• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SPECS schreef:
    Ik vond het vervelend om op hem te moeten wachten maar dat maakte de show er niet minder op en weetje hij is een puber net als jullie en alsof jullie nooit ergens te laat komen.>.<


    Kom jij maar eens te laat op je werk dan. Hij verdient hier zijn geld mee, dan kom je gewoon niet te laat.

    OT: Ik vind het gedeelte dat hij te laat komt echt belachelijk worden. Dat van Anne Frank vind ik nog niet eens zo erg.


    Your make-up is terrible

    Svale schreef:
    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom hier zo'n punt van wordt gemaakt. Justin geeft aan dat hij Anne Frank bewondert en dat hij hoopt dat zij hem ook bewonderd zou hebben. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Iedereen wil toch graag gerespecteerd worden door mensen die hij/zij zelf ook respecteert?

    Dat hij te laat komt is natuurlijk een ander verhaal. In dat opzicht ben ik het er wel mee eens dat dat niet kan.


    Amen.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Mufinn schreef:
    (...)

    ik heb hem nooit onrespectvol genoemt, dus lees even goed voordat jij iets zegt. (cat)
    en oke, hij hoeft niet dood. maar ik vond wel dat het een egocsentrische klootzak is. ;3
    het is niet de eerste keer dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en dat alleen omdat hij gamen belangrijker vind. Hij vind zichzelf beter dan Anne frank, zingt niet eens live en de laatste keer dat hij in nederland was voor een concert wat hij ging bezoeken in de melkweg, heeft hij het persooneel verotgescholden omdat hij geen prive plaats kreeg op het podium.
    Sorry, maar volgens mij verdien je het dan niet om zo groot te zijn.


    Ik heb nergens zien staan dat hij zichzelf beter vindt dan Anne Frank.
    Bovendien laat elke artiest zijn/haar fans wel eens wachten, het is heus niet dat Justin Bieber de enige is die dat doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darlington schreef:
    (...)

    Hij liet alleen weten dat hij Anne Frank respecteerde en hoopte dat als ze nu nog leefde ze een fan was geweest van hem. Het blijft geschiedenis.
    En okay, ik weet dat hij te laat was en al vaker te laat is geweest, dat vind ik ook gewoon onrespectvol. De fame is gewoon naar zijn hoofd gestegen maar hij houdt nog steeds van zijn fans en daagt tenminste nog op. Hij tweet ze, volgt ze, geeft zelfs kaartjes.

    Maar iemand dood wensen noem ik nog onrespectvoller dan te laat komen bij een paar shows of iemand uitschelden. Ik vertel alleen mijn mening.
    De dood wens je zelfs je ergste vijand niet toe, dus denk volgende keer na voordat je een artiest dit toewenst.

    ja, en jij denkt dat hij dat zich uit zichzelf doet. daar zit gewoon zijn mangement achter hoor. als hij o zoveel om zijn fans geeft, legt hij zijn gamecontroler opzei en komt hij optijd opdagen. er zijn genoeg fans die hem niet hebben kunnen zien omdat hij wel eens 2 uur telaat is gekomen en ze dus naar huis moesten van hun ouders.
    daarbij, hadden ze die zangcd ook wel op kunnen zetten zonder dat hij er was, hij zingt de helft van de tijd toch niet live.

    ow jawel hoor. ik kan zo een paar mensen opnoemen die ik liever dood dan levend zie. en noem me nu onrespectvol, maar somige mensen verdienen het niet om op de aarder rond te lopen.
    en NEE, hier bedoel ik niet Justin mee, maar mijn ergste vijande dus.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    ja, en jij denkt dat hij dat zich uit zichzelf doet. daar zit gewoon zijn mangement achter hoor. als hij o zoveel om zijn fans geeft, legt hij zijn gamecontroler opzei en komt hij optijd opdagen. er zijn genoeg fans die hem niet hebben kunnen zien omdat hij wel eens 2 uur telaat is gekomen en ze dus naar huis moesten van hun ouders.

    ow jawel hoor. ik kan zo een paar mensen opnoemen die ik liever dood dan levend zie. en noem me nu onrespectvol, maar somige mensen verdienen het niet om op de aarder rond te lopen.
    en NEE, hier bedoel ik niet Justin mee, maar mijn ergste vijande dus.


    Ik zeg toch ook dat te laat komen onrespectvol is, jonge lees wat ik zeg. Iedereen maakt fouten in zijn leven, zelfs jij en ik. Ik vind het gewoon nog erger dat mensen hem hiervoor de dood toewensen. En nu neem je ineens terug wat je zegt? Je zegt net dat je hem de dood toewenst en nu ineens niet meer.


    Weetje laat maar, ik hou me mond wel na dit want ik heb geen zin in dit gedoe. Doei.


    Derek and Meredith are soulmates.


    ars moriendi

    @Mufinn, bij elke artiest zit het management er achter, dus het is belachelijk om Justin daar over aan te vallen + hetzelfde geldt voor het live zingen.
    Ik vind het trouwens wel erg knap dat je weet dat hij te laat was, omdat hij aan het gamen was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dom mens .

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:19 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Svale schreef:
    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom hier zo'n punt van wordt gemaakt. Justin geeft aan dat hij Anne Frank bewondert en dat hij hoopt dat zij hem ook bewonderd zou hebben. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Iedereen wil toch graag gerespecteerd worden door mensen die hij/zij zelf ook respecteert?

    Dat hij te laat komt is natuurlijk een ander verhaal. In dat opzicht ben ik het er wel mee eens dat dat niet kan.

    Leuk dat hij haar bewondert (cat). Maar ik vind het zeer respectloos om dat te schrijven over een persoon die bijna 70 jaar geleden is overleden in een concentratie kamp en bewondert wordt door dit land -en daar buiten-. Zoiets schrijf je gewoon niet. Hij denkt hier gewoon aan zichzelf.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alyssum schreef:
    @Mufinn, bij elke artiest zit het management er achter, dus het is belachelijk om Justin daar over aan te vallen + hetzelfde geldt voor het live zingen.
    Ik vind het trouwens wel erg knap dat je weet dat hij te laat was, omdat hij aan het gamen was.


    de eerste keer dat hij ergens 3 uur te laat was, was hij aan het gamen ja.
    en natuurlijk zit het managemant over achter, dat is wat zeg.. en er zijn wel genoeg artiesten die wel live zingen. en die een stuk minder vragen voor hun kaartje,, terwijl ze er wel echt voor werken.

    en weetje, laat meer. ja ja ik ben een bitch en ik heb het gedaan, kom maar hoor, val me allemaal maar af.. Jullie moeten je het niet zo aantrekken, van wat ik zeg. ik val jullie toch niet aan. en ik weet ook wel dat ik dat van die brug niet had moeten zeggen of wat dan ook. maar kom op, jullie reageren nu echt of ik hem zelf van die brug heb geduwt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja natuurlijk, want als iemand één keer daardoor te laat komt, komt hij/zij daardoor áltijd te laat >.<
    En denk je echt dat hij zelf de prijs van zijn kaartje bepaald? Dat doet het management ook, zij zijn de mensen die dat soort dingen regelen.

    Niemand hier heeft gezegd dat je een bitch bent, je moet gewoon niet zo overdrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Ja natuurlijk, want als iemand één keer daardoor te laat komt, komt hij/zij daardoor áltijd te laat >.<
    En denk je echt dat hij zelf de prijs van zijn kaartje bepaald? Dat doet het management ook, zij zijn de mensen die dat soort dingen regelen.

    Niemand hier heeft gezegd dat je een bitch bent, je moet gewoon niet zo overdrijven.


    In België was hij ook te laat hoor : ) Zeker een uur.
    Ze moeten het dan maar een beetje beter regelen, maar ik vind niet dat je als artiest zoveel te laat moet komen als je je fans al zoveel laat betalen voor een ticket. Vind ik redelijk respectloos. Zijn fans zijn er altijd voor hem, dan mag hij (en zijn management) ook wel wat moeite doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Svale schreef:
    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom hier zo'n punt van wordt gemaakt. Justin geeft aan dat hij Anne Frank bewondert en dat hij hoopt dat zij hem ook bewonderd zou hebben. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Iedereen wil toch graag gerespecteerd worden door mensen die hij/zij zelf ook respecteert?

    Dat hij te laat komt is natuurlijk een ander verhaal. In dat opzicht ben ik het er wel mee eens dat dat niet kan.


    Anne Frank word om een heel andere reden bewondert. Zij heeft de oorlog mee moeten maken en heeft een geweldig dagboek bij gehouden. Bieber word bewondert door dolle tieners om zijn liefdesliedjes en om zijn babyface die mensen (om een bepaalde reden) knap vinden.

    Sorry hoor, maar dan verdient Anne Frank toch echt 10 x meer respect.


    You are beautiful, you are love.

    Kereltje alweer te laat? :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Negligible schreef:
    (...)

    In België was hij ook te laat hoor : ) Zeker een uur.
    Ze moeten het dan maar een beetje beter regelen, maar ik vind niet dat je als artiest zoveel te laat moet komen als je je fans al zoveel laat betalen voor een ticket. Vind ik redelijk respectloos. Zijn fans zijn er altijd voor hem, dan mag hij (en zijn management) ook wel wat moeite doen.


    Ik had het over te laat komen doordat hij aan het gamen was, als iets één keer zo is, wil nog niet zeggen dat het altijd zo is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered