• heey.
    4 jaar geleden begon het alemaal met me bf het ging niet goed met der. ik zag der langzaam derpi woorden. ze snee der zoo vaak. ze slikte ook veel aspririentjes..


    4 jaarlater
    ze had een jongen eindelijk stond ze weerop het rechte pad . ze was over de oren op die jongen. alleen toen ging het mis. der armen staan weer vol met krassen ik zie ook weer doosjes aspririentjes liggen op der kamer. zelfs slaap pillen :O
    iedereen uit onze vrienden groep maakt ons zorgen ze ligt nu in het ziekenhuis omdat ze der slagader door snee.
    die jongen heb te veel schade aan gericht. ik kan niks doen. zo voelt het. ze wilt ook niet geholpen woorden.
    pleas tips? want deze keer waren we optijd ze nam slaap pillen in een overdossis en snee der slagader door.
    die jongen heb te veel schade aan gericht ??
    HELPP WE ZIJN ECHT BANG?? TIPS??

    het klinkt zoo stom. alleen we zitten gewoon iedere dag de uren af te tellen.
    we gaan ook echt iedere dag langs.

    heeft iemand een idee?? hoe ze hulp kan krijgen en als ze zoo een praat geval krijgt wilt ze maar 1 persoon?? die is der niet meer.?? als werknemer dan?

    ik vind het echt verschrikkelijk voor je, en voel me verplicht om te reageren, omdat het anders nogal gevoelloos zou zijn, maar ik weet echt niet hoe ik je kan helpen, volgens mij niet te veel medelijde maar eerder een harde aanpak

    Een psycholoog/iater? o.-'


    Mew <3

    wil ze niet... dan breekt de hell juist los.

    Njuhaa, ik vind het supererg, maar die jongen kan moeilijk zijn gevoelens tegenspreken:X Hij kan ze op z'n minst gaan bezoeken, wilt hij dat niet, dan kom ik hem wel verplichten.x]

    Wat erg:O
    Ik weet echt niet wat ik te zeggen heb, sorry.
    Heel veel sterkte(K)
    .


    ok

    Je moet als ze uit het ziekenhuis is allemaal leuke dingen met dr gaan doen en laten zien dat jullie van dr houden. Zodat ze maybe die jongen vergeet. En wat die medicijn verslaving betreft. Gewoon afpakken zodat ze nix kan gebruiken

    Sterkte!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    sterkte:O

    Onmiddellijk professionele hulp inschakelen! Hier een linkje.
    www.zelfbeschadiging.nl


    No growth of the heart is ever a waste

    Professionele hulp natuurlijk. Zoiets kan je niet zelf oplossen, hoe graag je dat ook wilt.


    Life is hard and then we die

    het klinkt zoo stom. alleen we zitten gewoon iedere dag de uren af te tellen.
    we gaan ook echt iedere dag langs.

    heeft iemand een idee?? hoe ze hulp kan krijgen en als ze zoo een praat geval krijgt wilt ze maar 1 persoon?? die is der niet meer.?? als werknemer dan?


    Dus diegene waar ze wel mee wil praten is er niet meer als werknemer?
    als ik het op die manier snap kan je misschien die persoon opspooren zodat hij haar kan helpen.
    Ik vind het heel erg wat ik hier heb gelezen, heel veel sterkte aan jullie allemaal!

    Xx <33


    bla bla bla

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    heey.
    4 jaar geleden begon het alemaal met me bf het ging niet goed met der. ik zag der langzaam derpi woorden. ze snee der zoo vaak. ze slikte ook veel aspririentjes..


    4 jaarlater
    ze had een jongen eindelijk stond ze weerop het rechte pad . ze was over de oren op die jongen. alleen toen ging het mis. der armen staan weer vol met krassen ik zie ook weer doosjes aspririentjes liggen op der kamer. zelfs slaap pillen :O
    iedereen uit onze vrienden groep maakt ons zorgen ze ligt nu in het ziekenhuis omdat ze der slagader door snee.
    die jongen heb te veel schade aan gericht. ik kan niks doen. zo voelt het. ze wilt ook niet geholpen woorden.
    pleas tips? want deze keer waren we optijd ze nam slaap pillen in een overdossis en snee der slagader door.
    die jongen heb te veel schade aan gericht ??
    HELPP WE ZIJN ECHT BANG?? TIPS??


    praat met haar, van welke invloed die jonge op haar heeft!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!