• Heey, ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd voor een verhaal.
    Het speelt zich af in de middeleeuwen, een jongen (hij is de zoon van en machtige stadhouder) die verliefd wordt op zijn beste vriend. Hij is dus homo,
    wat heel lastig was in de Middeleeuwen, zit natuurlijk nog wel meer gedoe om heen en zo (ik denk aan een oorlog oid),
    ik weet alleen niet of mensen het hier zouden willen lezen. Heb hier nooit eerder zo'n story gezien maar ik kan me vergissen.
    Iemand die dit een leuk idee lijkt?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou wel een poging willen wagen, mits het goed geschreven is.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het klinkt veelbelovend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Praelectio schreef:
    Ik zou wel een poging willen wagen, mits het goed geschreven is.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Tempesta schreef:
    Het klinkt veelbelovend.


    26 - 02 - '16

    Praelectio schreef:
    Ik zou wel een poging willen wagen, mits het goed geschreven is.


    Take me to wonderland

    Ik zou een poging wagen en als je het verhaal op Q zet. Wil ik het wel lezen.

    xMissMarije schreef:
    Ik zou een poging wagen en als je het verhaal op Q zet. Wil ik het wel lezen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik vind het origineel, maar het spreekt mij niet aan. Ik zou het dus niet lezen, maar ik denk dat je er wel wat van zou kunnen maken. Dus gewoon doen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vergeet niet er rekening mee te houden dat voor de middeleeuwen dit juist wel toegestaan was. Dit was zelfs normaal en vrouwen waren puur voor genot en nageslacht. Het homohuwelijk werd pas in 342 verboden..

    Bron


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nvm. Laat maar.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 17:59 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Immortal schreef:
    Vergeet niet er rekening mee te houden dat voor de middeleeuwen dit juist wel toegestaan was. Dit was zelfs normaal en vrouwen waren puur voor genot en nageslacht. Het homohuwelijk werd pas in 342 verboden..

    Bron


    Bij indianen werden homoseksuelen soms juist vereerd, maar het ligt altijd er maar net aan naar welk gebied je kijkt. Romeinen hebben vrij weinig met haar verhaal te maken als het zich ín de middeleeuwen afspeelt. In de middeleeuwen zelf (van ongeveer 500 tot 1500, dus al lang na 342) was homoseksualiteit sowieso wel verboden, want men was immers praktisch overal in Europa streng Christelijk. Natuurlijk moet ze zorgen dat ze zich zo goed mogelijk aan historische feiten houdt als ze dit idee wil uitwerken, maar ik denk niet dat ze rekening hoeft te houden met wat jij nu noemt.


    OT: Ik heb ook al eens over zo'n soort verhaal nagedacht, maar dan in een latere periode dan de middeleeuwen. Ik vind het wel een origineel idee, dus als ik jouw was zou ik het gewoon schrijven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het origineel, maar het spreekt mij niet aan. Ik zou het dus niet lezen, maar ik denk dat je er wel wat van zou kunnen maken. Dus gewoon doen! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik denk wel dat dat gelezen gaat worden. Ook door mij, mits het goed geschreven is.


    We need a bigger boat.

    Ik hou niet zo van middeleeuwse verhalen, anders zou het mij wel aanspreken. :Y)

    Square schreef:
    (...)

    Bij indianen werden homoseksuelen soms juist vereerd, maar het ligt altijd er maar net aan naar welk gebied je kijkt. Romeinen hebben vrij weinig met haar verhaal te maken als het zich ín de middeleeuwen afspeelt. In de middeleeuwen zelf (van ongeveer 500 tot 1500, dus al lang na 342) was homoseksualiteit sowieso wel verboden, want men was immers praktisch overal in Europa streng Christelijk. Natuurlijk moet ze zorgen dat ze zich zo goed mogelijk aan historische feiten houdt als ze dit idee wil uitwerken, maar ik denk niet dat ze rekening hoeft te houden met wat jij nu noemt.


    OT: Ik heb ook al eens over zo'n soort verhaal nagedacht, maar dan in een latere periode dan de middeleeuwen. Ik vind het wel een origineel idee, dus als ik jouw was zou ik het gewoon schrijven. (:


    Ja, maar ik bedoelde hier ook mee dat al haar feiten wel moeten kloppen.
    Ze kan namelijk niet in haar verhaal vertellen dat het altijd al zo is geweest, want dat klopt gewoon niet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.