Normaal wacht ik op iedereen, maar ik zit al een tijdje met een richtlijn voor mijn stukje voor Miko, ik ben bang dat als ik nog langer wacht, ik het vergeet :x Sorry Syd <3
Miko;
Als ik langzaam wakker word, merk ik dat het bed op mij na leeg is. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik duw me zachtjes overeind. Ik rek me even goed uit en haal een hand door mijn haar, niet dat het makkelijk gaat met die klitten, maar ja..... Op mijn sloomst slof ik naar de badkamer toe en was mijn gezicht. Ik poets mijn tanden en kam met gevloek door mijn haren. Ik vergeet altijd hoe vervelend mijn haar is na het douchen.. Uiteindelijk vlecht ik het in en doe mijn headband om. Een klein beetje mascara smeer ik op mijn wimpers en ik loop naar de kast. met een gaap kleed ik me in mijn juiste kleren aan en pak al mijn wapens, die ik om mijn rug, benen etc. bind.
Met een rommelende maag loop ik even later de keuken in en maak wat tosti's. Ja, ik moet zo opzoek naar Izuna, ik moet wel weten met wie ik nu op missie ga... Als ik net wil beginnen, hoor ik een wild geklop op de deur. 'Miko-chaaaaaaaaaaan!' hoor ik een irritante stem roepen en ik leg geïrriteerd mijn tosti weg. 'Ik kom al!' grom ik als het geklop door gaat en loop naar de deur. Ik trek de deur open en ik voel de hand verder kloppen op mijn gezicht. 'Wat!?' sis ik en pak zijn hand vast. Die blonde jongen, van waar ken ik hem..?? Was dat niet dat gedoe met Itachi?? Hmm, what ever... 'Miko-chan! Izuna, sorry, Hokage-sama heeft me gestuurd om met je op missie te gaan en met die teme, Sasuke, dattebayo!' zegt hij super hyper en duwt de scroll met informatie in mijn hand. Een zweetdruppel komt op mijn voorhoofd en ik laat mijn hoofd hangen. Oké, wat is beter? Met een op wraak beluste Itachi op missie, of met zijn emo broertje en mega irritante vriend? Mehh, dat laatste.... Ik grijp mijn tosti als ik de scroll heb doorgelezen en loop met Naruto mee naar Sasuke zijn huis.
'Teme! Hier komen!' gilt Naruto hyper en klopt, net als bij mij, als een idioot op de deur. 'Doe eens rustig, je maakt me chagrijnig' zeg ik geïrriteerd en zie dat Itachi de deur open doet. Hij kijkt licht verbaast mijn richting op. 'Wij gingen toch op missie?' 'Ik vertrouw je niet vanwege dat jeukpoeder, dus nu zit ik opgescheept met je broertje en zijn vriend' 'Ah.. Sterkte..' en toen was hij weg. O god laat dit snel over zijn! Hoe moeilijk kan een scroll terug halen nou zijn? Ja, je kan aangevallen worden enzo, maar goed.... Sasuke komt niet zo heel veel later naar buiten en kijkt een beetje chagrijnig naar mij. 'Moet hij mee?' zucht Sasuke en ik knik. 'Orders van hokage-sama' zucht ik en wenk ze. 'We gaan...' zeg ik en berg de scroll weer op. Op naar de Land Of Sound....
'Fuck, achter je' grom ik naar Sasuke die zich omdraait en een shadow clone uitschakelt. We zijn in de val gelopen omdat meneer de blonde "super ninja" zo nodig tegen een voorbijganger moest schreeuwen dat hij moest uitkijken met zijn lelijke masker en zwaard. En dat kun je beter niet doen bij een shinobi, die al chagrijnig is. 'Baka' brom ik en maak een seal. 'Bukken!' zeg ik tegen Sasuke en Naruto en ik laat, zodra de clones in een straal van 10 meter bij me komen, veranderen in ijs en laat de ijspegels rond schieten naar andere clones. Best handig, scheelt chakra omdat ze al van water zijn. Hijgend zak ik op de grond en kijk om me heen. Wie is dat..!? De mist om ons heen word dikker en ik voel mijn hart een tel stil staan als ik me wat herinner. Waarom zag ik dat niet eerder!? 'Naruto, Sasuke! Kom hier! Oren en ogen goed open, deze man is gevaarlijk....' zeg ik zacht en kijk goed om me heen. Waar is Zabuza..... Ow Naruto! Waar heb je ons in gebracht!? Ik ben niet bestand tegen Zabuza...
'Alsjeblieft, ga hulp halen, ik red me wel' zeg ik zacht tegen Naruto en Sasuke en duw ze naar de bossen. Zolang ik mezelf kan beschermen als zij hulp halen, is het goed.. 'Nee we laten je niet alleen Miko-chan' zegt Sasuke en ik kijk verbaast op. 'Idioot ga! Dit word jullie dood!' snauw ik boos. Als ik wat gesuis hoor, uit noordelijke richting, trek ik Sasuke en Naruto met een ruk naar achter en hou Zabuza zijn zwaard met moeite tegen, hoewel mijn arm geraakt word. 'Alsjeblieft, haal hulp, anders sterven we alle drie hier.... En ik sterf liever een normale dood....' zeg ik hijgend en duw het zwaard van me af. In de tijd van het weg duwen en het bukken om een volgende zwaai ermee te ontwijken, maak ik een ijsvogel met een boodschap en stuur die naar Konoha. Izuna, alsjeblieft, stuur help! Alsjeblieft!
[ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:33 ]
An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin