• Ik heb goed gezocht of hier al een topic van bestond, maar kon niks vinden wat hierop leek. Dusja.
    Mijn idee is, als je een quiz maakt, dat je bij vragen zelf kon beslissen of de mensen die de quiz invullen meerdere antwoorden kan kiezen bij een vraag. Misschien is dit handig bij een paar quizzen? :Y)
    Wat vinden jullie hiervan? Eens of oneens?


    Some people are art and do art at the same time

    Oneens. Volgens mij kost dat alleen maar veel meer werk bij het maken ervan, maar ook heb je volgens mij kans dat de puntentelling dan niet meer helemaal klopt. Het lijkt me ook overbodig, overigens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dan is het niet eerder een quiz meer, maar een enquete, vind ik dan ^^
    Dus ik denk niet dat dat er komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom niet? Ik maak nooit een quiz maar het lijkt me wel een goed idee. Maar misschien wordt dat te ingewikkeld voor de uitkomst? Ik ben het er wel mee eens (:


    •*• Lululu •*•

    Praelectio schreef:
    Oneens. Volgens mij kost dat alleen maar veel meer werk bij het maken ervan, maar ook heb je volgens mij kans dat de puntentelling dan niet meer helemaal klopt. Het lijkt me ook overbodig, overigens.

    Nee hoor, bij de puntentelling kan het systeem van Q bijvoorbeeld de 2 antwoorden optellen die een Quizletter heeft gekozen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)
    Nee hoor, bij de puntentelling kan het systeem van Q bijvoorbeeld de 2 antwoorden optellen die een Quizletter heeft gekozen (:


    Welja, maar geen enkele installatie is zo simpel als dat :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    Dan is het niet eerder een quiz meer, maar een enquete, vind ik dan ^^
    Dus ik denk niet dat dat er komt.

    Bij vragen bijvoorbeeld; Hoe beschrijf jij jezelf? En dan antwoord 1. Behulpzaam, antwoord 2. Lief, Antwoord 3. Vervelend en irritant, dan zou ik antwoord 1 en 2 moeten kiezen. Maar dat kan dus niet, omdat je maar 1 antwoord aan kan kruisen. Het blijft wel gewoon een quiz, hoor.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)
    Bij vragen bijvoorbeeld; Hoe beschrijf jij jezelf? En dan antwoord 1. Behulpzaam, antwoord 2. Lief, Antwoord 3. Vervelend en irritant, dan zou ik antwoord 1 en 2 moeten kiezen. Maar dat kan dus niet, omdat je maar 1 antwoord aan kan kruisen. Het blijft wel gewoon een quiz, hoor.


    Welja, maar ik blijf het overbodig vinden.
    Kies dan gewoon hetgene dat het meest bij je past?
    Het feit dat die antwoorden niet nevengeschikt staan, wil zeggen dat ze een aparte invloed hebben op de uitkomst.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 17:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat zou leuk zijn. Maar dan zou je bij sommige vragen moeten kunnen instellen dat je meerdere mogelijkheden kan selecteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Dat zou leuk zijn. Maar dan zou je bij sommige vragen moeten kunnen instellen dat je meerdere mogelijkheden kan selecteren.
    Dat is al gezegd in het topic:
    Mijn idee is, als je een quiz maakt, dat je bij vragen zelf kon beslissen of de mensen die de quiz invullen meerdere antwoorden kan kiezen bij een vraag


    Some people are art and do art at the same time

    Het was eerder bevestiging. In de zin van, het zou maar een klik away zijn. En vaak als je meerder antwoorden kan selecteren heb je dan vierkante kotjes in plaats van ronde. Volgens mij is dat zelf niet zo moeilijk te programmeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Net zoals ze bij quizzilla ook kunnen? Dat je dan ipv van een rondje zo een vierkantje krijgt waarbij je gewoon antwoorden kunt selecteren als user? Ik denk dat dat een goed idee is. More depth in quizzes that way.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik volg het even niet. Vierkante rondjes? Waar gaat dat over?


    Some people are art and do art at the same time

    Fourtris schreef:
    Dat zou leuk zijn. Maar dan zou je bij sommige vragen moeten kunnen instellen dat je meerdere mogelijkheden kan selecteren.


    26 - 02 - '16

    Kan handig zijn maar niet echt nodig en inderdaad dan is het geen quiz meer. Mijn mening


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zou handig zijn, als je na de Quiz de antwoorden te zien krijgt.