• Ja, ik heb al sinds deze namiddag, rond 13uur, een zenuwtrek in mijn oog dat non-stop trilt.
    Het is echt super vervelend, alsof iemand me heel de tijd tegen mijn oog zit te porren met zijn vinger. (cat)
    Ik heb het al wel vaker gehad aan mijn oog, maar blijkbaar komt het gewoon doordat ik een slaaptekort heb.
    Wat wel kan kloppen aangezien ik deze week enorm slecht geslapen heb en zo veel wakker heb gelegen.

    Maar ik word er in ieder geval echt gek van en wil er zo snel mogelijk van af.
    Slapen is misschien een optie, maar momenteel ben ik niet moe genoeg om al in mijn bed te kruipen.
    Iemand die het gevoel kent?
    Of mensen die ook een zenuwtrek hebben momenteel?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ik ken het gevoel, maar ik heb het meestal in mijn nek. In de nek is erg irritant (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ken het. Komt bij mij inderdaad door slaap te kort.
    Je kunt er denk ik vrij weinig aan doen, neem in ieder geval een beetje rust en wat slaap inhalen is ook niet zo onverstandig toch?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Bekend, kan ook door te veel cafeïne komen of door groeien maar ik denk dat dat niet het geval is(cat) nee een vriendin heeft het ook wel eens, gaat vanzelf over ; )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    Bekend, kan ook door te veel cafeïne komen of door groeien maar ik denk dat dat niet het geval is(cat) nee een vriendin heeft het ook wel eens, gaat vanzelf over ; )

    Laatste keer dat ik het had, duurde het toch een drietal dagen voordat het vanzelf weer verdwenen was(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb gehoord dat je dat kan krijgen door stress, maar ik heb geen idee wat je er aan zou kunnen doen.


    From these ashes, I will rise

    Nog niet gehad voor zover ik weet, maar ik vrees ervoor dat dit zoiets is waarvan het vanzelf overgaat en je er zelf niets aan kunt doen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:25 ]


    Take me to wonderland

    Gipsy schreef:
    (...)
    Laatste keer dat ik het had, duurde het toch een drietal dagen voordat het vanzelf weer verdwenen was(no_chears)


    Wow dat is best lang ): hmm ik zou het anders ook niet weten, sterkte

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:36 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ken het, al heb ik er de laatste tijd geen last van gehad.
    Ik kan me nog herinneren dat ik toen een halfuurtje ging liggen en dat het daarna weer weg was (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ancore schreef:
    Ik heb gehoord dat je dat kan krijgen door stress, maar ik heb geen idee wat je er aan zou kunnen doen.


    26 - 02 - '16

    Herkenbaar. Al heb ik geen idee wat je er tegen kunt doen...


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Herkenbaar. Al heb ik geen idee wat je er tegen kunt doen...

    Na een nachtje goed doorslapen was ik er alweer van af (:
    Dus zoals ik al zei, was slapen misschien wel de oplossing.
    Al zou ik nu echt wel gek kunnen worden moest het plots terugkomen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.