Selienna;
Een zachte kreun verlaat mijn lippen en ik leun zacht tegen hem aan.
'Bewaar het maar lekker voor na wat je van plan bent' zeg ik grinnikend en ik krijg grote ogen.
Hongerig en als een klein kind leg ik het broodje weg en steek mijn handen uit, om er grijphanden van te maken.
Ik druk mijn lippen stevig op die van hem, en kus hem wel liefdevol.
'Geeeeeeeeeeeeeeeef!´ zeg ik smekend na de kus en glimlach vrolijk als ik het broodje krijg.
Hongerig zet ik mijn tanden erin en trek er een stuk af.
'Hmmmmm' mompel ik tijdens het kauwen door en sluit even genietend min ogen.
'Bijna nog lekkerder dan jij' mompel ik onschuldig en druk een kus op zijn wang.
Amaury;
Ik kijk glimlachend toe en trek Yue wat meer naar me toe.
'Ik hou van jullie' zeg ik warm en streel haar schouder lief.
Kagura;
Kraaiend laat ik de rand los en kruip verder.
Met een plof beland ik op mijn luier op de grond, even verbaast door de val die ik maakte.
Traantjes vormen zich in mijn ogen en zacht begin ik te huilen.
Cecile;
'Liefje, je moet wel, je hebt je rust nodig' zeg ik zacht en help haar te gaan liggen.
Ik kruip naast haar en leg Ariana voorzichtig naast Aprillyne, op mijn borst dus.
'Slaap zacht liefje' zeg ik en geef der een kus.
Miko;
Ik volg hem aarzelend naar de badkamer en glimlach zacht als hij toegeeft ook nerveus te zijn. Ik loop naar de wastafel en glimlach dankbaar als hij mijn kleren netjes weg legt. Als zijn kimono van zijn lichaam glijd, sla ik direct mijn ogen neer. Ik heb het wel gevoelt, een beetje ermee gespeeld, maar gezien niet... en... Een rilling loopt over mijn ruggengraat als ik eraan denk hoe groot hij is. Mijn hart raast in mijn keel, terwijl ik mijn best doe rustig te worden. 'Mijo? Is alles in orde?' vraagt hij zacht en ik ontdooi eindelijk iets. 'N-Nee' fluister ik zachtjes, zo zacht mogelijk het liefst, om de ondertoon in mijn stem zo min mogelijk te laten horen. 'Heb je ergens hulp bij nodig?' vraagt hij daarna en ik schud misschien wat te wild mijn hoofd. 'Ik red me wel..!' zeg ik harder, terwijl mijn stem overslaat.
Ik schraap mijn keel en begin met een beetje trillende handen aan mijn jurkje te pulken. De zachte stof glijd van mijn schouders en ik laat mijn handen aarzelend naar mijn bh sluiting gaan. Met een klik gaat het open, en laat ik het van mijn lichaam af glijden. Als reflex sla ik mijn arm om mijn blote bovenlijf, terwijl het schaamrood naar mijn wangen stijgt. 'M-Momentje' fluister ik hees en vol schaamte. Ik bekijk mijn buik en rug, elk litteken weer inspecterend. Af en toe heb ik wel dat ze wat rood zijn, dan ben ik te druk geweest met me ongerust maken om niets. En inderdaad, ik maak me druk om niets, er zijn weer enkele littekens rood.
Bijtend op mijn lip laat ik mijn slip van mijn heupen zakken en stap aarzelend in de douche. Automatisch hou ik mijn blik van zijn lichaam af, en druk het mijne tegen de rand aan. Het vervelende is, is dat het bad eronder spekglad is, waardoor ik me moeizaam overeind weet te houden, zonder tegen Izuna aan te glijden. En dat is het laatste wat ik wil, dat onze naakte lichamen tegen elkaar geplakt worden door een stomme beweging... Hoewel, de gedachte laat mijn hart weer razen van verlagen, hoewel ik mijn best doe het zover mogelijk weg te dringen. 'E-Ehh, wil je me... De... Shampoo geven?' stamel ik super ongemakkelijk, niet wetend wat ik zou moeten doen of zeggen.
An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin