• Ik heb op dit moment bruin haar met blonde ombre.


    Ik vind het heel vet als je je haar een hele felle kleur verft, zoals dit;



    Nu vind ik dat misschien nog iets té anders, al zou ik het zo doen als niet iedereen me zou uitlachen op school.
    Daarom dacht ik dat ik misschien felle dipdye wilde.
    Deze kleur;



    Wat vinden jullie? Zou het staan bij mijn haar? Ik wil dan mn gewone bruine haren (de bovenkant van mn haar nu) met die kleur.
    Vet?


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    wel vet^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom neem je dan niet dat lila als dip-kleur? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    Precies dit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb heel veel dip dye's gehad, maar ik kan je gezicht niet zien dus ik weet niet echt hoe het je zou staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    I agree with this.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    Haha, dankjewel! Dat is lief, maar ik ga het denk ik wel verven. Toch bedankt. :')


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik vind je haar wel heel mooi, zou er niet teveel meer aan veranderen. Maar ik denk dat een donkere dipdye (schaduweffect) ook wel nice staat ik heb dat ook.
    Zoals op deze foto van mezelf:



    Mijn haar is inmiddels heel anders, maar 't gaat om het idee (;

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:31 ]


    26 - 02 - '16

    Theodora schreef:
    Waarom neem je dan niet dat lila als dip-kleur? :Y)


    Hé dat is een goed idee! Dankjewel, haha!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik denk dat we je gezicht moeten zien om te weten of je ermee zou staan, maar persoonlijk zou ik, met deze foto's zeggen, niet doen. Je haar gaat er kapot van en als het slecht uitdraait moet je er nog een hele tijd mee rondlopen.

    EDIT:
    Nu ik de foto gezien heb, kan ik je een ding aanraden; niet doen!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:56 ]


    comfort in c h a o s

    R0CKK schreef:
    (...)

    Haha, dankjewel! Dat is lief, maar ik ga het denk ik wel verven. Toch bedankt. :')

    Oké! (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit is m'n gezicht;


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik zou het eerlijk gezegd zo laten, is mooi!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Ik zou het eerlijk gezegd zo laten, is mooi!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."