• Ik zit nu in de eerste klas, en ik zit samen met een vriendin, die we even F noemen, die ik al een paar jaar ken in dezelfde klas. We hebben in onze klas 2 nieuwe vriendinnen gevonden, en die noem ik even T en I. T en I kenden elkaar ook al langer. En in het begin van het jaar hadden we het echt heel leuk, maar uiteindelijk begonnen T en I 'gênante' foto's van ons te nemen en ze te bewerken, of ze maakten stiekem filmpjes van ons en die stuurden ze dan door, en dan gingen ze in de pauze daar naar zitten kijken en dan zaten ze heel dom te lachen. En als F en ik dan wouden weten wat ze aan het doen waren mochten we niks zien en weten.
    We krijgen ook steeds weer ruzie. En dan is het de volgende dag zo weer goed en alles, maar dan zeggen ze wel eens 'Krijg de tyfus.' & 'Ik word echt strontziek van jullie!' En ik word er gewoon zelf strontziek van dat als het hun uitkomt wel aardig tegen ons doen.
    En nu hadden we dinsdag en woensdag weer ruzie, donderdag was I ziek, en toen ging T weer helemaal aardig tegen F en mij doen, en vrijdag hadden we een excursie, en toen kon ik niet mee, en toen had ik dus gehoord van F zelf en een paar andere vriendinnen dat T en I weer heel dom en lullig aan het doen waren tegen F.
    Ik ben ze echt helemaal zat! En al die ruzies ook!
    Duss.. moeten F en ik ze duidelijk maken dat ze nu echt te ver zijn gegaan, zo ja, hoe ?

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 19:21 ]

    Alsjeblieft, dumpen die handel.


    Tijd voor koffie.

    Afstand nemen. Heb ik ook gedaan bij iemand en we spreken elkaar nooit meer. Terwijl we elkaar toch regelmatig tegen komen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    xkusjelieke schreef:
    (...)

    Dat hebben we al geprobeerd, het ging zo'n twee weken goed maar daarna begonnen ze weer.


    Soms werken vriendschappen gewoon niet. Ik zou ze eens flink laten schrikken. Misschien dat ze het dan door gaan krijgen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Met zo'n soort mensen wil je niet eens mee om gaan. Er zijn vast wel leukere mensen te vinden in de klas (: Ik zo'n gelijke situatie's ook meegemaakt vroeger. Ik heb die mensen meteen laten vallen.


    I still think of the guitar bible.

    Dumpen de handel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.