWind
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Scorpia
    Sempra
    Pabiloso
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

Perciver stories op Q
    Masquerade van ColouredWind
    Chocolate van ColouredWind
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van ColouredWind
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van ColouredWind
    Perciver Characters van ColouredWind
    Perciver United van ColouredWind
    Golden Snitch van ColouredWind
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van ColouredWind op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver

Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^

Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

[ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 0:26 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Gatsby schreef:
    (...)

ColouredWind schreef:
    (...)
    What? Oo
    Ik ben officieel gezien nog wel met iets bezig, ik moet het alleen gewoon nog even afmaken :3

Nou praten we allemaal in spoilers en ik kan niet eens iemand de schuld geven omdat ik ben begonnen. Bah. x')

Maar hé, niet zo kritisch, dat was mijn nieuwe meesterwerk. Als kunstenaar ben ik heel onzeker over mijn werk en ik heb net een stukje van mijn ziel met jullie gedeeld!
    Of niet. Toch vind ik dat ik nog best wel goed slecht schrijf, al zeg ik het zelf. :'D

@ Kim: Yay! *O* Als je nog een bèta/supporter/weetikhet nodig hebt staat mijn pb helemaal open. Alles voor Perciver. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Dan zit er dus maar één ding op: ik moet voortaan slecht gaan schrijven. (cat)

'Oliver.' Zei percie.
          'Ja lievurd wat is er.' Vroeg Oliver
          'IK BEN ZWANGER' flapte percy er perongeluk uit.
          oliver schrok zo erg dat hij van zijn stoel valt! 'NEE dat kan niet! ...! Ik houdt niet meer van je perce ik ga weg doei!'
          'Neeeeehhhj!' roept Percy maar het is al te laat want oluver is al weg dus wordt hij een alleenstande ouder en blijft hijheel zijn leven verdrietug en eenzaam en springt van een klif en dan beseft Olliver op de begravenis dat hij toch wel van Percy hield en moet hij in zijn eentje hun baby opvoeden en blifjt hij ook verdreitig en eenzaam omdat Percie doodt is en ze een rotkind hebben.
          Einde! xxx :D

Het doet me ergens pijn om te weten dat ik nog ergere teksten gezien heb. (cat)

Ik ben ook nog ergens mee bezig, overigens, maar het zal nog even duren voordat dat op Quizlet komt. Ik heb het namelijk sowieso vrij druk, en daar komt nog eens bovenop dat het op z'n minst nog zes weken (precies zes weken, zag ik net) nog niet gelezen mag worden. :Y)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Het doet me ergens pijn om te weten dat ik nog ergere teksten gezien heb. (cat)

Ik ben ook nog ergens mee bezig, overigens, maar het zal nog even duren voordat dat op Quizlet komt. Ik heb het namelijk sowieso vrij druk, en daar komt nog eens bovenop dat het op z'n minst nog zes weken (precies zes weken, zag ik net) nog niet gelezen mag worden. :Y)

Tja, het leven van een bèta is zwaar. :'D

En jij hebt het mijne net nog zwaarder gemaakt. I like you, but you're eeevil.

Na je dreigement ben ik toch maar eens mijn hersens gaan kraken -speciaal om jou een plezier te doen en dan lieg ik niet.-='D
    En er kwam een idee bij me op, het zal waarschijnlijk niet heel erg groot zijn en misschien net een 4-shot worden........en dan is het nog de vraag of ik het online wil zetten.xD

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    Na je dreigement ben ik toch maar eens mijn hersens gaan kraken -speciaal om jou een plezier te doen en dan lieg ik niet.-='D
    En er kwam een idee bij me op, het zal waarschijnlijk niet heel erg groot zijn en misschien net een 4-shot worden........en dan is het nog de vraag of ik het online wil zetten.xD

Nou ja, ik wil niemand dwingen om iets te doen. Je moet het natuurlijk alleen schrijven als je dat zelf wilt, niet omdat ik dat wil.
    Maar je kent mijn mening als je ermee doorgaat. Ik ben nu in ieder geval erg nieuwsgierig. :Y) En als je het toch al schrijft, waarom zou je het dan niet online zetten?

Square schreef:
    (...)

Nou ja, ik wil niemand dwingen om iets te doen. Je moet het natuurlijk alleen schrijven als je dat zelf wilt, niet omdat ik dat wil.
    Maar je kent mijn mening als je ermee doorgaat. Ik ben nu in ieder geval erg nieuwsgierig. :Y) En als je het toch al schrijft, waarom zou je het dan niet online zetten?

Weet ik wel hoor en ik schrijf ook niet als ik niet wil dus maak je geen zorgen.x) Ja jou mening is overduidelijk eh.='D
    En misschien omdat ik waarschijnlijk nog niet eens half zo goed perciver schrijf als jou?x)
    Ps: Heb jij Wesley verzonnen of bestaat hij eigenlijk echt?

Square schreef:
    (...)

Tja, het leven van een bèta is zwaar. :'D

En jij hebt het mijne net nog zwaarder gemaakt. I like you, but you're eeevil.

Love you too, hon. (bloos) Ergens heb ik toch wel medelijden, aangezien jij er natuurlijk niets kan doen dat ik ieder jaar precies weet waar mijn cadeautjes liggen en er nog een maand naar moet staren voordat ik ze werkelijk krijg. Eigenlijk verdien je mijn wraak daarop niet, maar goed. Nu al te laat, vrees ik. :'D

SPECS schreef:
    (...)

Weet ik wel hoor en ik schrijf ook niet als ik niet wil dus maak je geen zorgen.x) Ja jou mening is overduidelijk eh.='D
    En misschien omdat ik waarschijnlijk nog niet eens half zo goed perciver schrijf als jou?x)

Oeeh, nu heb je mij ook wel nieuwsgierig gemaakt. Zelfs al heb je het vooral bedacht om Inge blij te maken, mij heb je in ieder geval ook als enthousiaste lezer als je het besluit online te zetten. ^^

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

SPECS schreef:
    (...)

Pff, dat kun je makkelijk zeggen als je het nog helemaal nooit hebt geschreven en je niemand anders een kans geeft te oordelen. Bovendien weet je wat ze zeggen, oefening baart kunst. Met andere woorden, als je het niet goed genoeg vindt, moet je juist heel veel schrijven. :'D Sowieso is dat een goed plan, want met Jip erbij heb je nu al tenminste twee ongeduldige lezers.

Het echtpaar Westenberg kwam ik tegen op de HP Wiki, maar er staat nergens vermeld dat ze een kind hadden, dus Wesley is mijn creatie. Als je hem wilde gebruiken in fic vind ik dat op zich prima, zolang je ergens vermeldt waar hij vandaan komt en belooft hem niet te martelen/vermoorden :'). Hij blijft immers mijn baby. ^^ Of had die vraag een heel andere reden?

Wiarda schreef:
    (...)
    Love you too, hon. (bloos) Ergens heb ik toch wel medelijden, aangezien jij er natuurlijk niets kan doen dat ik ieder jaar precies weet waar mijn cadeautjes liggen en er nog een maand naar moet staren voordat ik ze werkelijk krijg. Eigenlijk verdien je mijn wraak daarop niet, maar goed. Nu al te laat, vrees ik. :'D

Veel te laat. (no_chears)

Inderdaad dat kan ik makkelijk omdat ik weet dat jij gewoon beter schrijft en niet alleen perciver.x) Nou dan zal ik het maar een kans op leven geven eh.=P -He dat rijmt.x)-.....Je had me gelijk door.x) Maar goed ik ben zo aan wesley gewend geraakt dat ik dacht datie gewoon recht uit het boek was gewandeld ofzo.='D

Ik moet echt eens een lijstje met clichés maken en afstrepen wat ik al heb, lol. Ik heb net uit het niets een begin aan een soort High School!AU met Bad Boy!Percy geschreven, dus dat is er weer eentje. Ik weet niet zeker of dat iets is waar ik trots op moet zijn of dat ik me beter onder een tafel kan verstoppen, maar ach. :'D

Svale » Atomic

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Square schreef:
    Ik moet echt eens een lijstje met clichés maken en afstrepen wat ik al heb, lol. Ik heb net uit het niets een begin aan een soort High School!AU met Bad Boy!Percy geschreven, dus dat is er weer eentje. Ik weet niet zeker of dat iets is waar ik trots op moet zijn of dat ik me beter onder een tafel kan verstoppen, maar ach. :'D

Als je je onder een tafel gaat verstoppen is de kans groter dat wij langer moeten wachten voordat we het kunnen lezen. Wees er dus maar trots op. :Y)

Ik heb op AO3 de shipname Perciver geïntroduceerd :Y)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Perciver!!! :9~

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Atomic schreef:
    Svale » Atomic

Aangepast. (:

Wiarda schreef:
    (...)
    Als je je onder een tafel gaat verstoppen is de kans groter dat wij langer moeten wachten voordat we het kunnen lezen. Wees er dus maar trots op. :Y)

Nou ja, ik kan natuurlijk mét mijn laptop onder de tafel kruipen. Maar bij nader inzien lijkt dat me niet erg comfortabel en heb ik veel te veel plezier met dit verhaal, dus ik denk dat je me hebt overgehaald en ik me maar niet verstop. (krul)

Gatsby schreef:
    Ik heb op AO3 de shipname Perciver geïntroduceerd :Y)

Was die er nog niet? Schande! D:
    Hoewel, ik heb mijn eigen werk ook alleen met Percy Weasley/Oliver Wood getagged, niet met Perciver, dus oeps.
    By the way, yay voor Engelse fic op AO3 zetten, want dat maakt het een stuk gemakkelijker om het op mijn Perciver fanfic archive te plaatsen. O, en een applausje voor het introduceren van Perciver, uiteraard. *O*