• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amber Woods.

    Kleine druppeltjes liggen op het gras. Het gras kietelt onder mijn voeten en gretig snuif ik de geur van pasgemaaid gras op. Ik werp een blik op mijn horloge. Half elf. De lucht kleurt donker en glinsterende sterren komen tevoorschijn. Ik plaats mijn handen op het gras en voorzichtig laat ik mezelf zakken. Ik zucht tevreden. s'Avonds ga ik altijd naar buiten en kijk ik naar de sterren. Ik draai mijn hoofd en vestig mijn blik op een oude eik. Niall en ik hadden daar wat in gekerfd. Niall & Ambs Het mes was tijdens het snijden wat botter geworden dus hadden we maar mijn bijnaam gebruikt. Grijnzend denk ik daaraan terug. Hoe oud waren we toen? Elf, twaalf? Ik ga languit op het gras liggen en sluit mijn ogen. Waar is Niall? Hij zou toch ook komen? Ik weet dat hij wel 's te laat is, en soms komt hij gewoon nooit. We hebben ook niks afgesproken, hij weet in ieder geval dat ik hier elke avond te vinden ben. Tussen de sterren is er ééntje die mijn aandacht trekt. Hij schijnt enorm fel. Met een glimlach op mijn gezicht denk ik aan mijn zusje, Emily. Ze was acht toen ze overleed aan de gevolgen van kanker. Het is nu twee jaar geleden, dus als ze nog leefde was ze nu tien geweest. Vreemd genoeg moest ik nooit huilen als ik aan Emily dacht, het enige wat ik op zo'n moment voelde was warmte. Ik kijk nog even in het rond maar bedenk dan dat Niall waarschijnlijk niet meer komt. Na een tijdje sta ik op en loop naar huis, al snel hoor ik de kerkklokken luiden. Twaalf uur. Ik glip snel het huis in, kleed me om en ga in mijn warme bed liggen.

    Ik kreun als er een lichtstraal door mijn gordijnen heen glipt. Ik grom even en rek me dan al gapend, uit. Mijn moeder komt mijn kamer binnen gelopen en geeft me een vlinderzacht kusje op mijn voorhoofd. 'Goedemorgen liefje.' Ze geeft een ruk aan de gordijnen waardoor die met een noodvaart opengaan. Ik zucht even. 'Moest dat nou?' Vraag ik mopperend. Ze grinnikt en loop dan weer weg. Mompelend gooi ik met veel geweld de deken van me af. Ik stap uit mijn bed om meteen door te lopen naar de badkamer. Ik gris snel nog wat kleding mee waarna ik me begin uit te kleden. Vlug douche ik me, droog me af en kleed me om. Fluitend loop ik de trap af om naar de keuken te gaan. Ik maak een uitgebreid ontbijt klaar en begin te eten.


    || Aangepast (: ||

    Jim Edward Styles..

    Opeens hoor ik de deur open gaan .. Het is Lizz de vriendin van Harry.. ''Jim ?'' hoor ik '' Ja waarom ben je hier Lizz ?''
    ze zei eventjes niks en toen kwam haar verhaal ..'
    Ik zuchte '' Het spijt me maar Harry is er nog niet.. Wel raar hij heeft me ookal niet opgehaald van school.. Hij belde me net maar hij zei niks en hing weer op ''
    '' Wil je wat Coffee ? '' vroeg ik .. '

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 17:22 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Heej, @ZaynieBoy, je bestuurd nu zeg maar mijn personage, waardoor ik nu niet zou kunnen reageren. Ik zou het fijn vinden als je mijn personage niet bestuurd, maar alleen je eigen. Zo kan ik ook gewoon met mijn personage RPG'en, snap je? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik liep rustig over straat. Het was erg stil, maar ik keek er niet van op. Het was namelijk ook erg vroeg. Ik wist niet wat me had bezielt vanochtend, maar ik had om 6 uur 's ochtends zin gekregen om te gaan wandelen. En zo gezegd, zo gedaan. Nu het wat drukker begon te worden liep ik weer richting huis. Onderweg stopte ik bij een koffietent, nee niet de Starbucks, iets beters, en haalde twee koffie. Een voor mij en een voor mijn lieve zusje. Die had ik gisternacht nog heel laat thuis horen komen, dus die kon een kop warme koffie vast waarderen. Al snel was ik aan de beurt. Ik betaalde en kreeg al snel de koffie. Daarmee liep ik verder terug naar huis. Ondertussen dronk ik rustig mijn koffie. Heerlijk zo op de vroege ochtend. Waarom deed ik dit niet vaken? Ow ja, omdat het nogsteeds belachelijk vroeg was. Ik draaide met wat moeite de voordeur open en liep binnen. Op dat moment hoorde ik boven Mika's stem. "Ik ben beneden en heb koffie voor je." zei ik zacht om niemand anders wakker te maken. Ik liep naar de keukentafel en ging daar zitten terwijl ik verder sipte aan mijn koffie.

    [Wonen ze in dezelfde stad?]


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    [Heej, @ZaynieBoy, je bestuurd nu zeg maar mijn personage, waardoor ik nu niet zou kunnen reageren. Ik zou het fijn vinden als je mijn personage niet bestuurd, maar alleen je eigen. Zo kan ik ook gewoon met mijn personage RPG'en, snap je? ]


    [Oww sorry Ik ben nieuw in dit soort dingen het spijt me echt waar ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Edward Styles

    Toen ik Coffee had gemaakt ben ik naar boven gelopen..
    Ik pakte mijn school tas en ging huiswerk maken..
    Ik kan mij totaal niet concentreren. Ik ben bang voor de reactie's .. De slechte reactie's van als ik uit de kast kom..
    Wat moet ik toch doen ? Ik pakte mijn tablet en ging opzoek .. Opzoek naar forum's met jongens die al
    uit de kast waren gekomen.. En opeens zag ik dit staan ..
    ''Anoniem
    Het is vreselijk ik word gepest geslagen en mijn ouders haten me!!
    1 TIP KOM NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT UIT DE KAST !! ''

    Nu word ik steeds meer onzeker. Ik denk dat ik zo maar naar de stad ga. Ik moet en zal drank hebben !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mika Isobel Payne

    'Ik ben beneden en heb koffie voor je' hoorde ik zacht, een bekende stem. Zacht schuifelde ik weer naar de trap, en liep voorzichtig naar beneden. Waarschijnlijk zou ik vanavond weer helemaal opgeknapt zijn en zou ik voor één keertje thuis blijven vanwege dat ik het met school erg druk had. Al snel zag ik Liam in beeld aan de keukentafel, en liep er naar toe. 'Dankjewel' zei ik gemeend. Een zwak glimlachje kwam er op mijn mond te staan, en ik drukte een klein kusje op Liam's wang. De beker met koffie die op de tafel stond tilde ik op, en nam er een klein slokje van. Heerlijk, het was echt geweldig koffie in de ochtend. Het maakte me wat vrolijker, net zoals Liam, trouwens. 'Komt Aurrisea nog?' vroeg ik, met afschuw bij de naam Aurrisea. Ik mocht haar gewoon niet, ook al was ze de beste vriendin van Liam. Vertrouwen deed ik haar niet, en dat zou ik ook nooit doen. Even keek ik schuldig weg, en sloeg mijn ogen neer. Snel nipte ik nog een slokje van mijn koffie. Voor een paar seconden sloot ik mijn ogen. Het aspirientje begon pas na een kleine vijftien minuten echt te werken, waardoor ik nu nog hoofdpijn had. De koffie hielp er wel best goed tegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maakt niwr uit. Maar welke post is nu echt? De 1e of de 2e?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ allebei of bedoel je iets anders ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    Vrolijk huppelde ik door de straten. Ik was op weg naar de Starbucks voor ontbijt voor zowel mij als Steve. Die jongen had ik vandaag ook nog niet gehoord, dus lag waarschijnlijk nog te slapen. en daarbij kon ik niet wachten, want had behoefte aan suiker. Mijn telefoon, die ik in mijn handen had geklemd en mee bezig was, zorgde er ook voor dat ik steeds vrolijker werd. Heel af en toe keek ik op en de laatste keer zag ik dat ik de Starbucks bijna voorbij was gelopen. Ik zette weer een paar stappen achteruit en liep deze keer de Starbucks naar binnen. Maar doordat mijn blik nog steeds op mijn telefoon was gericht, had ik te laat door dat iemand voor me stond en tegen hem op botste. Ik keek op en zag een jongen staan met krullen. Mijn telefoon stopte ik in mijn zakken, want wilde dit soort dingen liever vermijden. 'Sorry Curly.' zei ik en grinnikte zacht. 'Volgende keer zal ik opletten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynieBoy schreef:
    [ allebei of bedoel je iets anders ?]


