• Yup! :) Lizz is back on Quizlet. Misschien ben ik helemaal vergeten hier, maar 10 maanden geleden verhuisde ik naar Engeland om bij mijn prachtige verloofde te gaan wonen. En nu heb ik eindelijk weer internet. And I'm here to stay.

Dus... Wat heb ik gemist lieverds? :D

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Merwin schreef:
    Wohoo, Lizz is back online 8D

Laura! My baby, you are alive! My Fayan baby!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

Laura! My baby, you are alive! My Fayan baby!

Hehee :'D Wat fijn om te horen dat het goed gaat tussen jou en Amy en dat je gelukkig bent! Vind het nog steeds een raar idee, dat je nu in Engeland woont, maar lang leve internet (krul)

[ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:02 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Merwin schreef:
    (...)

Hehee :'D Wat fijn om te horen dat het goed gaat tussen jou en Amy en dat je gelukkig bent! Vind het nog steeds een raar idee, dat je nu in Engeland woont, maar lang leve internet (krul)

I know! Herriner je de tijd dat we een meeting voor de HG-groep wilde organiseren? Impossible to do now.
    Maar ja :3 10 maanden en ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...

Escritura schreef:
    (...)

I know! Herriner je de tijd dat we een meeting voor de HG-groep wilde organiseren? Impossible to do now.
    Maar ja :3 10 maanden en ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...

Onmogelijk? Nee joh, ik win gewoon die koninginnedagloterij van 33 miljoen en dan haal ik iedereen op een limo, including you.
    Oké, misschien is het een beetje onmogelijk ;D
    So the magic is still there! Altijd een goed teken!

Merwin schreef:
    (...)

Onmogelijk? Nee joh, ik win gewoon die koninginnedagloterij van 33 miljoen en dan haal ik iedereen op een limo, including you.
    Oké, misschien is het een beetje onmogelijk ;D
    So the magic is still there! Altijd een goed teken!

(cat) Jah joh, doe maar schat. but you're giving me one million and the meeting will be held in the Wizarding World of Harry Potter. Kay?
    I still reread the Saph and Fayan document you made me sometimes by the way.

Escritura schreef:
    (...)

(cat) Jah joh, doe maar schat. but you're giving me one million and the meeting will be held in the Wizarding World of Harry Potter. Kay?
    I still reread the Saph and Fayan document you made me sometimes by the way.

Deal. Misschien moet ik dan eerst even een lot gaan kopen...
    It would be amazing though!
    Ah, dat doe ik ook nog weleens! Soms als ik dan druk bezig ben met stories, of ik ruim m'n laptop op of zo en ik zie dat bestand moet ik 'm weer even openen, haha. Good old times.

Escritura schreef:
    (...)

Ask, and you shall receive.

omg jou/haar bril, dafug, wat is er mee gebeurd? het ene pootje is POEF weg.....

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

JeanneDArc schreef:
    (...)

omg jou/haar bril, dafug, wat is er mee gebeurd? het ene pootje is POEF weg.....

Haar bril :'D Amy is the gorgeous left one, I'm the lunatic next to her.
    En ik weet niet zeker wat er mee gebeurt was, maar hij viel af. Don't worry, it was fixed not long afterwards.

Escritura schreef:
    (...)

Haar bril :'D Amy is the gorgeous left one, I'm the lunatic next to her.
    En ik weet niet zeker wat er mee gebeurt was, maar hij viel af. Don't worry, it was fixed not long afterwards.

Komt Amy uit Engeland of zijn jullie er samen naar toe verhuist?

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Licet schreef:
    (...)

Komt Amy uit Engeland of zijn jullie er samen naar toe verhuist?

Ah, I shal ltell you the story, my child.
    Well, ik kom uit Zeeland, en Amy is born and raised from Kettering, Northamptonshire.
    En we hebben elkaar op het internet ontmoet. Over four long years, we slowly fell in love.

Toen kocht ik een kaartje voor de boot, zonder haar ooit ontmoet te hebben, zei tegen mn moeder en stiefvader dat ik een solivitatie gesprek had, en verhuisde naar Engeland.
    ... That sounds harsh, but me and my parents have a terriblke relationship.

Escritura schreef:
    (...)

Ah, I shal ltell you the story, my child.
    Well, ik kom uit Zeeland, en Amy is born and raised from Kettering, Northamptonshire.
    En we hebben elkaar op het internet ontmoet. Over four long years, we slowly fell in love.

Toen kocht ik een kaartje voor de boot, zonder haar ooit ontmoet te hebben, zei tegen mn moeder en stiefvader dat ik een solivitatie gesprek had, en verhuisde naar Engeland.
    ... That sounds harsh, but me and my parents have a terriblke relationship.

Als je het verhaal zo vertelt, dan klink je ook echt als een retard schatje x'D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Yoda schreef:
    (...)

Als je het verhaal zo vertelt, dan klink je ook echt als een retard schatje x'D

Oh, Shut it XD It's basically what happened, only with more stress and emotions and terror and stuff. Really, most stressful day of my life so far. Only a wedding day o my children getting born will change that shit.

Escritura schreef:
    (...)

Oh, Shut it XD It's basically what happened, only with more stress and emotions and terror and stuff. Really, most stressful day of my life so far. Only a wedding day o my children getting born will change that shit.

At least I was there to calm your ass down a bit! I mean, on your wedding day I can only kick you all the way down the isle. And don't expect me to skype you while you're having a baby. So. You'll have Amy then! You don't even need me to tell you to calm the fuck down. No stress, little chicken.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.