• Joe, iemand die op 24 april toevallig in de Melkweg te vinden is? :]
    Bvb is niet helemaal mijn ding, maar een aantal vrienden van me gaan erheen en ik moet nog ergens heen voor ckv, so :Y). Zijn ze een beetje goed live?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Inderdaad, mijn vriendin belde me er al over. Balen :c. Ben wel benieuwd wat er scheelt, want ik neem aan dat ze de rest van de tour niet zomaar afzeggen wegens een griepje.


    Denk het ook niet. Maar Andy heeft altijd van die rare dingen, gebroken ribben, gebroken neus. Scheelt van alles met die jongen als hij optreed.
    Vorige keer bleven de kaartjes gewoon geldig voor het volgende concert omdat ze een nieuwe datum hadden. Eigenlijk wel prettig want die nieuwe datum was fijner, het was warmer en lekkerder om in te wachten haha.
    Heb je eigenlijk al een lidmaatschap? Want die blijft ook gewoon geldig als er een nieuwe datum komt.


    Your make-up is terrible

    Mufinn schreef:
    (...)

    als je niet heen en weer geslingerd wil worden is de enige opsie het balkon. de melkweg is niet groot en als er een mosh is -wat zeker zo is. voelt heel de zaal dat. ik en mijn vriendin zijn voor de eerste mosh ging starten en de circel al gemaakt was er doorheengerent om vooraan te staan. gewoon omdat we dat leuker vinden. Er is alleen maar geduw en getrek en toen andy in het publiek in sprong, wilde iedereen hem zo graag aanraken dat ik letterlijk zijn haar moest vastgrijpen om niet op de grond te vallen. uiteindelijk heb ik hem maar losgelaten omdat ik hem niet kaal wilde maken en toen ben ik mijn schoen verloren omdat ik midden in de mosh viel.
    het meisje wat ons drumstokje had gejat, zei in de tram. -ow, ik had het echt uit zijn hoofd getrokken hoor! dan had ik zijn haar. en als ik het had gedaan, had ze het voor fucking veel geld willen overkopen. En toen vond ik haar nog enger als ik al vond.
    dus. als je rijk wil worden, trek zijn haren uit zijn kop en verkoop het aan een gestoorde fan.


    Dude en dan zeggen ze nog wat van Bieber fans.o_o wij gaan echt niet zijn haar uittrekken voor geld.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dude en dan zeggen ze nog wat van Bieber fans.o_o wij gaan echt niet zijn haar uittrekken voor geld.


    Jij misschien niet, maar anderen wel. Ik heb dit soort dingen wel vaker gehoord van meisjes op concerten.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Dude en dan zeggen ze nog wat van Bieber fans.o_o wij gaan echt niet zijn haar uittrekken voor geld.


    Lol, 't zou me anders niet verbazen hoor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Michonne schreef:
    (...)

    Denk het ook niet. Maar Andy heeft altijd van die rare dingen, gebroken ribben, gebroken neus. Scheelt van alles met die jongen als hij optreed.
    Vorige keer bleven de kaartjes gewoon geldig voor het volgende concert omdat ze een nieuwe datum hadden. Eigenlijk wel prettig want die nieuwe datum was fijner, het was warmer en lekkerder om in te wachten haha.
    Heb je eigenlijk al een lidmaatschap? Want die blijft ook gewoon geldig als er een nieuwe datum komt.


    O, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Da's wel fijn, niet dat zo'n lidmaatschap zo duur is, maar het zou toch geldverspilling zijn.


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    (...)

    Dude en dan zeggen ze nog wat van Bieber fans.o_o wij gaan echt niet zijn haar uittrekken voor geld.


    Nee, jullie snijden je alleen maar als jullie idool een jointje rookt en verkopen jullie nagels die hem hebben aangeraakt. Ik zou trots zijn.


    i put the fun in funeral