• [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 18:21 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Samwell schreef:
    (...)
    Precies. Ze moeten voorzichtig zijn met het geven van zulke labels. En natuurlijk is het ontzettend kut en doet het pijn, maar depressie? Nee.


    Ik vind wel dat je in een soort van depressie komt te zitten, je raakt iemand waar je een hele sterke band mee had een soort van kwijt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik vind wel dat je in een soort van depressie komt te zitten, je raakt iemand waar je een hele sterke band mee had een soort van kwijt.


    Er zit nog een groot gat tussen een flinke dip en een depressie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Er zit nog een groot gat tussen een flinke dip en een depressie.


    Ik wil er best verder over in gaan :P Heb ik geen moeite mee, want ik blijf het toch een soort van depressie vinden,
    maar volgens mij gaat het topic niet over of iets wel of geen depressie is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Licet schreef:
    (...)

    Er zit nog een groot gat tussen een flinke dip en een depressie.


    Mee eens. Ik heb beide meegemaakt en het is een verschil tussen dag en nacht.
    En serieus Destined, ik vind die smileys echt irritant worden.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Mee eens. Ik heb beide meegemaakt en het is een verschil tussen dag en nacht.
    En serieus Destined, ik vind die smileys echt irritant worden.


    Ik vind dat een depressie en wat jullie noemen "een flinke dip" toch veel overeenkomsten met elkaar hebben.
    Maar zoals ik al zei, wil je er verder over in gaan, daar is dit topic denk ik niet de juiste plek voor.

    Jaa, dat vind iedereen al een jaar lang irritant, alleen t'is lastig ze los te laten als je zo gehecht aan ze bent geraakt,
    maar het wordt al minder. Min of meer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ontopic?


    I am an idiot, I move.

    Het duurt gemiddeld 11 tot 16 maanden voor je volledig over iemand heen bent. Maar bij de één kan dat natuurlijk ook een aantal weken zijn.
    Mijn tip is; Go out and have fun with friends. Het heeft mij geholpen toen ik en m'n ex uit elkaar gingen, ik had het na de eerste paar weken zó druk en gezellig met vrienden dat ik niet eens meer aan hem kon denken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is bij iedereen verschillend hoe lang het duurt. Dat ligt er mede aan hoe je er zelf mee om gaat...


    Bad decisions make good stories.

    Hmm. Ik heb er nog best last van gehad, maar dan niet omdat ik hem miste. Hij was echt een rotvent, maar nu lach ik erom. Het komt wel weer goed. Het heeft alleen wat tijd en afleiding nodig. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zorg voor gezellig met vrienden en probeer niet steeds over hem te praten of aan hem te denken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bij mij duurt het meestal een jaar. Ligt natuurlijk wel aan de omstandigheden.


    i put the fun in funeral

    Varieert per persoon. Ik dacht dat ik na drie weken over m'n ex heen was, terwijl ik er in wezen veel langer over deed maar het gewoon niet aan mezelf wilde toegeven. Afijn..
    Ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen, kies de manier die het beste bij jou past. Mijn manier om dingen aan te pakken kan van de jouwe verschillen. Ik kan persoonlijk heel erg slecht tegen onduidelijkheid. Zo zal ik in jouw geval geneigd zijn om te vragen hoe het zit, of we als vrienden weer verder kunnen en het allemaal achterwege kunnen laten. Dan heb je duidelijkheid, op een manier.


    No growth of the heart is ever a waste