    || Je moet dan de eerste even aanpassen zodat ze een eigen antwoord kan schrijven. ||

    [ Aangepast x]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam James Payne
    Ik glimlachte toen ik mijn kleine brakke zusje naar beneden zag komen. Ik was bezorgd dat ze nog voor haar 20ste haar lever opgezopen had. Ze zoop meer dan een Ier. Toch was ik heel blij haar te zien. "Goede morgen." zei ik. Ik voelde haar lippen zacht op mijn wang. Dat was lief. "Ik moet me scheren, ik weet het." zei ik maar voor ze er wat van zou zeggen. Ik haalde een hand door mijn woekerende haren en keek hoe ze haar koffie dronk. "Geen idee. Ik denk het wel, maar ze heeft nog niet gebeld." Ik wist dat Mika haar niet mocht, maar ze was mijn beste vriendin. Ik keek naar Mika en zag dat ze nog hoofdpijn had. "Zal ik eieren met spek maken als ontbijt? Misschien wat baked beans erbij?" Ik stond op en haalde eieren en spek uit de koelkast. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en ging op het chatforum waar ik al een tijdje op zat. The Gay/Straight Alliance. Ik keek even en postte: 'Stay Strong allemaal. Het komt echt wel goed. Als je ouders je niet accepteren is het hun fout, niet de jouwe.' Ik stopte mijn telefoon weg en zette een pan op het vuur. "Dus, een luxe ontbijtje voor mijn zusje de prinses?" vroeg ik vrolijk.


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 13:22 ]

    Jim Edward Styles

    Vlug Vlug alles moest nu vlug .. Ik trok snel mijn kleren aan pakte een briefje van 20 en ging
    zo snel als ik kon naar de stad . Het was wel vroeg maar dat boeide me niet.. Ik kroop onder de tafel zodat niemand kon zien dat ik weg ging.
    Toen ik eenmaal buiten was pakte ik mijn fiets en ging zo snel als ik kon de stad in.. Daar was hij dan
    DE DRANK WINKEL :D Ik ging naar binnen en ik vroeg aan de kassa man '' Hallo meneer? Zou ik misschien 2 flessen wodka mogen ?''
    ''Ja heb je je legetimatie bij je ?'' vroeg hij ..
    ''Ja die heb ik '' Ik liet hem zien en hij ging ermee akkoord.
    ''Dat is dan 19,95 alstublieft'' zei hij..
    Ik pakte het briefje van 20 en gaf het aan de man.. Hij stopte het in de kassa en ging weg.. Ik liep naar buiten met mijn 2 flessen Wodka..
    Ik ging zo snel weer terug naar huis om daar de flessen te verstoppen. Toen ik eenmaal thuis was rende ik naar boven en zette de 2 flessen in mijn geheime kluis. Ik liep naar beneden en zag Blake in de keuken staan.. '' Heey Blake '' zei ik .

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 20:51 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik