• Wie heeft er ook zoveel huiswerk?

    Ik moet 118 woordjes voor engels van buiten kennen plus nog eens drie teksten lezen en begrijpen dan ook nog eens een Taak en een test voor Geschiedenis maken en leren en dan ook nog eens oefeningen van wiskunde maken oh en ook een boekbespreking voor nederlands!! Vééél te vééél men hoofd ontploft bijna van al die leerstof xD

    Ik vind het een schande, zoveel huiswerk:P

    Ja écht hé
    Ze zouden het moeten verbieden >< xD

    Ik heb nog een paar bladzijde van Biologie en dan nog Frans te leren :P Ik zal er seffes maaar is aan beginne zeker ;]
    En, ik moet tegen donderdag 185 woordjes fsoo lere van Latijn, eigelijk meer, want ik moet van die woordjes ook nog is het meervoud en het geslacht kenne, en van de werkwoorde de vervoeginge -__-


    007

    So what, ik moet er het 3 dubbel voor Latyn kennen --'

    Ja écht hé
    Ze zouden het moeten verbieden >< xD
    Ja en examens ook xD ik zit al 4u bezig met alles en ik kan nog niet al die kutwoordjes vn engels :( xD

    So what, ik moet er het 3 dubbel voor Latyn kennen --'
    Daarom heb ik ook bewust niet voor Latyn gekoze ^^

    (...)Ja en examens ook xD ik zit al 4u bezig met alles en ik kan nog niet al die kutwoordjes vn engels :( xD


    Idd examens zékér xD
    en ocharme :l
    maar Engels kanik nu zélf wel goe zé, maar alsik iets moet leren, dage moet kunnen, dan vindt ik da ni erg, maar als ge da écht vanbuiten moet leren, da's zo stom héa xd

    (...)

    Idd examens zékér xD
    en ocharme :l
    maar Engels kanik nu zélf wel goe zé, maar alsik iets moet leren, dage moet kunnen, dan vindt ik da ni erg, maar als ge da écht vanbuiten moet leren, da's zo stom héa xd
    Jaah en ik kan die leerkrachten niet af! Ik haat ze net als die school xD

    (...) Daarom heb ik ook bewust niet voor Latyn gekoze ^^


    Achjah, ik heb misschien heel weinig keuze want ik wil iets in talen gaan doen en als je dan Latyn doet zit je al voor hea ;-) Aber, wij hebben donderdag tussentijds proefwerk voor Wiskunde, en daar moet ik ook nog veel voor leren. Ik ga hier dus nog weinig zijn [/Gaat een topic erover maken dat haar vrienden niet ongerust worden]

    (...)Jaah en ik kan die leerkrachten niet af! Ik haat ze net als die school xD


    Haha, ik ook zé, maar sommige zijn wel grappig
    zoals mr. Krab xD
    die noemt nie écht zo zé, maar die deed eens iets en toen leek die op een krab en nu noemen wy die zo xD
    Maar die's keidebiel bezig, gewoon hylarisch soms xD

    ik heb gelukkig vakantie. :3

    Jaah nu nog wel CUPCORE, aber wij hebben [Ik toch] niet de week die nu komt maar de week daarna vakantie x]

    (...)

    Haha, ik ook zé, maar sommige zijn wel grappig
    zoals mr. Krab xD
    die noemt nie écht zo zé, maar die deed eens iets en toen leek die op een krab en nu noemen wy die zo xD
    Maar die's keidebiel bezig, gewoon hylarisch soms xD
    xD bij engels mocht ge eigenlijk kei veel, toen het suikerfeest was toen was de helft van men klas er ni en we mochten gewoon twee uur op netlog en msn zitten en we mochten zelfs kauwgom eten, die mevr. had toen zelf ook kauwgom :P

    nah bij woordjes lere gok ik altijd op mijn buurvrouw. Die leert wel.

    Ik ben gewoon te lui om 200 woorden te leren terwijl ze er maar 10 vragen. _O_

    En tja, misschien moet je gewoon wat niet maken, zo'n drama is dat niet, meestal.
    Al zou ik voor examens wel leren. |:

    (...)xD bij engels mocht ge eigenlijk kei veel, toen het suikerfeest was toen was de helft van men klas er ni en we mochten gewoon twee uur op netlog en msn zitten en we mochten zelfs kauwgom eten, die mevr. had toen zelf ook kauwgom :P


    Zalig xD
    Wy mogen met Tekstverwerking op't einde ook efkes op netlog ofzo, maar nu is netlog geblokt ><
    Maar dan ga ik op eBuddy liggen chatten met m'n vriendin, die dan zo achter mij zit ><, maar meestal zit ik er héél die les al op, die mevr. kan da toch niet zien xD

    So what, ik moet er het 3 dubbel voor Latyn kennen --'


    Ik zit ook op Latyn & soms is dat zó veel huiswerk! Echt niet normaal. Wij moeten iedere week 4 pagin's woordjes vanbuiten leren en een hoop grammatica. Het ergste is dan nog dat die woordjes piepklein gedrukt zijn -_- echt deprimerend soms al dat huiswerk ..


    Listen to what we're not saying..