Justin Drew Bieber
Toen Jazmyn speelde, glimlachte ik. Wat was ik trots, trots dat ze zo snel leerde en dat ze zo groeide. Jazzy had een prachtig uiterlijk, maar een nog mooier innerlijk. Mijn mooie zusje. Niall klapte toen hij klaar was, waarbij ik ook klapte. 'Wauw zeg dat kun je goed. Dat heeft jou broer je maar eens mooi geleerd. Kun jij dan ook zo mooi zingen als je broer?' vroeg Niall. Jazmyn bloosde en keek naar de grond. 'Zingen doet ze niet echt, maar dat komt wel' grinnikte ik. 'Je mag blij zijn met zo een lieve broer' zei Niall. Jazmyn keek op naar mij waarbij ik haar even glimlachend aankeek. 'Deed ik het goed?' vroeg ze zacht. 'Helemaal perfect. Je hebt talent, Jaz' glimlachte ik. Mijn blik ging de kamer rond en ik keek verbaasd.
'Jaxon?' vroeg ik. 'Jax?' herhaalde ik. Oh nee. Niet alweer. Snel bukte ik om te kijken of ie ergens op de grond zat, maar ik zag geen Jaxon. Opeens hoorde ik luis gekuch achter me, waarbij ik langzaam omhoog kwam en me omdraaide. Daar stond Jeremy met de vrolijke Jaxon in zijn armen. 'Alweer, Justin? Je moet eens beter gaan opletten' lachte Jeremy. 'Sorry' mompelde ik. 'Jaxon gaat met mij mee, en ik neem aan dat Jazmyn hier blijft?' vroeg hij. Jazmyn knikte gelijk en Jeremy grijnsde. 'Niet vervelend zijn, hè. En het zelfde geld voor jou, Justin' grinnikte Jeremy en hij vertrok weer. Schuldig keek ik Niall aan. 'Het spijt me, Jaxon loopt overal naar toe' glimlachte ik zwakjes. 'Wat gaan we doen?'
[ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:41 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."