• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Bran
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Grimhilde
    Sigyn
    Bran
    Tyrion

    Arya's Clan
    Bran
    Parachutes
    Cloelia

    Tyrion's little friends
    Grimhilde
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Bran
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Grimhilde
    Tyrion

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Seizoen drie, aflevering vijf:

    Jezus, weer een heftige aflevering.. Jon & Ygritte waren wel sexy, heheh. Maar Cersei & Loras, omg xd. En natuurlijk Sansa & Tyrion, zijn die shippers toch nog een beetje blij!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik wil eigenlijk wel eens een opnamedag bijwonen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Ik wil eigenlijk wel eens een opnamedag bijwonen (:


    Omg, ik ook :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyrion schreef:
    Ik wil eigenlijk wel eens een opnamedag bijwonen (:

    Geen slim idee, als ik dat zou doen. Waarschijnlijk zou ik echt de hele dag Nikolaj Coster-Waldau gaan stalken. (":

    Nee, ik wil eerst eens naar die tentoonstelling die in Nederland gaat komen van GoT waar Sigyn het eerder al over had.


    Chaos is a ladder.

    Tyrion schreef:
    Ik wil eigenlijk wel eens een opnamedag bijwonen (:


    Mijn allergrootste wens omg. Zou zelf eigenlijk ook wel een keer willen figureren ofzo, lijkt me echt heel gaaf.
    Maar inderdaad, eerst maar eens even kijken of ik naar die tentoonstelling kan en mag.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heb trouwens het idee dat de meeste GoT fans hier op Quizlet wat verborgen zitten. Zo zijn er ook amper story's te vinden over deze serie. Zonde, als je het mij vraagt want dit zou nou juist het soort fanfiction zijn wat ik met plezier zou lezen. :Y)

    Dit is een subtiele hint om allemaal GoT verhalen te beginnen en om mij dan te stalken met gb-berichtjes dat je zo'n story hebt zodat ik hem ga lezen. (nerd)


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    Ik heb trouwens het idee dat de meeste GoT fans hier op Quizlet wat verborgen zitten. Zo zijn er ook amper story's te vinden over deze serie. Zonde, als je het mij vraagt want dit zou nou juist het soort fanfiction zijn wat ik met plezier zou lezen. :Y)

    Dit is een subtiele hint om allemaal GoT verhalen te beginnen en om mij dan te stalken met gb-berichtjes dat je zo'n story hebt zodat ik hem ga lezen. (nerd)

    Maar een echt GoT verhaal is echt super veel werk, persoonlijk zou ik wel willen, maar alleen zou het me toch niet lukken aangezien ik het na een tijd zou verwaarlozen.:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Maar een echt GoT verhaal is echt super veel werk, persoonlijk zou ik wel willen, maar alleen zou het me toch niet lukken aangezien ik het na een tijd zou verwaarlozen.:W

    Like I did. Ik heb mijn GoT verhaal nog steeds online staan op Quizlet, maar schrijven over Jon kost me meer moeite dan dat ik in het begin had verwacht. Ik ben dan ook niet zo'n hele grote fan van hem (vind hem op zich wel leuk maar hij trekt mij persoonlijk niet echt als karakter) (betekent overigens niet dat ik niet graag over hem lees)

    En daarbij was ik van plan om ooit (=waarschijnlijk sneller dan je denkt) een verhaal te schrijven wat zich dan voornamelijk rondom de Lannisters afspeelt. Ik vind GoT wel een lastig onderwerp om daaromheen een fanfiction te schrijven maar het idee zit al zo gruwelijk lang in me hoofd, dat ik het waarschijnlijk toch ga doen.


    Chaos is a ladder.

    Misschien moeten we met alle fans een GoT verhaal schrijven, hahaha.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Lohengrin schreef:
    Misschien moeten we met alle fans een GoT verhaal schrijven, hahaha.

    Als in "samen schrijven"? Want ik denk dat dat een grote blunder gaat worden. (krul)
    Maar als je het bedoeld als in: iedereen-maakt-GoTverhaal-en-we-lezen-elkaars-verhaal-en-fangirlen-together Dan zeg ik ja. (nerd)


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Als in "samen schrijven"? Want ik denk dat dat een grote blunder gaat worden. (krul)
    Maar als je het bedoeld als in: iedereen-maakt-GoTverhaal-en-we-lezen-elkaars-verhaal-en-fangirlen-together Dan zeg ik ja. (nerd)


    Lekker mooi geformuleerde zin van mij hahaaaa. Ik bedoelde het eerste natuurlijk als grapje hahahahaha!
    Maar het tweede klinkt geweldig!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Als in "samen schrijven"? Want ik denk dat dat een grote blunder gaat worden. (krul)
    Maar als je het bedoeld als in: iedereen-maakt-GoTverhaal-en-we-lezen-elkaars-verhaal-en-fangirlen-together Dan zeg ik ja. (nerd)

    Dan zou ik toch echt gaan voor Tyrion(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even iets anders. Ik wil merchandise. Maar het is me allang opgevallen dat er hier schandalig weinig van is (of ik kijk verkeerd)


    Chaos is a ladder.

    Tyrion schreef:
    Dan zou ik toch echt gaan voor Tyrion(cat)

    Een verhaal over hem? To be honest, ik denk dat hij ook het leukste zal zijn in een fanfiction om over te lezen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    Even iets anders. Ik wil merchandise. Maar het is me allang opgevallen dat er hier schandalig weinig van is (of ik kijk verkeerd)


    Redbubble.com, even zoeken op Game of Thrones. Ze hebben niet al te markt achtige t-shirts, als je begrijpt wat ik bedoel. Echt dingen die je gewoon kan dragen, zonder dat het raar staat. Ze hebben stickers, kaarten, posters, iPhone hoesjes, kleding. Maar ook van andere series, films en dat soort dingen.


    But calm, white calm, was born into a swan.