• Ik wacht nu al best lang op de sms methode want alle andere methodes zijn voor mij niet mogelijk, ik weet dat Rutger hier mee bezig is/was maar hoelang zou het nog gaan duren? ik vind het namelijk best jammer dat ik nu geen credits meer kan kopen..


    "Darlin' you'll be okay" ~ Pierce the Veil

    Als het goed is zou eind volgende week de SMS en telefoon opties weer moeten werken. Maar ik ben afhankelijk van anderen dus pin me er niet op vast ;)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Als het goed is zou eind volgende week de SMS en telefoon opties weer moeten werken. Maar ik ben afhankelijk van anderen dus pin me er niet op vast ;)


    Geweldig *O*


    26 - 02 - '16

    Gelukkig. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Gelukkig. :3


    •*• Lululu •*•

    Gehenna schreef:
    (...)

    Geweldig *O*


    Tell me about it, stud.

    Rutger schreef:
    Als het goed is zou eind volgende week de SMS en telefoon opties weer moeten werken. Maar ik ben afhankelijk van anderen dus pin me er niet op vast ;)


    Ik wil niet vervelend zijn Rutger maar hij doet het nog steeds niet terwijl volgende week bij 20 April de 27ste April zou moeten zijn en daarvoor werd er ook al lang gezegd dat hij het 'snel' weer zou doen.
    We wachten inmiddels al maanden en ik vind het vervelend dat ik geen andere mogelijkheid heb om credits te kopen zodat ik af en toe mijn creatie kan promoten.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend zijn Rutger maar hij doet het nog steeds niet terwijl volgende week bij 20 April de 27ste April zou moeten zijn en daarvoor werd er ook al lang gezegd dat hij het 'snel' weer zou doen.
    We wachten inmiddels al maanden en ik vind het vervelend dat ik geen andere mogelijkheid heb om credits te kopen zodat ik af en toe mijn creatie kan promoten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend zijn Rutger maar hij doet het nog steeds niet terwijl volgende week bij 20 April de 27ste April zou moeten zijn en daarvoor werd er ook al lang gezegd dat hij het 'snel' weer zou doen.
    We wachten inmiddels al maanden en ik vind het vervelend dat ik geen andere mogelijkheid heb om credits te kopen zodat ik af en toe mijn creatie kan promoten.


    Creative soul

    -

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 19:55 ]


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Ik irriteer me ook aan dit sms gedoe. Het duurt echt lang.


    Pretty is just a pretty word.

    Volg hier de updates.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury